| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Monstrous Giant | De energietoename is echt opmerkelijk te noemen vind ik. Vooral bij het cutten waarbij je je wel es wat minder voelt had ik nu echt nergens last van... Voor andere doeleinden vind ik het niet waard om het te gebruiken. |
| | |
| | #102 |
| Lamme tak Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Had je geen probleem met de toenemende eetlust?
__________________ ...Nessuno attaca noi senza essere punito... Be all you can be |
| | |
| | #103 | |
| Monstrous Giant | Citaat:
| |
| | |
| | #104 |
| Novice | Yess binnen zijn ze. Gelukkig meteen 10 ampullen genomen dus ik zal niet snel nog eens moeten bestellen daar. Als je eenmaal hebt betaald dan krijg je het best snel iig. |
| | |
| | #105 |
| Competitive Bodybuilder | Het gebruik van vitb12 is een grote aanrader voor tijdens je AAS kuur. |
| | |
| | #106 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
| |
| | |
| | #107 | |
| Contest Winner 2005 | Citaat:
Eens kijken of ik deze week een keer naar België kan rijden, ik neem aan dat je die b12 bij elke apotheek vlak bij de grens kan halen of | |
| | |
| | #108 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Misschien is het verschil dat de een zich gaat volproppen als ze zich moe en lusteloos of gestresst voelen.. ik ben zo iemand die dan automatisch meer gaat eten. Maar als ik lekker in mijn vel zit, heb ik minder behoefte aan eten. 'k Moet echt doodziek zijn en hoge koorts hebben wil ik minder gaan eten.. en dan nog val ik amper af.. wel in spiermassa & vocht, maar niet in vet. Built to survive! |
| | |
| | #109 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | http://shop.savit.de/sonnen-apotheke...text=b12+depot Welke moet ik hier nou van nemen? Depot is wekelijks zetten en gewoon B-12 is om de dag zetten? Wat is het verschil? Want 1 x per week zetten is toch handiger/makkerlijk.... Moet ik dan bijv; 4673090 B 12 Depot Hevert Amp. , 50 St nemen? Als ik bij de info van dat product kijk zie ik staan: Zusammensetzung: 1 Ampulle à 2 ml enthält: Hydroxocobalaminacetat 1000 µg (1mg) (Depot Vitamin B12) En ik las hier net dat je 1 ml per keer zet? Of is depot 2 ml per keer? hoeveel moet ik per keer injecteren? |
| | |
| | #110 |
| Novice | 50 st lijkt me wel erg veel trouwens. Als je slechts 1 keer in de week injecteert en dit 2 keer een maand doet heb je voorlopig voldoende aan 10 lijkt me zelf. Ik heb zelf ook de depot genomen wel zo handig idd 1 keer in de week. |
| | |
| | #111 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Sep 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Ja 10st is de 1e keer wel voldoende Laatst aangepast door nijntje : 21 April 2006 om 10:26. |
| | |
| | #112 |
| Novice | Nah ik jas gewoon die hele ampul erin, zoveel is het niet. En een overdosis is uitgesloten. :/ |
| | |
| | #113 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 8 | Aan de hand van wat ik hier lees mag je het dus niet langer dan een maand gebruiken?
__________________ Defeatist...you and i will never be the same! |
| | |
| | #114 |
Karma Power: 5 | Ik ga gewoon 2 maanden lang gebruiken. Alles mag, niks moet |
| | |
| | #115 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2004 Locatie: België Leeftijd: 28 Geslacht: M
Karma Power: 8 | allrighty then,ben juist alles gaan halen en heb juist de eerste injectie gezet. Het prijskaartje heb ik bijgehouden dus voor de geintresseerden: vit b12 1 mg/1ml 10 amp 6.50 vit b10 1 mg/1 ml 3 amp 2.90 13 spuiten 3.90 13 naalden (insuline) 1.30 28 totaal,14.60. Geen geld man
| | |
| | #116 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2003 Locatie: België Leeftijd: 49 Geslacht: M
Karma Power: 9 | elke week een neurobion (B1-B6-B12) is meer dan genoeg. fortaneurin (zwaarde versie) is voorlopig niet meer te verkrijgen in belgische apotheek. neurobion wel en zonder voorschrift. voor diegenen die interesse hebben.
__________________ dirk |
| | |
| | #117 |
Karma Power: 8 | cool,wil ik volgende keer wel eens proberen.
| | |
| | #118 |
Karma Power: 5 | 1e inject gezet afgelopen donderdag (depot, 2 ML). Op de dag zelf voelde ik me wel ok(meer energie), maar heb tot op de dag van vandaag nog geen merkbaar verschil mogen ondervinden met b12.. Komt dit nog? Ik weet niet hoe het werkt met langwerkende depots en het was wel een erg vloeibaar goedje (geen olie, maar alcohol of water?). Want ik wil graag weten of het nut heeft om meer te halen aankomende vrijdag in duitsland (want ik heb maar een paar ampullen gekregen)...Want als het zo goed als geen effect heeft hou ik me geld liever in de zak.. ervaringen? |
| | |
| | #119 |
| Competitive Bodybuilder | Heeft er iemand misschien een bepaalde merknaam die in Belgie verkrijgbaar is en waarvan men weet dat het een goed merk is ?
__________________ If you think nobody cares if you're alive, try missing a couple of car payments. |
| | |
| | #120 |
Karma Power: 8 | ik heb sterop,van de apotheek heb je altijd wel kwaliteit denk ik
| | |