| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Met pensioen | We leven hier nu eenmaal niet in een land waar je je wasbordje te pas en te onpas kunt showen builderB, dan moet je naar MuscleBeach verhuizen
__________________ “Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd. Die luidde: ik tegen mijn broer; mijn broer en ik tegen mijn vader; mijn familie tegen mijn neven en de clan; de clan tegen de stam; en de stam tegen de wereld. En wij allemaal tegen de ongelovige." - Leon Uris, "De Hadji" |
| | |
| | #42 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
ja zo kun je het ook zien meestal ben ik vanaf 1 mei tog al vaak te zien in het zwembad | |
| | |
| | #43 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
Ik weet dat die oefening niet rug-vriendelijk is en dat staat er ook bij als ik mij niet vergis | |
| | |
| | #44 |
| Met pensioen | Ah joh Smurfo maakt het uit, de strekking is duidelijk
__________________ “Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd. Die luidde: ik tegen mijn broer; mijn broer en ik tegen mijn vader; mijn familie tegen mijn neven en de clan; de clan tegen de stam; en de stam tegen de wereld. En wij allemaal tegen de ongelovige." - Leon Uris, "De Hadji" |
| | |
| | #45 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: België, smurfenland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 60 | |
| | |
| | #46 | |
| Super Moderator Geregistreerd: Apr 2002 Locatie: افغانستان Geslacht: V
Karma Power: 26 | Citaat:
Winterkleding die thv de buik transparant is ? ? ?
__________________ As you are now, I once was. As I am now, you'll never be ©3XL ®2000 The only easy day was yesterday...............Life is hard, so am I Geloof niets, probeer alles | |
| | |
| | #47 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
....of naar de Antillen, met 52 weken zon per jaar!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #48 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
btw: most muscular - Bodybuilding & Fitness Foto 's jan 2006 - Bodybuilding & Fitness Foto 's waar is DBB anders voor
__________________ I BELONG TO THE WORLD "The good life is inspired by love and guided by knowledge" -Bertrand Russell Religion is a cancer eating away the heart of humanity | |
| | |
| | #49 |
| Huge Freak Geregistreerd: Feb 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 60 | *jaloers jaloers* ! DBC01 is goed bezig, leerzaam!
__________________ SQ 130 BE 90 DL 170 This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE! |
| | |
| | #50 |
| Freaky Bodybuilder | Als bovenstaande oefening op dat plaatje zo'n rug verkrachter is , waarom worden er dan nog altijd achterlijk veel van die bankjes verkocht?
__________________ Shut up, take the bar out and Squat! This is animal, can you handle it? Orgineel gepost door Own Sculpturer: Als je het ene wilt moet je niet over wat andere dingen gaan zeiken anders kom je er nooit. wat je niet kapot krijgt maakt je alleen maar sterker. |
| | |
| | #51 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: België Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 17 | om dezelfde reden als waarom er zoveel mensen nu een powerplate willen.. |
| | |
| | #52 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | Omdat het werkt? |
| | |
| | #53 |
Karma Power: 60 | Het is een zeer goede oefening als je hem correct uitvoert. Op mijn sportschool hebben ze dat bankje niet, en ze hebben ook geen power/squat rack en deadliften wordt er al zeker niet gedaan (behalve door mij) Waarom? ALLEMAAL te gevaarlijk voor de onderrug. Als je deze oefening dus een verneuker voor je onderrug vind kan je volgens mij ook meteen de zware squats en deadlifts uit je schema gooien. Het gaat trouwens niet alleen om dat bankje. Sit-ups in het algemeen op een plat matje worden al afgeraden. Sit-ups zijn wrs een van de oudste en meest traditionele buikspieroefeningen ooit en tegenwoordig zijn er tientallen andere oefeningen die je in de plaats kan doen dus als je ze niet wil doen doe je toch gewoon een andere oefening? Toch zou ik ze af en toe eens inpassen in een schema vanwege de grote beweging die je kan maken. In mijn sportschool hebben ze wel zo een bankje waar er een bobbeltje zit op de plaats van de onderrug. Dit is uiterst ideaal en abs-slopend natuurlijk om de sit-ups daarop uit te voeren. Zie dit wetenschappelijk onderzoek waarom: Sit-ups Redefined Laatst aangepast door el smurfo : 5 March 2007 om 13:59. |
| | |
| | #54 |
| Dutch Bodybuilder | vroeg ik me ook al een hele tijd af want ik krijg ze ook niet echt goed zichtbaar |
| | |
| | #55 |
| Freaky Bodybuilder | Ik heb vanavond ook even liggend op de vloer met die bolling in de onderrug (zelfgemaakt ff van 2 dikke handdoeken die ik bij me had in de gym) die oefening gedaan ... je voelt je buikspieren ineens veel meer werken.
__________________ Shut up, take the bar out and Squat! This is animal, can you handle it? Orgineel gepost door Own Sculpturer: Als je het ene wilt moet je niet over wat andere dingen gaan zeiken anders kom je er nooit. wat je niet kapot krijgt maakt je alleen maar sterker. |
| | |
| | #56 |
| Freaky Bodybuilder | toch blijf ik van mening dat de intensiteit van crunches veel te laag licht tenzij je moddervet bent ofzow |
| | |
| | #57 | |
Karma Power: 60 | Citaat:
Kvind dat echt een van de lekkerste oefeningen, zal ik nooit laten vallen, maar idd gewone crunches zijn niet echt het van het. | |
| | |
| | #58 |
| Freaky Bodybuilder | IDD slopen die crunches uit "situps redefined" je abs gigantisch ... vouw eens een paar dikke handoeken goed in de vorm van zo'n bolling in je onderrug en ga je gang..
| | |
| | #59 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2006 Locatie: Amsterdam Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 34 | |
| | |
| | #60 | |
| Met pensioen | Citaat:
__________________ “Voor ik negen was had ik de grondregel van het leven als Arabier al geleerd. Die luidde: ik tegen mijn broer; mijn broer en ik tegen mijn vader; mijn familie tegen mijn neven en de clan; de clan tegen de stam; en de stam tegen de wereld. En wij allemaal tegen de ongelovige." - Leon Uris, "De Hadji" | |
| | |