| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
sommigen hebben hier ook echt geen idee wat je met dit soort medicijnen kunt doen bij een biologisch normaal functionerend persoon.
__________________ Squat 5X163,75 (parallel/ Smith) DeadLift 5x172,5 Bench 5x82,5 | |
| | |
| | #82 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
als je nu ook eens uitlegt wat het doet met je lichaam cq je biologisch functioneren, dan snap ik wellicht ook de eesentie van je uitspraak! bij voorbaat dank.
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #83 | ||
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
mensen die dit nie hebben krijgen hierdoor eerder ee serotonine overschot en ik geloof dat dat kan leiden tot schizofrenie gezie deze verbonden is met dopamine en serotonine dus.....................
__________________ Squat 5X163,75 (parallel/ Smith) DeadLift 5x172,5 Bench 5x82,5 | ||
| | |
| | #84 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
dubbel Antilliaanse KARMA voor je!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #85 |
| Advanced Bodybuilder | no p dude moest wel zeggen dat ik even schrok va wat sommigen hier posten onder het mom van herstel. je kunt deze sport/ manier van leven ook echt TE ver doorvoeren. sommige zaken moet je nou eenmaal van af blijven
__________________ Squat 5X163,75 (parallel/ Smith) DeadLift 5x172,5 Bench 5x82,5 |
| | |
| | #86 | |
klopt, en als je er geen verstand van hebt ( zoals ik) dan reageer je er meestal ook niet op, uit onwetend heid!
| | |
| | #87 |
| Dutch Bodybuilder | Kunnen we beter niet gewoon rusten-eten-trainen-eten-rusten zonder je af te vragen of koffie goed is voor je herstel? |
| | |
| | #88 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2006 Locatie: ? Geslacht: V
Karma Power: 6 | Citaat:
__________________ ik geloof in GOD en mijn mannetje Klusmier & KARMA is ook welkom! Maar de Here antwoordde telkens weer: "Dat ik altijd bij u ben, is genoeg. Wanneer u zelf zwak bent, kan mijn kracht zich ten volle ontplooien." Daarom kan ik zelfs blij zijn over zwakheden, beledigingen, noodsituaties, vervolgingen en moeilijkheden, die ik terwille van Christus moet verdragen. Want als ik zwak ben, ben ik pas sterk! 2 Corinthiers 12: 9,10 | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/manieren-om-post-training-herstel-bevorderen-108176/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| Ergogenics op het web | Dit topic | Refback | 13 May 2007 10:10 | |