Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 13 September 2005, 17:27  
Big T
Super Administrator

Big T's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Supplement Review: Vitamine B-12 - injecteerbaar

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Vitamin_B12_Injection.jpg
Bekeken: 226
Grootte:  37,1 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbeterd eetlust, beter opname van nutrienten, toename rode bloedcellen, betere pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek in België
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
Niet echt een 'normaal' supplement omdat het valt onder behandeling voor ziekten, maar omdat dit beter werkt dan 95% van de zogenaamde supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit heeft zowel voor als nadelen. Voordeel is dat je veel meer vasculariteit krijgt, hardere pomps en meer energie tijdens de training. Je heb een algemeen goed gevoel en je voelt je zelden down. Nadelen: Tijdens diëten is het erg nadelig dat je eetlust zo toeneemt, immers je wil geen oncontroleerbare vreetbuien. Dit probleem heb ik kunnen opvangen door efedrine/caffeine/yohimbine te stacken wat alledrie de eetlust remt.

Na 1.5 tot 2 weken kwamen de resultaten. Zoals verwacht meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Meer energie en levenslust. Je spijsvertering verloopt ook beter. Meer rode bloedcellen uiteraard waardoor je veel beter je cardio kan doen en je conditie gaat er erg op vooruit. Dus nog harder trainen bij zware oefeningen als squat deadlift bench en rows. Injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een slin spuitje makkelijk tot diep in de spier geraakt waar de opame het beste is. Dosis: 1 inject om de dag, is meer dan voldoende.

Zeker een aanrader deze B12, hoewel in Nederland mogelijk niet zonder voorschrift te krijgen, in Belgie doet 90% van de apotheken er niet moeilijk over omdat het hier in principe gewoon zonder voorschrift mag afgehaald worden. Net als de insuline spuitjes die ik gebruikt heb.
Oud 6 March 2008, 14:12   #201
Competitive Bodybuilder

Tjooky's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 15
Tjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realmTjooky is herboren in de God realm
Bekijk Galerij (6 foto's)
Die ja daar heb ik net contact mee gehad... is dat zeker van de laatste tijd!
vet (te vet)

En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor:

Bosje
"In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij"
Tjooky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 15:08   #202
Ripped Bodybuilder

Mikeh18's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 14
Mikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realmMikeh18 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar Mikeh18
Bekijk Galerij (4 foto's)
Waar zou ik het nu kunnen bestellen? Klinkt allemaal zeer interessant.
Oud 6 March 2008, 16:47   #203
Massive Warrior

sanca's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 60
sanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikensanca is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Citaat:
Origineel gepost door indekay Bekijk Post
Net naar de apo geweest om vitB12.

6,5euro voor 10 ampules @ 1mg. Vind ik niet erg "goedkoop" hoor zoals sommigen hier vermelden. Zeker niet als je 1mg injecteerd EOD (juist toch?).
Als dit niet goedkoop is weet ik het niet meer hoor

don't dream your life
live your dream

sanca's pictures

sanca's pictures 2

sanca's pictures 3

sanca's pictures 4

het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn

origineel gepost door KukiShu :
I don't lift weights because that's the only thing I can do.
I lift weights because it's the only thing I like to do!
sanca is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 17:08   #204
Dutch Bodybuilder

Live for the pu's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 Live for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbaken
Dat is inderdaad goedkoop ! Ik had 9euro betaald dacht ik
Gewicht: 87.9Kg
Vetpercentage: 11.6%
Waterpercentage: 61.6%
Spiermassa: 73.9

You don't ask 4 Karma , you earn Karma!
Live for the pu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 March 2008, 18:46   #205
Advanced Bodybuilder

indekay's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 4 indekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Aha, ok dan
Oud 16 March 2008, 12:15   #206
Novice

Karma Power: 0 John O is op een gedistingeerde weg
Ziet er allemaal goed uit. Wanneer zetten jullie de B-12? Voor de training of sochtens (moest men 's avonds trainen, uiteraard)?
John O is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 March 2008, 23:58   #207
Cool Novice

Karma Power: 1 lichtgestoord is op een gedistingeerde weg
heb paar vraagjes hierover:

1) als je naar een aphoteek in belgie gaat vraag je dan gewoon naar ampulles vloeibare vit B12 ?
2) als ze vragen waarvoor je het nodig hebt wat zeg je dan?
3) naar wat voor spuit en naald moet je vragen en is dit zonder recept te verkrijgen zonder ze moeilijk doen ?
lichtgestoord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31 March 2008, 02:33   #208
Dutch Bodybuilder

