Fitness Seller

Maak De Grote "Fitness en Amateur Competitie" Sticky en Win een iPod Nano en Meer! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Het sub-forum "Fitness en Amateur Competitie" heeft een nieuwe algemene sticky nodig. We willen de beste sticky over dit onderwerp maken op het internet! Ken jij heel wat over dit onderwerp, en denk je dat je een leuk artikel kan schrijven? Laat deze kans dan niet liggen. Je artikel zal gebruikt worden als hoofdsticky in het sub-forum Fitness en Amateur Competitie en door vele leden en bezoekers gelezen worden! Bovendien krijg je een zeer leuke prijs als winnaar van Topic van de Week.

Maak de Grote "Fitness en Amateur Competitie" Sticky!

Het volgende moet zeker aan bod komen:

  • Welke wedstrijden zijn er allemaal in Nederland en België? Maak een onderscheid tussen pro/amateur, klassen, etc...
  • Welke bonden zijn er allemaal? Wat houden ze in?
  • Wie/wat zijn de contactpersonen/contactadressen voor elk van de wedstrijden?
  • Hoe weet je voor welke wedstrijd je zelf in aanmerking komt?
  • Hoe kan je je inschrijven voor een wedstrijd, hoe gaat dat allemaal in zijn werk?
  • Is een begeleider zoeken een goede optie, en welke begeleiders zijn er, wat kost het,...
  • Wat zijn de vereisten om mee te mogen doen?
  • Welke poses bestaan er, en welke zijn verplicht?
  • Vertel verder zoveel mogelijk over andere puntjes die niet in de lijst vermeld staan. Dit moet de beste sticky over dit onderwerp worden op het internet!

BONUS vraag: heb je zelf al wedstrijden gedaan? Indien ja; vertel daar eens wat meer over.

Uit alle posts wordt er een week na dit topic in een poll door de leden één winnaar gekozen die het meest complete artikel heeft geschreven. Prijs voor deze week:
  • 10.000 Karma punten voor beste artikel.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

  • Een iPod Nano t.w.v. €139.
    [Afbeelding niet meer beschikbaar]
  • Een levenslang Elite Lidmaatschap bij DutchBodybuilding.com

De deelnemer op de tweede plaats krijgt 5.000 karma punten.
De deelnemer op de derde plaats krijgt 2.500 karma punten.
De deelnemer op de vierde plaats krijgt 1.250 karma punten.
De deelnemer op de vijfde plaats krijgt 700 karma punten.

Regels

- Je mag niet letterlijk kopiëren van andere sites
- Je moet je bronnen vermelden
- Het artikel moet minimaal 1 a4 lang zijn.

Wij wensen alle deelnemers heel veel succes toe!
 
Vette wedstrijd, zelfs mensen die niet aan wedstrijden doen kunnen nuttig zijn.
Misschien dat ik wat tijd kan vinden en zo'n rooster kan maken ipv nutteloos te reageren op het forum :D
 
Mooie wedstrijd inderdaad :) ben benieuwd naar de inzendingen! Ben jammer genoeg zelf niet zo thuis in het wereldje
 
Info over bonden, wedstrijden, atleten etc.

Al mijn info is al vewerkt in de verschillende artikelen.
 
Laatst bewerkt:
Goed stuk Dave, ben benieuwd wie beter doet :thumbup:
 
Is het bij de nac niet tot 23 jaar junior en niet t/m?

voor de rest mooi stuk!
 
Misschien nog belangrijk om te vermelden dat we bepaalde stukjes uit artikels die tweede, derde of verder in de ranking eindigen, mogelijk ook gaan gebruiken in de sticky, als die stukjes een goede aanvulling zijn. Eigenlijk werkt dus elke deelnemer in deze contest mee aan de sticky!
 
10.000 karma punten... Hmmz... Ik zal er over nadenken!
 
Goed stuk Dave, ben benieuwd wie beter doet :thumbup:

Dank je;)....was even puzzelen met alle info hier:D, je kent het wel overal papiertjes, boekjes etc. etc. maar heb alles een beetje op een rijtje kunnen zetten. Hoop in iedergeval dat de mensen hier op het board er wat aan hebben en dat het een toevoeging is op de info die ze al hebben.
 
Ik vind dat mijn begeleiderslijst al genoeg werk heeft gekost. Snap niet echt wat je nu zoekt? Wil je gewoon basisinformatie weten over de bonden etc?
 
Oh , ik zie al dat dat topic al geen sticky meer is? ???
 
Oh , ik zie al dat dat topic al geen sticky meer is? ???

Met begeleiders alleen kan ik niet veel, ik wil ook weten wat T als punten heeft gezet. Andere beginnende atleten zullen er ook genoeg aan hebben. ;)
 
Er staat toch in de beginpost wat er allemaal in moet staan dat is wel meer dan alleen de namen van begeleiders.. Dat topic van jou is trouwens nog wel gewoon sticky haha
 
Laatst bewerkt:
Ik vind dat mijn begeleiderslijst al genoeg werk heeft gekost. Snap niet echt wat je nu zoekt? Wil je gewoon basisinformatie weten over de bonden etc?
Eerste post beter lezen???
 
Is het bij de nac niet tot 23 jaar junior en niet t/m?

voor de rest mooi stuk!

Dank je;):D.

Volgens de info die ik heb gekregen is het bij de NAC t/m 23 jr. bij de junioren, al kan dit natuurlijk per wedstrijd verschillen;).
 
Volgens mij ben je de enigste hier Dave :D Maar wel waardevol!
 
Komaan gasten, de wedstrijd een beetje leuk maken, nu het weer weekend is heb je toch wat tijd om iets te schrijven, zelfs al is het maar iets klein :)
 
De post van Dave Hawk zit erg goed in elkaar.
 
Volgens mij ben je de enigste hier Dave :D Maar wel waardevol!

;):Dlijkt er wel op:D, hoop niet dat ik de members hier af heb geschrokken om ook nog wat te schrijven:study:. Denk dat T toch een leuk pakketje beschikbaar heeft gesteld voor het beste artikel, dat moet mensen toch stimuleren....al wil ik hem nu natuurlijk graag winnen:cool::D.
 
Kan er nog gepost worden?
Indien ja, zal ik tegen morgen wel een artikeltje proberen uit te tikken...
 
Back
Naar boven