| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (2) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #121 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2003 Locatie: Atuatuca Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Zo zit dat dus. Laatst aangepast door Sonic1 : 29 March 2008 om 12:32. |
| | |
| | #122 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | Citaat:
Laatst aangepast door diky : 26 March 2007 om 16:32. | |
| | |
| | #123 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2004 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 7 | en nog een keer yep |
| | |
| | #124 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #125 |
| Banned Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Kardioland, Konditiestad Geslacht: M
Karma Power: 0 | xx Laatst aangepast door elderson : 7 April 2007 om 15:49. |
| | |
| | #126 |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 0 | ow moest een grapje voorstellen, jah maar aangezien ik het woord niet ken, kwam het niet over als een grap Maar euh ik wil niet vervelend doen, maar als beginner (bij mij dan op vlak van voeding en cardio) moet je dus leren van anderen, wat vrij normaal is Grtz JDI |
| | |
| | #127 |
| Banned Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Kardioland, Konditiestad Geslacht: M
Karma Power: 0 | xx Laatst aangepast door elderson : 7 April 2007 om 15:46. |
| | |
| | #128 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ik pak de cardio wel in de morgen maar ga dan niet ik weet niet hoelang op de fiets zitten of zo ...ik beperk het tot een 15 min. daarna gelijk hoog in de eiwitten en extra BCAA/Glutamine.Het zelfde doe ik s'middags voor de training 15 min. lopen, fietsen etc. en na de training nog eens...die laatste sessie voer ik dan op naarmate het doel kwa vetpercentage Bij iedere om de 2,5 uur pak ik dan iets BCAA/Glutamine om het spierverlies te beperken tijdens het dieeten en cardio-en. Maar op dit moment ff geen cardio
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #129 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
dat had ik gelukkig ook al door, vandaar dat ik zulke goeie progressie maak! tijdens het werk ben je al in beweging, dus je lichaam is er al een beetje aan gewend; dus tempo opvoeren met cardio of gewicht omhoog met krachttraining!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| cardio, cut, cutten, stacker, vetverbranding |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f127/beste-vorm-cardio-voor-vetverbranding-103458/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| Zoeken | Dit topic | Refback | 20 September 2007 12:24 | |
| Phono :: Bekijk onderwerp - Fitness | Dit topic | Refback | 26 April 2007 19:13 | |