| | |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer forum als gelezen |
![]() |
| | Topic opties |
| | #1 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België
Geslacht: M
Leeftijd: 19
Stats: Karma: | Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
Klik om te vergroten Beoordeling:
Mijn review: eerste training, ik was vol verwachtingen het was namelijk mijn eerste NO product ooit. slechts 1.5 schepje genomen ipv de gebruikelijke 2. het dronk lekker weg, ik had het op niet echt op nuchtere maag genomen ( uur ervoor nog kippewit+boterham ) gegeten op school. bij het bankdrukken was ik niet echt onder de indruk. maar bij de biceps curl ging het wel heel vlotjes en inderdaad een zeer mooie pomp. op het einde de slopende Knee-raises, deze gingen gewoon SUPER ik gooide mijn knieën bijna tegen mijn hoofd dat het zo goed en rap ging zelfs bij mijn derde setje! dit is dus leuk spul! maar mocht ik het niet in een voordeelpakket verkrijgbaar zijn zou ik toch zeker NOxplode of naNO vapor kopen Minpuntje : waarom zo ziek veel dextrose? knallen maar Laatst aangepast door veys : zo 18 jan 2009 om 12:49. |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
Beetje jammer dat er per dosering 12,5 gram druivensuiker in zit. Je betaald je helemaal scheel aan suiker, en je krijgt maar een klein beetje van de belangrijke stoffen. De "d" in "d-glucose" staat voor Dextro.
__________________ +/- 6 maanden geen serieuze training.... Oel tspìyang ngati fa swizaw oeyä! http://www.nochucknorris.com/ |
| | |
| | #3 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
Citaat:
pf achja de zomer is er nog niet
__________________ student&Athlete @ Catholic University Leuven department Kortrijk. | |
| | |
| | #4 |
| Massive Warrior | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
8/10 en toch twijfelgeval + niet meer opnieuw kopen, vreemde combi
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #5 | |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
Citaat:
8/10 => het is ongetwijfeld een goed product met een mooie samenstelling qua ingrediënten. twijfelgeval => de prijs als je hem APART koopt ( ivm noXplode bv. ) niet meer opnieuw kopen => idd, TENZIJ opnieuw in een voordeelpack
__________________ student&Athlete @ Catholic University Leuven department Kortrijk. | |
| | |
| | #6 |
| Massive Warrior | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
Ok ik snap 'm
__________________ Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed ** Graag geen vragen m.b.t. bb via pm ** |
| | |
| | #7 |
| Cool Novice Aangemeld: nov 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Stats: 1m85 87kg - Karma: | Re: Supplement Review: XPA Pre-Workout - BBeX
verder nog niemand hier ervaring mee? ik zag net de bodylab mass stack in de aanbieding en die is wel heel verleidelijk, ik kan er alleen niet heel veel over vinden... nojah misschien moet ik hem maar gewoon proberen! |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| bbex, pre-workout, review:, selecteer, supplement |
| Topic opties | |
| |