| | #21 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #22 |
| Competitive Bodybuilder | Mooi, wetenschappelijk onderbouwd stuk IndianRush
__________________ DBB Traps squad member! Members: Masallah, Trasher, Steph@n, SuperKnurft, Willy7, TheNose, Saa, Animallegs, Gillian (r.i.p), sanca, Raoul Duke, Xto... I'll be that insane nigga from the psycho ward. I'm on the trigga, plus I got the Wu-Tang sword! Pics As things changed with time I traded in my knuckles for a Mac-10, and rather live the life of crime. |
| | |
| | #23 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Thnx.... normaal zit ik te slapen tijdens mijn colleges, maar ik had een module over voeding en cellen... best interessant dus ivm met sport. De betreffende professor werd behoorlijk gek van alle vragen die ik stelde....
__________________ History: 10-07-2007: 65.1 kg 01-01-2008: 76.6 kg Doel: 01-01-2008: serieuze herstart trainen icm voedingsschema 01-07-2008 85 kg wegen bij vet% van 8-9 Krachtstats: BP: 1 RM 90 kg SQ: 1 RM 110 kg (na knieblessure) DL: 3x10x70kg |
| | |
| | #24 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ I grow stronger. | |
| | |
| | #25 |
| Cool Novice Geregistreerd: Aug 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 3 | @ Isnogood: Je moet van NO - producten geen wonderen verwachten. Toch is het in de medische wereld al bewezen dat deze producten bestandsdelen bevatten welke het cardiovasculaire systeem prikkelen om uit te zetten. Er is dus wel degelijk een werking bewezen, anders zouden hartpatiënten op basis van een placebo effect van hun acute hartfalen afkomen Natuurlijk moet je weten wat je koopt en zullen de concentratie sterk verschillen van product tot product. Let dus goed op met wat je koopt.
__________________ History: 10-07-2007: 65.1 kg 01-01-2008: 76.6 kg Doel: 01-01-2008: serieuze herstart trainen icm voedingsschema 01-07-2008 85 kg wegen bij vet% van 8-9 Krachtstats: BP: 1 RM 90 kg SQ: 1 RM 110 kg (na knieblessure) DL: 3x10x70kg |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | wie heeft er gewonnen |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice | Interessante post, goed geschreven! Nu ben ik weer wat slimmer |
| | |
| | #28 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #29 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | leuke stukjes.
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #30 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 | Citaat:
Wat is een pomp? Het beste gevoel dat je kan in de gym kan krijgen is de pomp. Stel, je traint je biceps, het bloed stroomt naar je spieren en dat is wat wij noemen ''de pomp". Je krijgt het gevoel dat je spieren elk moment zullen exploderen, alsof ze er lucht hebben in geblazen, en het voelt uniek en het voelt fantastisch. Zoals onze vriend Arnold ooit vertelde in de film "Pumping Iron'' It's as satisfying to me as cumming is, you know, as having sex with a woman and cumming. So can you believe how much I am in heaven? I'm like getting the feeling of cumming in the gym, I'm getting the feeling of cumming at home, I'm getting the feeling of cumming backstage when I pose out in front of 5000 people. I get the same feeling so I'm cumming day and night. I mean it's teriffic right, so you know, I'm in heaven." Hoe onstaat een pomp? Onderzoek toont aan, als men de maximum pomp wil krijgen, dat je volledige aandacht aan de spiergroep moet geven in de workout. Dit zal de verbinding van de " mind muscle connection " waarborgen die u zal helpen uw volledige aandacht aan de spiergroep te wijden dat op zich dan weer resulteerd in de capaciteit om een betere pomp te bereiken. Ik merk ook, als ik eet juist voor ik ga trainen krijg ik een mindere pomp, dit is waarschijnlijk een gevolg van dat mijn maag volzit en daar bloed nodig is om het eten te verteren, aldus het bloed in je lichaam beperkt is kan er minder naar spieren vloeien. Wat zijn de voor - en nadelen van een pomp? Voordelen: -De pomp heeft veel aandacht gekregen in de wetenschappelijke wereld, waar het cel voluminisatie wordt genoemd. Tientallen jaren zag men de pomp slechts als een kort effect van gewichttraining. Nu gelooft men dat de pomp reacties in de spiercellen teweegbrengt die groei stimuleren. De vergrote bloedstroom naar en van de spieren zou ook moeten helpen er een paar extra herhalingen uit te kunnen persen, vooral bij die volgende set. De reden is dat een grotere zuurstofafgifte zal helpen de fosforcreatine spiegels sneller te laten herstellen (de belangrijkste energiebron voor je spieren als je met gewichten traint) en melkzuur en waterstofionen (metabole bijproducten die de spierkracht verminderen) sneller zal verwijderen. De grotere pomp leidt mogelijk ook tot meer kracht vanwege het biomechanische voordeel dat het de spiervezels verschaft, waardoor ze makkelijker trekkracht kunnen uitoefenen. -Zorgt voor erorm veel motivatie als je jezelf in de spiegel bekijkt Nadelen: -Bij een benentraining kan na afloop je jeans mischien wat spannen Hoe zorg je voor een goede pomp? De sleutel tot een goede pomp is voeding! Eet weinig vet, en zoveel mogelijk koolhydraten de dag ervoor en op je trainingsdag zelf. Door genoeg koolhydraten zorg je ervoor dat je glycogeen (energie) gehalte in je spieren op de maximum zitten als ook glucose op reserve wanneer je glycogeen zal beginnen verbranden als je je workout start. Deze koolhydraten haal je uit pasta, bruine rijst, aardappelen......en liefst geen pizza en dergelijke Een beetje zout bij de maaltijd kan ook altijd helpen, net als veel water drinken en creatine. Sommige beweren dat melk ook werkt. Door de calcium zullen je spieren sneller relaxen. Een spier is net een spons, waardoor er na een inspanning door de relaxatie sneller bloed kan instromen. Drink het een goed uur voor je workout. Voor je pomp begint is het ook goed om wat te flexe en te stretchen omdat je zo minder snel blessures zal oplopen. Conclusie: Eet goed, elke maaltijd veel koolhydraten, regelmatig zout, een glaasje melk, flex en stretch, drink veel water en lift zwaar Zijn er nog supplementen die de pomp kunnen bevorderen? Misschien ken je dan ook de termen “eeuwige pomp,”verbeterde bloedstroom, volledig lichaamsherstel, betere zuurstofafgifte en meer spiermassa. Je kent de belofte: een groter, sterker, droger lichaam. Kunnen nitride oxide (NO) supplementen deze beweringen ook daadwerkelijk hard maken? Van beide stoffen(No en creatine) blijken steeds nieuwe voordelen naar boven te komen, zowel voor het prestatievermogen als de gezondheid. No zorgt voor een hele reeks ingewikkelde activiteiten of zet deze in werking. Het reguleert de bloestroom, spiercontracties, zenuwd signalering en spiergroei, om er maar een paar te noemen. No (nitride oxide) kan je niet kopen, maar is een gas dat je lichaam produceert uit aminozuur arginine. Uit je voeding krijg je al gemiddeld 10gram arginine binnen(gevogelte, zuivel, vis, eieren... Arginine wordt slecht omgezet naar NO in het lichaam. Talrijke onderzoeken hebben aangetoond dat je een arginine supplement nodig hebt om je lichaam meer NO dan normaal aan te kunnen laten maken. Ongeacht de hoeveelheid normaal circulerende arginine, zorgt inname van extra arginine voor een verhoging van de NO productie en bovendien zorgt het voor een gunstig effect op de gezondheid en het prestatievermogen.NO supplementen verschaffen effecten die ook verder gaan dan je spieren. Ze vergroten bijvoorbeeld de bloedstroom naar je favoriete kleine bodybuilder, zodat deze ook beter opgepompt kan worden. Zelfs als je daarbij geen hulp nodig hebt, kan inname van arginine helpen het zaakje gezond te houden en erectiestoornissen helpen voorkomen. Sommige bodybuilders die NO gebruiken hebben zelfs opgemerkt dat hun huid er gezonder ging uitzien en dat hun haar dikker werd.Testen met proefpersonen die NO supplementen kregen, lieten bij deze mensen dalingen van het vetpercentage met 2% tot 4% in minder dan 30 dagen zien, zonder extra cardio inspanningen of een caloriebeperkt dieet. En er komt bij dat verbranden van vet een geweldige bijwerking om de hoek kijken. Het geeft je extra energie voor je training, carrière of zelfs je seksleven – je hebt per slot van rekening ook nog een verbeterde pomp.
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo | |
| | |
| | #31 |
Karma Power: 3 | Tijd voor de stemronde, UltraX? We hebben nu 3 posts met artikelen: Ciko IndianRush Maiskorrel
| | |
| | #32 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 21 | geen stemronde te weinig post kerel
__________________ The Dbb's Biggest Feet Lover omg omg look, look its a gorilla oh no fucking hell its Ciko Lights Out Game Over |
| | |
| | #33 |
| Ripped Bodybuilder | Ik wacht nog even, over paar dagen waarschijnlijk. Gewoon geduld hebben
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice | * Wat is een pomp? een pomp krijg je bij intensieve trainingen het lijkt net of je ontploft, je maakt een stofje aan in je hersenen waardoor je je heel lekker gaat voelen dat hebben hardlopers ook en fietsers het is eigenlijk een soort drug maar dan door je eigen lichaam aangemaakt. * Hoe onstaat een pomp? de pomp kan ontstaan door hard te trainen en meestal wel 110 % in te zetten dan kan je supplementen en/of juiste voeding nemen waardoor het perfecte training word. * Wat zijn de voor en nadelen van een pomp, kan het ook je training beinvloeden? het kan ckr de training bëinvloeden, je kan soms minder gewicht pakken of heel snel vol zetten zeg ik maar, soms moet je gewoon stoppen omdat de pomp te erg is mijn ervaring in mn onderug hehehe maar tog zeer lekker * Hoe zorg je voor de beste pomp? zoiezo goed eten goed slapen standaart dingen maar je moet ook goeie lekker oefeningen pakken waarmee je kan pompen en dat kan niet bij alle oefeningen naar mijn mening en je moet je 110 % geven anders krijg je geen pomp naar mijn zeggen dan * Zijn er nog supplementen die de pomp kunnen bevorderen? zeker weten heel veel zelfs ewr zijn heel veel no producten op de markt gekomen die energie en pomp en focus geven. als je dan een pomp kan krijgen zonder supplementen geven die supplementen net dat beetje pomp erbij die je nodig hebt enkele producten die ik heb gebruikt: no-explode natuurlijk en venom hyperdrive en rpm ddaar ben ik goed over te spreken laatste 2 zijn geen no producten |
| | |
| | #35 |
| Super Administrator | Leuke stukjes! Denk dat we met de poll kunnen beginnen niet?
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #36 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Lier Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 43 |
__________________ 1.75m @ 91kg bf 19 % ORIGINAL POSTED BY EL SMURFO: Ik ga iets versturen met de post, iets kleins van 5 euro ofzo voor iemand haar verjaardag, prijs eraan laten of niet? als ik het ervan knip zou ze misschien denkek dat ik het gestolen heb maar als ik de prijs eraan laat zou ze misschien denken dat ik het wil benadrukken dat ik 5 euro heb uitgegeven ofzo |
| | |
| | #37 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Leuke stukkies ook zo links en rechts gezien in dit topic.
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #38 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
mooi stukje, bij de volgende bestelling whey zal ik een pot no explode erbij bestellen
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: | |
| | |
| | #39 | |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #40 | |
Karma Power: 3 | Citaat:
__________________ History: 10-07-2007: 65.1 kg 01-01-2008: 76.6 kg Doel: 01-01-2008: serieuze herstart trainen icm voedingsschema 01-07-2008 85 kg wegen bij vet% van 8-9 Krachtstats: BP: 1 RM 90 kg SQ: 1 RM 110 kg (na knieblessure) DL: 3x10x70kg | |
| | |