Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13 September 2005, 17:27  
Big T
Super Administrator

Big T's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Supplement Review: Vitamine B-12 - injecteerbaar

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Vitamin_B12_Injection.jpg
Bekeken: 226
Grootte:  37,1 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbeterd eetlust, beter opname van nutrienten, toename rode bloedcellen, betere pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek in België
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
Niet echt een 'normaal' supplement omdat het valt onder behandeling voor ziekten, maar omdat dit beter werkt dan 95% van de zogenaamde supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit heeft zowel voor als nadelen. Voordeel is dat je veel meer vasculariteit krijgt, hardere pomps en meer energie tijdens de training. Je heb een algemeen goed gevoel en je voelt je zelden down. Nadelen: Tijdens diëten is het erg nadelig dat je eetlust zo toeneemt, immers je wil geen oncontroleerbare vreetbuien. Dit probleem heb ik kunnen opvangen door efedrine/caffeine/yohimbine te stacken wat alledrie de eetlust remt.

Na 1.5 tot 2 weken kwamen de resultaten. Zoals verwacht meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Meer energie en levenslust. Je spijsvertering verloopt ook beter. Meer rode bloedcellen uiteraard waardoor je veel beter je cardio kan doen en je conditie gaat er erg op vooruit. Dus nog harder trainen bij zware oefeningen als squat deadlift bench en rows. Injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een slin spuitje makkelijk tot diep in de spier geraakt waar de opame het beste is. Dosis: 1 inject om de dag, is meer dan voldoende.

Zeker een aanrader deze B12, hoewel in Nederland mogelijk niet zonder voorschrift te krijgen, in Belgie doet 90% van de apotheken er niet moeilijk over omdat het hier in principe gewoon zonder voorschrift mag afgehaald worden. Net als de insuline spuitjes die ik gebruikt heb.
Oud 9 April 2006, 12:54   #101
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 47
Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Mugje
Bekijk Galerij (5 foto's)
De energietoename is echt opmerkelijk te noemen vind ik.
Vooral bij het cutten waarbij je je wel es wat minder voelt had ik nu echt nergens last van...
Voor andere doeleinden vind ik het niet waard om het te gebruiken.
Mugje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2006, 13:00   #102
Lamme tak
Elite Member

pat21's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 60
pat21 is herboren als heerser van het Samsarapat21 is herboren als heerser van het Samsarapat21 is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Had je geen probleem met de toenemende eetlust?

Be all you can be
pat21 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 April 2006, 13:02   #103
Monstrous Giant
Elite Member

Mugje's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 47
Mugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma PimpMugje is DBB's Karma Pimp
Stuur een bericht via MSN naar Mugje
Citaat:
Origineel gepost door pat21
Had je geen probleem met de toenemende eetlust?
Nee ik had daar helemaal geen last, afgezien van de normale honger die je ervaart tijdens een cut. Maar ik at dan ook veel groenten en dronk veel water. Misschien dat dat ook veel scheelde.
Mugje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 20:33   #104
Novice

Leeftijd: 35
Karma Power: 0 aspi is op een gedistingeerde weg
Stuur een bericht via ICQ naar aspi
Yess binnen zijn ze. Gelukkig meteen 10 ampullen genomen dus ik zal niet snel nog eens moeten bestellen daar.
Als je eenmaal hebt betaald dan krijg je het best snel iig.
aspi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 April 2006, 23:28   #105
Competitive Bodybuilder

Glenn GX's Avatar

Karma Power: 11
Glenn GX is herboren in de Dier realmGlenn GX is herboren in de Dier realmGlenn GX is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
Het gebruik van vitb12 is een grote aanrader voor tijdens je AAS kuur.
Glenn GX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 April 2006, 10:04   #106
Advanced Bodybuilder

Big Gerard's Avatar

Karma Power: 5 Big Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijnBig Gerard heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Glenn GX
Het gebruik van vitb12 is een grote aanrader voor tijdens je AAS kuur.
Waarom..?
Big Gerard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 09:50   #107
Contest Winner 2005
Elite Member

tito raymond's Avatar

Karma Power: 7 tito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijntito raymond heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door Mugje
De energietoename is echt opmerkelijk te noemen vind ik.
Vooral bij het cutten waarbij je je wel es wat minder voelt had ik nu echt nergens last van...
Voor andere doeleinden vind ik het niet waard om het te gebruiken.
geen eetlusttoename? het doel voor mij is juist weer mijn eetlust te verhogen en andere mensen hebben volgens mij toch wel wat eetlust bij gekregen.

Eens kijken of ik deze week een keer naar België kan rijden, ik neem aan dat je die b12 bij elke apotheek vlak bij de grens kan halen of
tito raymond is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 April 2006, 14:28   #108
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Leeftijd: 44
Geslacht: V
Karma Power: 14 Esperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Misschien is het verschil dat de een zich gaat volproppen als ze zich moe en lusteloos of gestresst voelen.. ik ben zo iemand die dan automatisch meer gaat eten. Maar als ik lekker in mijn vel zit, heb ik minder behoefte aan eten.
'k Moet echt doodziek zijn en hoge koorts hebben wil ik minder gaan eten.. en dan nog val ik amper af.. wel in spiermassa & vocht, maar niet in vet.

