| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 3 | 8 obstakels in de cut en hoe ze te overwinnen
BONUS vraag: wat vind jij het moeilijkst te overwinnen obstakel in de cut? Kan je tips geven om er beter op voorbereid te zijn? Te hoge verwachtingen is het hoogste obstakel. Oplossing: de lat niet te hoog leggen of er meer tijd voor nemen. |
| | |
| | #22 |
Karma Power: 3 | Niet zomaar positief, 4 Kg in 4 maanden met stijgende VVM is gewoon hardstikke goed! |
| | |
| | #23 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #24 | |
| Freaky Bodybuilder | Citaat:
0,5 kilo per week eraf is 8 kilo eraf. zijn er dus maar 4 geworden, vandaar dat ik niet helemaal tevreden ben ceker omdat me vet% nog steeds iets van 17-20 is en ik op vakantie eigenlijk wel rond 12 wil staan | |
| | |
| | #25 | |
| Novice Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 87 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
__________________ http://www.traced.com/traced/grandpa/grandpa_title.gif | |
| | |
| | #26 |
| Monstrous Giant | waar blijft onze goeroe Ryu?
__________________ -------<[||||||||||||||||]------| Nieuw lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen) I saw a woman wearing a sweatshirt with Guess on it. I said, Thyroid problem?" -- Arnold Schwarzenegger -- |
| | |
| | #27 |
| Freaky Bodybuilder | |
| | |
| | #28 |
| Huge Freak | Platformen voor mij zijn: Genieten en relaxen. Aansluitende job hebben. Veel slapen. Seks/Mastruberen. Uitgekookte voeding met alles tot in de mg's geoptimaliseerd wat eenheid vormt met de gedraging van je lichaam. Extreme stiptheid met voedsel inname en de verdeelde verhouding. Alles trapgewijs afbouwen. Training dusdanig aanpassen dat je geen essentieel glycogeen verbrand. Cortisol in elk opzicht laag houden, niet schreeuwen, rennen druk doen bijv. Niet terugzijnzen om af en toe flink te vreten om de mentale wilskrachtopnieuw op te laden. (Leptine) Om de 4 weken een weekje stilstaan en net boven onderhoud eten. Voedsel altijd voor handen hebben, plan dit! Nooit cardio doen is mijn mening, alles kan met voeding. |
| | |
| | #29 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
dat laatste ben ik niet met je eens; in de cut is cardio wel degelijk belangrijk ivm je verbranding!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |
| | #30 |
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #31 |
| Super Administrator | Idd, ook totaal oneens met die anti cardio stelling. Stofwisseling valt stil zonder voldoende beweging. Pure ecto's kunnen nog wel zonder cardio, maar meso/endo niet.
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #32 |
| Huge Freak | Tja, ook dit is een fenomeen wat ik hier maar niet v/d grond krijg, maar goed. Laten we het er dan op houden dat ik als individu 0% baat heb bij cardio. Wat ik mis is een vraag hoe kalm te blijven en te blijven functioneren in je omgeving t.o.v werk, ouders en kenissen/vrienden. Het gevoel van duizeligheid is nog mee te leven, maar het gevoel van agressie tegen je omgeving is gewoon tè naar. Heb ik zeer sterk last van. Commanderen voor fysieke klusjes lijdt tot instant woede. |
| | |
| | #33 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 | Citaat:
__________________ bengels log | |
| | |
| | #34 |
| DON |
__________________ No milk. |
| | |
| | #35 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Geslacht: V
Karma Power: 2 |
__________________ bengels log |
| | |
| | #36 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: USA Leeftijd: 44 Geslacht: M
Karma Power: 5 | I can see clearly now the bulk is gone I can see all obstacles in the way It's gonna be a bright, bright, fatburning day! (Lee Towers vertaald naar obstakels in de cut) |
| | |
| | #37 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . | |
| | |
| | #38 |
| Super Administrator | Dus jij hebt een cut gedaan zonder cardio en één met cardio, en ze gingen beiden even goed?
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #39 |
| Huge Freak | Ik ben nu gecut tot m'n onderste buikspieren zichtbaar zijn op 100 kg. Had 123 kg 20%+. Ik zal in Juni eens wat foto's posten. Heb dus alleen zonder cardio gecut en dat was zeer succesvol. Uiteindelijk maakt het niet uit (afgezien van je gezondheid/conditie) of je nou bijv. 500 cals door beweging verbrand of met hoge dosissesen cafeine/efedrine met een continue verhoogde hartslag zit op je werk en volgooid met Spa water todat je duizelig wordt en dan groente en lots of protein neemt. Bovendien is lage intensiteit cardio effectiever omdat het risico op massaverlies ook minder is, het gaat immers geleidelijker en kunt bijtijds ingrijpen. Ik zeg erbij dat deze vorm tevens voor mij een fijnere invulling is, cardio veroorzaakt ook aerobe wrijving in de spieren die catabool kan werken. De arm bewegingen bij hardlopen bijvoorbeeld heb ik in het verleden echt als een aanslag waargenomen op m'n pecs. |
| | |
| | #40 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2005 Locatie: het koude, natte en kille Curacao Leeftijd: 38 Geslacht: M
Blog Berichten: 3 Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
creatief!
__________________ I BELONG TO JESUS 1.74, BW: 87 kilo status: BULKING!! bench: 100 kilo / squat: 200 kilo / deadlift: 210 kilo squat:full 160 / front-par. 160 / box 180 / zercher 230 Phil 4:13 Ik kan alles in Hem die mij kracht geeft! | |
| | |