| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Ripped Bodybuilder | Ik vindt dat het wel ondertussen tijd is weer te gaan stemmen!
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | ooh myfuckinggoooood, heb ik weer de stemming gemist ofzo? |
| | |
| | #43 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Weeral Shutter...
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #44 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 12 | |
| | |
| | #45 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | benieuwd wat de volgende gaat worden .. over cutten en zo weet ik niet zoveel
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #46 |
| AddictedToTheGym Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Antwerpen Geslacht: M
Karma Power: 5 | Shutter heeft het mooiste stukje tot hier toe Miss zal ik er wat aan toevoegen
__________________ Preparing for competitions in 2010 "Preparing to win juniors" Join "The DBB Big Ass Lover Club" |
| | |
| | #47 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 13 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Mooie artikelen ik ga er zeker iets aan hebben |
| | |
| | #48 |
| Banned Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 0 | waar kan je je inschrijven.. im gonna beat that sucker ;P |
| | |