Built to survive!
Esperantisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 April 2006, 13:51   #109
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 26
Karma Power: 5 nijntje zal spoedig beroemd wordennijntje zal spoedig beroemd worden
http://shop.savit.de/sonnen-apotheke...text=b12+depot

Welke moet ik hier nou van nemen? Depot is wekelijks zetten en gewoon B-12 is om de dag zetten? Wat is het verschil? Want 1 x per week zetten is toch handiger/makkerlijk....

Moet ik dan bijv; 4673090 B 12 Depot Hevert Amp. , 50 St nemen?
Als ik bij de info van dat product kijk zie ik staan:
Zusammensetzung:
1 Ampulle à 2 ml enthält:
Hydroxocobalaminacetat 1000 µg (1mg)
(Depot Vitamin B12)

En ik las hier net dat je 1 ml per keer zet? Of is depot 2 ml per keer? hoeveel moet ik per keer injecteren?
nijntje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 April 2006, 05:56   #110
Novice

50 st lijkt me wel erg veel trouwens. Als je slechts 1 keer in de week injecteert en dit 2 keer een maand doet heb je voorlopig voldoende aan 10 lijkt me zelf.
Ik heb zelf ook de depot genomen wel zo handig idd 1 keer in de week.
Oud 21 April 2006, 09:46   #111
Dutch Bodybuilder

Karma Power: 5 nijntje zal spoedig beroemd wordennijntje zal spoedig beroemd worden
Ja 10st is de 1e keer wel voldoende Maar hoe zit het nou met die dosis die je moet injecteren? Hoeveel is dat? Want je kan een ampul niet open bewaren en als die ampuls 2 ml groot zijn en je moet maar 1 ml injecteren??

Laatst aangepast door nijntje : 21 April 2006 om 10:26.
Oud 22 April 2006, 22:07   #112
Novice

Nah ik jas gewoon die hele ampul erin, zoveel is het niet. En een overdosis is uitgesloten. :/
Oud 23 April 2006, 20:10   #113
Advanced Bodybuilder

bartman's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 8 bartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Aan de hand van wat ik hier lees mag je het dus niet langer dan een maand gebruiken?
Oud 24 April 2006, 10:51   #114
Dutch Bodybuilder

Ik ga gewoon 2 maanden lang gebruiken. Alles mag, niks moet , lekker goedje voor tijdens de zomermaanden..
Oud 27 April 2006, 20:00   #115
Advanced Bodybuilder

bartman's Avatar

Karma Power: 8 bartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te wordenbartman heeft een sterk verlangen om herboren te worden
allrighty then,ben juist alles gaan halen en heb juist de eerste injectie gezet. Het prijskaartje heb ik bijgehouden dus voor de geintresseerden:
vit b12 1 mg/1ml 10 amp 6.50
vit b10 1 mg/1 ml 3 amp 2.90
13 spuiten 3.90
13 naalden (insuline) 1.30

28 totaal,14.60. Geen geld man
Oud 28 April 2006, 10:02   #116
Competitive Bodybuilder

Leeftijd: 49
Karma Power: 9 skydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te wordenskydirk heeft een sterk verlangen om herboren te worden
elke week een neurobion (B1-B6-B12) is meer dan genoeg. fortaneurin (zwaarde versie) is voorlopig niet meer te verkrijgen in belgische apotheek. neurobion wel en zonder voorschrift. voor diegenen die interesse hebben.
Oud 28 April 2006, 14:31   #117
Advanced Bodybuilder

bartman's Avatar

cool,wil ik volgende keer wel eens proberen.
Oud 1 May 2006, 10:22   #118
Dutch Bodybuilder

1e inject gezet afgelopen donderdag (depot, 2 ML). Op de dag zelf voelde ik me wel ok(meer energie), maar heb tot op de dag van vandaag nog geen merkbaar verschil mogen ondervinden met b12..

Komt dit nog? Ik weet niet hoe het werkt met langwerkende depots en het was wel een erg vloeibaar goedje (geen olie, maar alcohol of water?).

Want ik wil graag weten of het nut heeft om meer te halen aankomende vrijdag in duitsland (want ik heb maar een paar ampullen gekregen)...Want als het zo goed als geen effect heeft hou ik me geld liever in de zak..

ervaringen?
Oud 1 May 2006, 11:42   #119
Competitive Bodybuilder

Little Me's Avatar

Leeftijd: 31
Karma Power: 8 Little Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren wordenLittle Me zal spoedig herboren worden
Stuur een bericht via ICQ naar Little Me Stuur een bericht via MSN naar Little Me
Heeft er iemand misschien een bepaalde merknaam die in Belgie verkrijgbaar is en waarvan men weet dat het een goed merk is ?
Oud 1 May 2006, 13:12   #120
Advanced Bodybuilder

bartman's Avatar

ik heb sterop,van de apotheek heb je altijd wel kwaliteit denk ik

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels