Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Focus op de Leden > Topic van de Week

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 22 October 2007, 10:31   #81
Ripped Bodybuilder

UltraX's Avatar

Leeftijd: 18
Geslacht: M
Karma Power: 16
UltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar UltraX
Bekijk Galerij (3 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door wwe Bekijk Post
Dit lijkt mij een zeer goed plan.
Is beetje hetzelfde als wat Jonko wil, alleen jonko wil dan ook gelijk vele soorte methodes vergelijken, en beschrijven voor wie en wat het doel is. Ik denk dat dit dan ook volgende TVDW word. Eerst zorgen dat er op zen minst 1 iemand een waardig artikel heeft geschreven.

Het oneindige log naar de 300kg dealift

Wat is een pomp?
UltraX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 06:29   #82
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 50 Trasher heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door AlexT Bekijk Post
Er zijn goede stickies in de bb voeding en trainingssectie, echter zijn de stickies in het pl/strongman/oly lifting hok erg beperkt, je zou een topic van de week kunnen maken hoe iemand begint met powerliften, oly lifting of sterkste man, heb je gelijk iets goed voor een sticky daar.
Eensch!!

Persoonlijk heb ik hier eigenlijk ook wel behoefte aan.
Trasher is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 November 2007, 06:54   #83
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door UltraX Bekijk Post
TVDW loopt laaste tijd niet bepaald hard, daar vraag ik of jullie nog enkele onderwerpen weten die jullie echt een keer voorbij willen zien komen, waarvan je graag nog wat meer te weten wil komen of gewoon iets waar vaak vragen over gesteld worden.
Help, ik wil nu abs!
Hoe krijg ik zo snel mogelijk een sixpack?"
Hoe krijg ik blokjuhs?

Als we het over veelgestelde vragen hebben, springt deze er toch wel bovenuit. Ik stel dan ook voor om voor eens en voor altijd duidelijkheid te scheppen over dit onderwerp. Veel mensen denken bij trainen en fitnessen gelijk aan buikspieren zoals T al stelde. Juist! Zij gaan googlen naar fitness en abs om vervolgens uit te komen op dit forum.

Eerste hulp bij abs!

Insteek moet natuurlijk zijn een goede introductie waarin de lezer "hapklare brokken" worden voorgeschoteld. Kortom, een lokkertje voor nieuwe bezoekers waar je ze tevens makkelijk naar kan doorverwijzen.

Waarom een sticky als er al een gerelateerd topic van de week over geweest?

Natuurlijk is het ook leuk en interessant om een keer alle mythen en feiten op een rijtje te zetten in EEN overzichtelijk en vooral laagdrempelig artikel.

Dan denk ik aan vragen als;
Waar moet ik beginnen met kweken van abs?
Waarom is gezond eten zo belangrijk?
Krijg je een dikke pens van zware buikspieroefeningen met gewichten?
Hoe vaak in de week kun je ze trainen? Hoeveel reps?
Is het voor de lezer eigenlijk wel noodzakelijk om de abs gericht te trainen?
Waarom hangt dit vanaf? etc etc.

Heel simpel. De meeste mensen die dit soort topics openen komen hier net op het forum koekeloeren en hebben imo niets aan het bestaande "wat is het beste buikspierprogramma topic." Met alle respect aan de posters. Hier worden wetenschappelijke studies afgewisseld met persoonlijke ervaringen en discussies. Het is een chaos waar je met goed fatsoen de gemiddelde TS niet naar kan doorverwijzen. Ook zal het geen onnodige topics besparen.

Imo moet het er echt een keer van komen. Scheelt gewoon een hoop topics waar ik persoonlijk wel is schijtziek van wordt, helemaal straks in het voorjaar. Aan opmerkingen in recente topics te zien ben ik zeker niet de enige.

Laatst aangepast door Trasher : 14 November 2007 om 07:04.
Oud 5 December 2007, 20:08   #84
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
na een beetje heen en weer gespam in mijn logje zijn we tot beraad gekomen dat er wel eens nuttige artikels over rotator cuffs gepost mogen worden, hier kunnen misschien veel pijntjes en blessures mee voorkomen worden...

iedereen die zwaar aan de ijzers hangt krijgt hier imo vroeg of laat last van...

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 22:25   #85
Ripped Bodybuilder

UltraX's Avatar

UltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realmUltraX is herboren in de Halfgod realm
Citaat:
Origineel gepost door sanca Bekijk Post
na een beetje heen en weer gespam in mijn logje zijn we tot beraad gekomen dat er wel eens nuttige artikels over rotator cuffs gepost mogen worden, hier kunnen misschien veel pijntjes en blessures mee voorkomen worden...

iedereen die zwaar aan de ijzers hangt krijgt hier imo vroeg of laat last van...
Ik heb al een een onderwerp voor het volgende topic, misschien is dit een onderwerp voor de week daarop. Hebben meer mensen interresse in het onderwerp rotator cuffs? Ik zal wel eens wat vaker in je log gaan kijken

Wat is een pomp?
Oud 6 December 2007, 22:29   #86
Monstrous Giant

Jonko's Avatar

Leeftijd: 22
Blog Berichten: 3
Jonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenJonko is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Bekijk Galerij (10 foto's)
Citaat:
Ik heb al een een onderwerp voor het volgende topic, misschien is dit een onderwerp voor de week daarop. Hebben meer mensen interresse in het onderwerp rotator cuffs? Ik zal wel eens wat vaker in je log gaan kijken
ik heb er ook interesse in

een ander leuk onderwerp zou bv het zenuwstelsel zijn, hoe het op krachttraining en balanstraining reageert, hoe het werkt.
Jonko is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 22:33   #87
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
ik denk wel dat er voldoende intresse voor is

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 December 2007, 23:29   #88
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door sanca Bekijk Post

Bedankt voor de herinnering, was helemaal me idee hier te droppen

Citaat:
Hebben meer mensen interresse in het onderwerp rotator cuffs?

Laatst aangepast door Trasher : 7 December 2007 om 02:26.
Oud 9 December 2007, 21:30   #89
Banned

Karma Power: 0
brainy89 is herboren in de Dier realmbrainy89 is herboren in de Dier realm
bulken.. nu de winter eraan zit.. meer informatie hierover , en over het aankomen vangewicht?
brainy89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 December 2007, 17:45   #90
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Leeftijd: 24
Blog Berichten: 2
Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (2 foto's)
Hoe een goed supplement rigime er moet uitzien per doel..
BV sups voor cut/bulk endo/ecto blessure bb/kracht..

allemaal met uitleg en weekelijks sup schema erbij...

Eigenlijk deze sticky
Welke supplementen heb ik nodig? verder onderbouwen met studies en in pasklare sche's gieten.

of

Een sticky over een bepaalde wedstrijd... bv de Arnold of Olympia... alle lineups er op ingaan enz...

of

Dieper ingaan op het bouwen van een symetrisch lichaam... zwakke punten wegwerken juiste proporties...... dus eenmaal je de gewenste massa hebt er een kunstwerkje van maken...

of

Een overview van de beste dieeten...
Sephirothsnake is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 December 2007, 15:43   #91
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Sephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het SamsaraSephirothsnake is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Een gids voor wat je allemaal kan doen met je powerrack.
Oud 25 December 2007, 17:20   #92
Ripped Bodybuilder

UltraX's Avatar

Leuke idieen, komende week/ topic wil ik toch Sanca's idee doen de rotator cuffs. Mischien is dit iets voor daarna.

Wat is een pomp?
Oud 26 December 2007, 07:52   #93
Huge Freak
Elite Member

Trasher's Avatar

Citaat:
Leuke idieen, komende week/ topic wil ik toch Sanca's idee doen de rotator cuffs. Mischien is dit iets voor daarna.
Idd, goede inbreng van slangemans!

Onderwerp RC's voor topic v/d week was eigenlijk mijn idee, maargoed.. Sanca was voor met posten hier Ik zeg doen
Oud 1 February 2008, 01:25   #94
Moderator
Moderator Powerlifter

Sephirothsnake's Avatar

Karma Crown
Tijd voor het volgende topic van de week?
Oud 1 February 2008, 14:11   #95
Ripped Bodybuilder

UltraX's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sephirothsnake Bekijk Post
Tijd voor het volgende topic van de week?
Langzamerhand wel weer, jammer dat er zo weinig reacties waren in het vorig topic.

Wat is een pomp?

Laatst aangepast door UltraX : 1 February 2008 om 15:02.
Oud 1 February 2008, 19:37   #96
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
Vond het nogal een oninteressant onderwerp om een artikel over te maken.

Laat het volgende maar komen..

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2008, 18:49   #97
Competitive Bodybuilder

killerbee's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 8
killerbee is herboren in de Dier realmkillerbee is herboren in de Dier realmkillerbee is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
Topic van de week:Big T zei een eind geleden dat hij van plan was een topic te openen waarin ieder z'n oefening geeft per spiergroep(lijst) waar hij het beste resultaat mee heeft geboekt.Dit leek me wel een leuk onderwerp,helaas komt het er niet van.

5rmdeadlift:150 kg(wordt aan gewerkt!)
5rm squat:110kg(1rm?)
4rmfront squat:90kg
killerbee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 February 2008, 21:06   #98
Freaky Bodybuilder

Maiskorrel's Avatar

Karma Power: 43
Maiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma PimpMaiskorrel is DBB's Karma Pimp
- Of het belang van squat en deadlift in een schema
- Wat het verschil nu echt is tussen massa en kracht, daar bedoel ik mee: schema, werking, voeding, verhoudingen tss elkaar....

ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO:
Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo

Maiskorrel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 February 2008, 18:01   #99
Ripped Bodybuilder

UltraX's Avatar

Er zijn al aantal artikels te vinden op dbb over sqaut etc. volgens mij. Deadlift weet ik zo niet.

Het verschil kwa trainingschema hebben we al een keer behandelt, dit ligt er denk aardig tegen aan. Morgen zal er als goed is komt er morgen een nieuw TVDW waar er een sticky voor de 35+ sectie gemaakt gaat worden. Daar weet iedereen wel iets over te vertellen.

Wat is een pomp?
Oud 4 February 2008, 20:08   #100
Advanced Bodybuilder

platina's Avatar

Leeftijd: 16
Karma Power: 4 platina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te wordenplatina heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (1 foto's)
supercompensatie?

Please Note: "Ouch" is not a term used in Judo.

Our greatest glory consists not in never failing, but in rising every time we fall.

Practice is not a matter of years and months. It is a matter of concentration.

Success is going from failure to failure without losing your enthusiasm.

Als er iemand interesse heeft in een bieptest met op de achtergrond de podcast van A State Of Trance, moet je maar een pm zenden!
platina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic
Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels