| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Ripped Bodybuilder | Maak de ultieme beginners instructie film! Je weet het vast nog wel, je was hier voor de eerste keer. Je vraagt hoe je het beste je rug kon trainen. Iedereen riep ga squaten, ga deadliften. Je raakte alleen maar meer in de war. Want hoe zag de deadlift er nou uit, je hebt zoveel varianten, welke moet ik doen, hoe moet je hem uitvoeren? Dit willen we voorkomen en de nieuwelingen zo snel mogelijk een goede DBB basiskennis meegeven mbt. de oefeningen en de uitvoering. Dit kunnen we doen met lappen test en plaatjes, maar de meeste mensen zullen het wel met me eens zijn dat een mooi filmje veel duidelijker kan zijn. Daarom doen we nu iets creativers en gaan we een film maken. <h3>Wat moet er in de film voorkomen?</h3>
<h3>Wat je niet moet doen!</h3>
Uit alle posts wordt er een week na dit topic in een poll door de leden één winnaar gekozen die het meest complete artikel heeft geschreven. Prijs voor deze week:
NIEUW: Maak op het einde van het jaar bovendien kans op een gratis Elite Lidmaatschap bij de verkiezing van het beste artikel van het jaar! Succes <h3>Gerelateerde Topics</h3>
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? Laatst aangepast door UltraX : 28 September 2007 om 16:56. |
| | |
| | #2 |
| King of the hill Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 30 | Ben benieuwd!
__________________ "Mens sana in corpore sano" |
| | |
| | #3 |
| Super Administrator | En uiteraard word dit een sticky
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #4 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 48 | en als je al elite member bent, krijg je dan je geld terug??
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! http://www.youtube.com/watch?v=GmCnjqAqrSc |
| | |
| | #5 |
| Super Administrator | Leuk geprobeerd
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #6 |
| ****** | moeten de shots voor dit filmpje door jezelf gemaakt worden of mag je deze ook uit reeds bestaande filmpjes aan elkaar plakken voorzien van tekst en uitleg? ga er zowieso morgen meteen mee aan de slag in de gym, vind harstikke leuk idee
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ |
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Zolang het niet de filmjes zijn van bodybuilding.com bijvoorbeeld ofzo of iets anders bekends maakt het niks uit. Het is het mooiste als je het helemaal zelf maakt. Dan zou diegene mijn stem al een stuk sneller krijgen.
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? |
| | |
| | #8 |
| ****** | dan weet ik wat me te doen staat.
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ |
| | |
| | #9 |
| Ripped Bodybuilder | Even ter duidelijkheid, ik doe zelf niet mee, ik doe voor Dave Hawk! Hij is een ouwe rot in het vak, een beer van een vent, maar kan niet overweg met internet! Daarom zet ik wel ff zijn filmpje van 'Robbert's Triple' in dit topic! De meesten zullen hier wel van gehoord hebben, een shock schema voor borst! Het omvangt 3 oefeningen, die elkaar in flink tempo opvolgen! De instructies zijn erg duidelijk, je kunt er weinig aan fout doen Hier is het filmpje, moet je zelf maar ff bekijken op de site, kan nergens de link vinden, om hem hier in te zetten(Sorryh Robbert http://www.giantpt.com/Training/GIAN...s_Tripple.html
__________________ I will not break and I will not bent, I will not be quiet and I'll stay rough to the end, Half with submission and with music to defend, The harder is the challenge, The stronger I'll stand! 92 kg @ 1,81 @ 17,3 % |
| | |
| | #10 |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Het gaat om een instructiefilmpje voor beginners Het laatste wat beginners wilt laten doen is schokmethoden (welke dan ook)
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles |
| | |
| | #11 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 3 | Heeej dit lijkt me nou wel eens leuk |
| | |
| | #12 |
| Ripped Bodybuilder | true, maar ik deed alleen wat me gevraagd werd...Robbert vroeg mij om dit erop te zetten, hij zal zelf nog wel ff reageren denk ik!
__________________ I will not break and I will not bent, I will not be quiet and I'll stay rough to the end, Half with submission and with music to defend, The harder is the challenge, The stronger I'll stand! 92 kg @ 1,81 @ 17,3 % |
| | |
| | #13 |
| Huge Freak Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 | ben benieuwd!
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: België Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Ik ben benieuwd dat iemand wel iets post
__________________ If you put 40 pounds on your bench, great. But if you're only benching 140, you still suck. - Dave Tate Flying Fox; een echte die-hard met de nodige kracht, massa en kennis! - Luuc |
| | |
| | #15 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 17 Geslacht: M
Karma Power: 7 | ik ga eraan werken, een stukje heb ik nog nu nog filmpje van maken...
__________________ That's what happens man! That's what happens! |
| | |
| | #16 | |||
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
Citaat:
Citaat:
Edit: effe een vraag tussendoor, wie zijn hier nog mee bezig?
__________________ Stats: 82KG, BP 5x100, DL 7x150KG, BoxSQ 5x170KG Het oneindige log naar de 300kg dealift Wat is een pomp? Laatst aangepast door UltraX : 24 September 2007 om 16:06. | |||
| | |
| | #17 | |
| ★ Ubermensch ★ Geregistreerd: Apr 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Log: Start wide, expand further, and never look back! | |
| | |
| | #19 |
| Ripped Bodybuilder |
__________________ There s no easy way out.. Stats: onbekend NIEUW; seagal log! http://forum.dutchbodybuilding.com/f...erious-163359/ |
| | |