| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #21 | |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 4 Geslacht: M
Karma Power: 40 | Citaat:
| |
| | |
| | #22 |
| Super Administrator | nadat ik met de efe kuur gestopt was at ik alles wat los zat , je hebt een ongelooflijke drang om veel te eten dus houdt daar idd rekening mee
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #23 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #24 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | In NL kom je er niet zo makkelijk aan.. en ja, ik vind het dus eng om te doen. |
| | |
| | #25 |
| Freaky Bodybuilder | hmm... daar ga ik ook eens voor kijken. Welke dosering/dag is dan aan te raden? |
| | |
| | #26 | |
| Ripped Bodybuilder | Citaat:
https://secure2.activeserverhosting....?idCategory=26 Lijkt me sterk dat jouwn pilletjes goedkoper zijn Bovenstaande zitten de meeste b vit in en ook gewoon 1000mcg b12 per ml. In totaal 250ml voor $29,95. En dat prikken met een slin pin is in een paar seconden gedaan. Mijn ervaring meer energie, meer aders alleen 1 ding wat ik een behoorlijk nadeel vind is dat ik door dat spul echt verga van de honger best lastig tijdens cutten
__________________ What doesn't kill you makes you stronger!!! Back in training :) Laatst aangepast door Xtreme_BODY : 15 September 2005 om 10:28. | |
| | |
| | #27 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Methylcobalamine wordt sublinguaal in het bloeed opgenomen, dat is volstrekt onvergelijkbaar met normale B-vitamines die gewoon oraal worden ingenomen en via het maagdarmstelsel moeten worden opgenomen in het bloed, waarbij het meeste gewoon weer wordt uitgeplast. Cyanocobalamine is dus absoluut niet hetzelfde en kan nooit hetzelfde bereiken als methylcobalamine. Als je een tekort aan b12 hebt, in het begin 1 tabletje nemen gedurende 3 dagen. Daarna een maand lang 1 of 2x per week en vervolgens kan je het houden op een onderhoudsdosis van bijv 1x per 2-3 weken. Het verschil is heel goed merkbaar van de ene op de andere dag als je er mee begint. daarna loopt het 'depot' ahw vol en heb je een verminderde meeropbrengst. Door gewoon elke 2-3 weken een tablet op te zuigen houd ik het bij, dat is dan je onderhoudsdosis. Zou je het een paar maanden achterwege laten en je je weer wat vervelend en lusteloos voelen, dan weer een paar dagen achter elkaar nemen. |
| | |
| | #28 |
| Banned | Re: Supplement Review: B-12 injecties de reviewer heeft de B12 met een insuline naald geinjecteerd.. is dat dan subcutaan Laatst aangepast door martie : 20 January 2006 om 17:14. |
| | |
| | #29 | |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Endolonië Geslacht: M
Karma Power: 43 | Re: Supplement Review: B-12 injecties Citaat:
__________________ Sterkere grip nodig? Klik hier! | |
| | |
| | #30 | |
| Banned | Re: Supplement Review: B-12 injecties Citaat:
| |
| | |
| | #31 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: vlaanderen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Re: Supplement Review: B-12 injecties moet je dan ook 2 naalden gebruiken? (een voor de vloeistof op te zuigen, en een voor te spuiten?) Of gebruik je de gewone insulinespuitjes met vaste naald ? |
| | |
| | #32 | |
| Banned | Re: Supplement Review: B-12 injecties Citaat:
| |
| | |
| | #33 |
| Advanced Bodybuilder | Re: Supplement Review: B-12 injecties Interressant ik moet nu weg, maar als ik terug kom ga ik mij hier is in verdiepen... |
| | |
| | #34 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: vlaanderen Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 0 | vandaag men eerste spuit gezet, viel goed mee |
| | |
| | #35 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Re: Supplement Review: B-12 injecties Citaat:
Lucht spuit je er gewoon weer uit door de spuit met de naald omhoog in te drukken. Aspireren is gewoon even wennen, is makkelijker als je met 2 handen bij je spuit kan, daar kan je dus eventueel je injectieplek op afstemmen.
__________________ Status: met pensioen | |
| | |
| | #36 | |
Karma Power: 0 | Re: Supplement Review: B-12 injecties Citaat:
ok bedankt voor de info. Woensdag zal het al wel beter gaan, de eerste keer is altijd wat moeilijker he. en kan ik beter im spuiten voor betere opname of blijft dat hetzelfste heb nu subcutaan gedaan in men buik | |
| | |
| | #37 | |
| Super Administrator | Citaat:
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête | |
| | |
| | #38 |
| Moderator Geregistreerd: Feb 2003 Locatie: Wonderland Geslacht: M
Karma Power: 26 | Ik heb het zelfde ondervonden als Tijl, mooie aders veel energie en HEEL veel honger Tijdens de cut is het heel moeilijk, ik gebruikte efedrine/caffeine/yohimbine maar zelfs dan had ik nog honger |
| | |
| | #39 |
Karma Power: 14 | Valt bij mij heel erg mee juist met die honger: voel me alleen 10x energieker met methyl-B12. Scheelt ook enorm dat ik meestal weinig KH eet en dus van die honger-attacks amper last heb op zo'n dag. |
| | |
| | #40 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
__________________ "Vertrouwen is goed, controle is beter." | |
| | |