| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #161 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #162 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | |
| | |
| | #163 |
| Advanced Bodybuilder | mij maakt het weinig uit maar mijn voorkeur gaat wel naar voeding als ik moet kiezen
__________________ Cutten... |
| | |
| | #164 |
| Cool Novice | maak sectie met de naam cutten en een van bulken |
| | |
| | #165 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
Je ballen maken 2mg per dag aan. Wil je meer, dan moet je spuiten. Wat ben je met testosteron zonder training en GOEDE VOEDING. Juist, voeding lijkt me interessanter. Eerst goed eten, dan testosteron smurfje
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #166 |
| Advanced Bodybuilder | hahaha
| | |
| | #167 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
zie pagina 6 in dit topic "Kan je door middel van een voedingspatroonwijziging je testosteronniveau verhogen?" en ik heb al genoeg testosteron in mijn lichaam zitten (denk ik) en toch wil ik antwoord op al mijn vraagjes je weet dat je me niet wil ontgoochelen ? | |
| | |
| | #168 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Genoeg testo smurf, dan ben je vast een beest. Dit topic heeft maar 4 pagina's (elke pagine heeft 40 post
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #169 | |
Karma Power: 60 | Citaat:
hoe stel jij dat in? bij mij heeft elke pagina maar 20 posts nee ik ben een zielige ecto vorige week 2 kg afgevallen terwijl ik in de bulk zat =o maar ik vind het tof dat je ook stemt voor een topic over testosteron karma zodra ik terug kan | |
| | |
| | #170 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Jongens, eerst maar de voeding dan kijken we later of de animo voor de testosteron er nog is en pakken we die op. Laat de artikellen maar komen! d
__________________ Stats 1 mei 2008: 1.82 / 94 kg / 17,0 % / Arm 40 cm |
| | |
| | #171 |
| | |
| | #172 |
| Advanced Bodybuilder | jou tijd komt wel
| | |
| | #173 |
Karma Power: 5 | smurf, tja democratie he. Jouw topic komt nog! Ik ga er vanuit dat jij dan een mooie bijdrage levert toch? d
| | |
| | #174 |
| | |
| | #175 |
Karma Power: 5 | Haha idd er was hier veel animo voor dacht ik maar t wordt errug stil... d
| | |
| | #176 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 | ben je geen mod meer donkers?
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! |
| | |
| | #177 |
Karma Power: 5 | Jawel, ivm de nieuwe versie van dbb waren een aantal functies en vermeldingen weggevallen. d
| | |