Live for the pu's Avatar

Karma Power: 1 Live for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbakenLive for the pu is een prachtig lichtbaken
1) je vraagt idd gewoon achter vitamine B12
2) Ik wil het gebruiken voor mijn fitness/bodybuilding (heb ik ook gezegd)
3) vraag achter een IM naald, ze doen er totaal niet moeilijk over

Oud 2 April 2008, 15:37   #209
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 2 bvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (1 foto's)
welke maat naalden kan je het beste gebruiken, buiten een slinnaald??
heb nu 0,4x20mmof nog kleiner gaan?
gr
bvo78 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 April 2008, 16:03   #210
Dutch Bodybuilder

Live for the pu's Avatar

Ik had 0.8x40mm ging perfect

Oud 2 April 2008, 18:55   #211
Advanced Bodybuilder

indekay's Avatar

Karma Power: 4 indekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te wordenindekay heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik gebruik 0,5x16mm, of 0,45x 14mm en injecteer in m'n quads. Alle naalden kun je gebruiken, en injecteren kan zonder aspireren. B12 mag je IV, SC of IM zetten.
Oud 4 April 2008, 02:21   #212
Cool Novice

Karma Power: 1 lichtgestoord is op een gedistingeerde weg
heb nog wat vraagjes:

1) Dus als ik het begrijp moet je gewoon vragen achter een IM naald (word uitgesproken als ie em zeker?)
2) welke maat pak je dan het beste?
3) en dit past zeker op elke spuit wat ze verkopen? een spuit van 2 ml zou wel genoeg zijn zeker?
4) voor de vloeistof uit de ampulle te zuigen moet je zeker een apparte naald gebruiken? moet dit ook een IM zijn of wat gebruiken ze hier voor?
lichtgestoord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 April 2008, 09:03   #213
Advanced Bodybuilder

Karma Power: 2 bvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardigbvo78 is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door lichtgestoord Bekijk Post
heb nog wat vraagjes:

1) Dus als ik het begrijp moet je gewoon vragen achter een IM naald (word uitgesproken als ie em zeker?)
2) welke maat pak je dan het beste?
3) en dit past zeker op elke spuit wat ze verkopen? een spuit van 2 ml zou wel genoeg zijn zeker?
4) voor de vloeistof uit de ampulle te zuigen moet je zeker een apparte naald gebruiken? moet dit ook een IM zijn of wat gebruiken ze hier voor?
1, IM = inter musculair betekend in de spier
2, de meesten gebruiken 0,6 x 25mm is voor squads, 0,8 x 40 voor je bil,
3, alle naalden passen op allespuiten, vitamine b12 gaat per 1 ml, ik zelf pak een 5 ml spuitje, die zijn iets groter en makkelijker te gebruiken met aspireren
4, voor de vitamine B12 uit tezuigen kan je ook gewoon 0,6 x 25 pakken, alleen daarna wel effe een nieuwe naald pakken, want hij word beetje bot als je tegen de bodem van je ampul port

heb gisteren zelf mij alle eerste injectie gezegt en je voeld niks
in me quads met 0,6 x 25MM

succes
Oud 4 April 2008, 10:58   #214
Advanced Bodybuilder

indekay's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door bvo78 Bekijk Post
ik zelf pak een 5 ml spuitje, die zijn iets groter en makkelijker te gebruiken met aspireren
Nogmaals, je hoeft niet te aspireren!!
Oud 4 April 2008, 12:20   #215
Advanced Bodybuilder

Citaat:
Origineel gepost door indekay Bekijk Post
Nogmaals, je hoeft niet te aspireren!!
klopt,,
Oud 4 April 2008, 18:01   #216
Cool Novice

Leeftijd: 26
Karma Power: 0 81Richard is op een gedistingeerde weg
Ik zag bij doktoronline.com B12 500 mcg/ml amp 2 ml, 40 euro per 10. Erg duur lijkt me

Is B12 ook voordelig online te bestellen, voor mensen die niet in de buurt van Belgie wonen?

Bied Neurobion meer voordelen?

(Neurobion is injectievloeistof, ampul 3 ml: 33 mg B1, 33 mg B6 en 330 mcg B12)

Nu 69kg @ 11.5% vet.

Laatst aangepast door 81Richard : 4 April 2008 om 18:18.
81Richard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 May 2008, 21:34   #217
Advanced Bodybuilder

nbatweek's Avatar

Leeftijd: 23
Karma Power: 4 nbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te wordennbatweek heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Bekijk Galerij (2 foto's)
tof, ik zal binnekort eventjes over de grens gaan kijken wat voor leuke dingen jullie apothekers hebben

"Proud member of the DBB Big Ass Lover Club"
nbatweek is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels