Fitness Seller

Ed van Amsterdam (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anoniem_1983-

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
13 mei 2004
Berichten
513
Waardering
0
Hoe gaat het eigenlijk met hem? Ik hoor maar weinig nieuws over hem. Doet hij ook mee met de Dutch Grand Prix met oa Coleman en Cutler? Of is in training voor andere shows?

Anybody?

Linkje naar voorstelpost
 
Geen idee, hij had een tijd geleden toch wat prive shaite? Ik ben ook wel benieuwd eigenlijk...
 
Die dude heeft echt schoenmaat 50 ofzo man, check die tweede pic dan!
 
hele sympatieke kerel. k hoop dat ie nog veel bereikt.
 
Ben bang dat het een beetje over is voor Ed.
Had toen een beetje het momentum in de bladen, echter wist er toen niet genoeg gebruik van te maken.
Ik denk dat je zowiezo moet verhuizen naar USA. Als je dat niet doet, sta je te weinig in de belangstelling.
 
Ben bang dat het een beetje over is voor Ed.
Had toen een beetje het momentum in de bladen, echter wist er toen niet genoeg gebruik van te maken.
Ik denk dat je zowiezo moet verhuizen naar USA. Als je dat niet doet, sta je te weinig in de belangstelling.

Markus Ruhl en DY zijn nooit verhuisd en hebben een succesvolle pro-carriere (gehad)

Het heeft gewoon te maken met zn zwakke plaatsingen op diverse contests. Ed is een boom van een vent en de beste bodybuilder vd Benelux (geweest?) Maar in de VS lopen jongens zat bij de NPC (amateurs) die een betere fysiek hebben als hem.

Desondanks toch respect voor verschillende keren in shape te zijn geweest. Zelf vond ik hem er het best uit zien op de DY GP van '02 of '03. Die vorm heeft hij daarna helaas niet meer weten te evenaren
 
Markus Ruhl en DY zijn nooit verhuisd en hebben een succesvolle pro-carriere (gehad)

Het heeft gewoon te maken met zn zwakke plaatsingen op diverse contests. Ed is een boom van een vent en de beste bodybuilder vd Benelux (geweest?) Maar in de VS lopen jongens zat bij de NPC (amateurs) die een betere fysiek hebben als hem.

Desondanks toch respect voor verschillende keren in shape te zijn geweest. Zelf vond ik hem er het best uit zien op de DY GP van '02 of '03. Die vorm heeft hij daarna helaas niet meer weten te evenaren

Maar dat zijn dan ook zo'n beetje de enige 2.
En die stonden van het begin af aan al bekend als freak (mega massa).
Ed heeft dat nooit zo gehad.
 
In duitsland en engeland is BB ook populairder dan in NL ;)
 
Moest Edje een echte prof zijn en de sport vertegenwoordigen zoals het moet zou hij meer sucses hebben.Als hij 1 wedstrijd per jaar doet heeft hij al een druk jaar gehad.Moest ie een paar pro shows doen zouden meer mensen hem kennen en zou hij meer naamsbekendheid krijgen.
 
in '03 stond hij heel goed en werd 10e geplaatst op de DY grandprix. zwaar ondergewaardeerd..
 
ik denk dat je continu moet presteren om steeds weer in de picture te staan. als je in het buitenland wedstrijden wint word je zeker internationaal bekend. ik denk dat dat bij ed een beetje schommelt. zo oud is ie nog niet, midden 30 geloof ik? bij veel prof's begint dan pas hun carriere.
 
Hij is pas 33 jaar ja. Denk als hij wat vaker aan wedstrijden meedoet dat hij wel verder kan komen.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hij mag dan wel iets droger staan op die ene foto maar hij lijkt toch eerder achter uit te zijn gegaan dan voor uit in een jaar, maar voor een nederlander zeker niet slecht en hoop zeker dat ie nog door gaat :)
 
Bah, dat is toch niet meer mooi:kots:

Neenee, grapje. Die man heeft echt een zeer goede fysiek. Ik vind hem er nog altijd goed uitzien!
 
Bah, dat is toch niet meer mooi:kots:

Neenee, grapje. Die man heeft echt een zeer goede fysiek. Ik vind hem er nog altijd goed uitzien!


inderdaad

alleen jammer dat hij niet meer in de shape (kwaliteit) staat als toen hij net zijn prof.kaart kreeg (weet het jaar zo niet meer?) maar heeft erg veel indruk op mij gemaakt pffff wat een shape toen echt niet meer normaal jammer dat de kwaliteit (verhoudingen ) een beetje in de verdrukking komen als je steeds maar zwaarder wilt worden en met olie in de weer gaat e.d maarja ontkom je toch niet aan als je wilt meedraaien met de top
in ieder geval hoop ik dat hij in de toekomst nog goed zal plaatsen op wedstrijden
:D
 
inderdaad

alleen jammer dat hij niet meer in de shape (kwaliteit) staat als toen hij net zijn prof.kaart kreeg (weet het jaar zo niet meer?) maar heeft erg veel indruk op mij gemaakt pffff wat een shape toen echt niet meer normaal jammer dat de kwaliteit (verhoudingen ) een beetje in de verdrukking komen als je steeds maar zwaarder wilt worden en met olie in de weer gaat e.d maarja ontkom je toch niet aan als je wilt meedraaien met de top
in ieder geval hoop ik dat hij in de toekomst nog goed zal plaatsen op wedstrijden
:D

Met olie in de weer...?
 
Dag mensen, hier Deborah van Amsterdam het gaat heel erg goed met Edje hij is druk bezig met een heleboel nieuwe dingen wat jullie uiteraard straks allemaal kunnen lezen op de website die wordt helemaal vernieuwd! Hij is weer druk aan het trainen en zich aan het voorbereiden op volgend jaar, welke wedstrijd houden we nog even voor ons zelf! Veel mensen vragen zich af waarom Edje niet zoveel wedstrijden meedraait, dat komt omdat Ed een echt familie mens is en dat altijd voorop stelt als nr. 1!
Edje zit momenteel natuurlijk in Las Vegas bij de beurs van de Olympia met zijn sponsor Ultimate Nutrition en vertrekt morgen naar Turkije, Polen, Oosterijk! We moeten wel lachen wat sommigen van jullie hier allemaal neer zetten hoor!!!!! Dikke kus van de Amsterdammertjes.
 
Cool, een prof erbij. :)
 
Back
Naar boven