MuscleMeat

Mega Grow - XXL Nutrition (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++Aanrader


[IMGREV]
MEGAGROW_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement? Creatine met transportsysteem, aminozuren en vitaminen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Betere pomp, meer kracht, meer spiermassa, meer energie.
  • Te gebruiken voor welk doel? Nakuur na AAS
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zoet
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 keer 50gr de eerste 5 dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/XXL-Nutrition-M8/Mega-Grow-P42
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Goede prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? 39,50 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Ja.

Mijn review:

Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten. Wie kuurt begrijpt dat ie onherroepelijk gaat inleveren aan een beetje kracht en massa zodra 'ie met kuren stopt. Het leek me interessant om een Creatine-enhanced product erachteraan te zetten om eens te kijken hoezeer een natuurlijk product het nog kan doen na de chemie.

En m'n bevindingen zijn niet verkeerd. Mega Grow wordt dan wel niet aangeleverd in een superdeluxe glazen pot met 8-kleurige wikkel maar de inhoud is prima te pruimen en het werkt ook nog. Ik ben begonnen met 2 keer 50gr te nemen, de eerste 5 dagen. De oplaadfase. Bij opstaan en na de training. De smaak is zoet, het goedje mixed prima met water en drink je zo weg. Na een weekje merkte ik dat ik minder ging verzuren tijdens de training, na anderhalve week merkte ik een bescheiden krachttoename en na 2,5 week wederom toename en zagen ook anderen een duidelijke contrast-verandering in mijn spiermassa. Meer vorming en met name in mijn armen, die niet snel willen groeien, duidelijke verbetering. Alles wordt een beetje 'voller' zeg maar zonder 'bloated' aan te doen.

Kortom het heeft een toevoeging gehad ná de kuur en dat terwijl velen zeggen dat er na chemie geen mildere middelen makkelijk werken. Als je een creatine zoekt die geen poeha's heeft qua verpakking maar daarentegen minder kost maar wel resultaat laat zien is dit een goeie keus. Ik heb gezien dat ze nu ook iets anders in de etalage hebben, Crea Fusion, misschien wat voor mij om ook eens te proberen! :D
 
Ik reageer zelf helaas niet goed op creatine producten, maar merkte van Megagrow dus ook niks meer/minder dan Swole V2. Misschien wel leuk om de samenstelling ff er bij te vermelden:

Code:
Inhoud: 2000 gram

Samenstelling per:	100 gram	50 gram
Energie			353 kcal	176 kcal
Eiwit			19,7 g		9,85 g
Koolhydraten		66,6 g		33,3g
Vet			0 g		0 g
Creatine		15 g		7,5 g
L-Glutamine		6 g		3 g
Taurine			3 g		1,5 g
L-Valine (BCAA)		210 mg		105 mg
L-Isoleucine (BCAA)	360 mg		180 mg
L-Leucine (BCAA)	 230 mg		115 mg
Natrium			190 mg		95 mg
Kalium			180 mg		90 mg
Magnesium		140 mg		70 mg  *(23%)
Vitamine C		150 mg		75 mg  *(125%)
Vitamine E		25 mg		12,5 mg  *(125%)
Vitamine B1		3,5 mg		1,75 mg  *(125%)
Vitamine B2		4 mg		2  mg  *(125%)
Vitamine B3		45 mg		22,5 mg  *(125%)
Vitamine B5		15 mg		7,5 mg  *(125%)
Vitamine B12		2,5 μg		1,25 μg  *(125%)
Foliumzuur		0,5 mg		0,25 mg  *(125%)
Biotine			0,38 mg		0,19 mg  *(125%)

* = Aanbevolen Dagelijkse Hoeveelheid.
 
Over Megagrow was ik ook best tevreden en het is nog lekker ook :)
 
Toen ik megagrow gebruikte was ik in een maand dik 4 kilo aangekomen, en nee niet vet nee..
 
Ik strart er ook mee naar de wedstrijd, en zal dan ook mijn bevindingen erover posten
 
Brutez zei:
Toen ik megagrow gebruikte was ik in een maand dik 4 kilo aangekomen, en nee niet vet nee..

En hoe gebruik je dat dan dus hoeveel en hoe vaak? En in combinatie met andere supps?
 
Kijk op de website van www.xxlnutrition.nl dan naar creatine en klik Megagrow aan. Wil copy pasten maar dat lukt niet :o
 
stenly zei:
En hoe gebruik je dat dan dus hoeveel en hoe vaak? En in combinatie met andere supps?


In de weken dat ik het gebruikte gebruikte ik verder geen andere supps. Ik nam 50 gram direct na het opstaan en 50 gram direct na het trainen. IMO de 2 beste momenten om zoiets te nemen.
 
Ik gebruikte alleen de 50gr 2 keer per dag gedurende de eerste 5 dagen, zoals het aangegeven staat, maar ik zou er zo weer 2 keer per dag van maken, het voelt goed als opstarter van de dag!
 
Heb het ook gekocht en doe het nu na trainen en op niet trainingsdagen in de ochtend. Ben er net mee begonnen, Doe geen oplaadfase. Ben benieuwd.
Na het trainen neem ik er ook nog whey bij.
 
Jopie zei:
Heb het ook gekocht en doe het nu na trainen en op niet trainingsdagen in de ochtend. Ben er net mee begonnen, Doe geen oplaadfase. Ben benieuwd.
Na het trainen neem ik er ook nog whey bij.
Met de whey zou je in principe even moeten wachten, en half uurtje na de mega grow zou je de whey moeten nemen
 
Ik ga 't binnenkort ook maar eens proberen dan. 'T zal me eerste keer worden dat ik Creatine ga gebruiken. Ben wel benieuwd hoe 't aanslaat.
 
@DBC, waarom precies drie weken na het einde van je kuur?
 
Dik drie weken na het einde van mijn kuur en de start met Mega Grow hier een korte opsomming van de resultaten;

Wat er dus staat is: Hier een verslag van mijn gebruik van eht product Mega Grow, dat ik gedurende 3 weken heb gebruikt. Ik ben dus met Mega Grow begonnen toen mijn kuur eindigde, en drie weken later, nu dus, krijg je een verslag.
 
mega grow :thumbs:

goed product idd zonder veel poeha, merktte er in het begin niet veel van pas na een week of twee een aardige krachttoename.

Vind het een goede ondersteuning voor in de cut om het krachtsverlies een beetje te compenseren. :)
 
Aangezien er ook wat creatine in zit, is er wrs ook een terugslag na de kuur met Megacrow?
 
DBC01 zei:
Wat er dus staat is: Hier een verslag van mijn gebruik van eht product Mega Grow, dat ik gedurende 3 weken heb gebruikt. Ik ben dus met Mega Grow begonnen toen mijn kuur eindigde, en drie weken later, nu dus, krijg je een verslag.

Dat begrijpend lezen slaat nog niet echt aan he ?

Zal t spul ook eens proberen als men er allemaal zo enthousiast over is. Heerlijk die hype producten.
 
DBC01 zei:
Wat er dus staat is: Hier een verslag van mijn gebruik van eht product Mega Grow, dat ik gedurende 3 weken heb gebruikt. Ik ben dus met Mega Grow begonnen toen mijn kuur eindigde, en drie weken later, nu dus, krijg je een verslag.


hehehe, irri he om de jongelui van tegenwoordig de les te moeten lezen :D

maar je bent ermee begonnen gelijk met de nakuur?
 
Mega grow is gewoon een standaard creatine product met een hele goede prijs kwaliteit verhouding.

Maar ik blijf erbij dat v12turbo de beste shot is, maar daar betaal je ook iets meer voor.
 
Back
Naar boven