| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #201 |
| Competitive Bodybuilder | Die ja daar heb ik net contact mee gehad... is dat zeker van de laatste tijd!
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #202 |
| Ripped Bodybuilder | Waar zou ik het nu kunnen bestellen? Klinkt allemaal zeer interessant.
__________________ Athletica Nervosa |
| | |
| | #203 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Als dit niet goedkoop is weet ik het niet meer hoor
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #204 |
| Dutch Bodybuilder | Dat is inderdaad goedkoop ! Ik had 9euro betaald dacht ik
__________________ Live For The Pump Woe 20/02/2008 21.05u Gewicht: 87.9Kg Vetpercentage: 11.6% Waterpercentage: 61.6% Spiermassa: 73.9 You don't ask 4 Karma , you earn Karma! |
| | |
| | #205 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Aha, ok dan
__________________ Train hard or go home! |
| | |
| | #206 |
| Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: België Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ziet er allemaal goed uit. Wanneer zetten jullie de B-12? Voor de training of sochtens (moest men 's avonds trainen, uiteraard)? |
| | |
| | #207 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | heb paar vraagjes hierover: 1) als je naar een aphoteek in belgie gaat vraag je dan gewoon naar ampulles vloeibare vit B12 ? 2) als ze vragen waarvoor je het nodig hebt wat zeg je dan? 3) naar wat voor spuit en naald moet je vragen en is dit zonder recept te verkrijgen zonder ze moeilijk doen ? |
| | |
| | #208 |
| Dutch Bodybuilder | 1) je vraagt idd gewoon achter vitamine B12 2) Ik wil het gebruiken voor mijn fitness/bodybuilding (heb ik ook gezegd) 3) vraag achter een IM naald, ze doen er totaal niet moeilijk over
__________________ Live For The Pump Woe 20/02/2008 21.05u Gewicht: 87.9Kg Vetpercentage: 11.6% Waterpercentage: 61.6% Spiermassa: 73.9 You don't ask 4 Karma , you earn Karma! |
| | |
| | #209 |
| Advanced Bodybuilder | welke maat naalden kan je het beste gebruiken, buiten een slinnaald?? heb nu 0,4x20mm gr |
| | |
| | #210 |
| Dutch Bodybuilder | Ik had 0.8x40mm ging perfect
| | |
| | #211 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Ik gebruik 0,5x16mm, of 0,45x 14mm en injecteer in m'n quads. Alle naalden kun je gebruiken, en injecteren kan zonder aspireren. B12 mag je IV, SC of IM zetten.
| | |
| | #212 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 1 | heb nog wat vraagjes: 1) Dus als ik het begrijp moet je gewoon vragen achter een IM naald (word uitgesproken als ie em zeker?) 2) welke maat pak je dan het beste? 3) en dit past zeker op elke spuit wat ze verkopen? een spuit van 2 ml zou wel genoeg zijn zeker? 4) voor de vloeistof uit de ampulle te zuigen moet je zeker een apparte naald gebruiken? moet dit ook een IM zijn of wat gebruiken ze hier voor? |
| | |
| | #213 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
2, de meesten gebruiken 0,6 x 25mm is voor squads, 0,8 x 40 voor je bil, 3, alle naalden passen op allespuiten, vitamine b12 gaat per 1 ml, ik zelf pak een 5 ml spuitje, die zijn iets groter en makkelijker te gebruiken met aspireren 4, voor de vitamine B12 uit tezuigen kan je ook gewoon 0,6 x 25 pakken, alleen daarna wel effe een nieuwe naald pakken, want hij word beetje bot als je tegen de bodem van je ampul port heb gisteren zelf mij alle eerste injectie gezegt en je voeld niks in me quads met 0,6 x 25MM succes | |
| | |
| | #214 |
Karma Power: 4 | Nogmaals, je hoeft niet te aspireren!!
| | |
| | #215 |
| Advanced Bodybuilder | |
| | |
| | #216 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik zag bij doktoronline.com B12 500 mcg/ml amp 2 ml, 40 euro per 10. Erg duur lijkt me Is B12 ook voordelig online te bestellen, voor mensen die niet in de buurt van Belgie wonen? Bied Neurobion meer voordelen? (Neurobion is injectievloeistof, ampul 3 ml: 33 mg B1, 33 mg B6 en 330 mcg B12)
__________________ 6.5Kilo massa aangekomen en 0.5KG vet afgevallen in 3 maanden. Hoe? Lees mijn log Nu 69kg @ 11.5% vet. Laatst aangepast door 81Richard : 4 April 2008 om 18:18. |
| | |
| | #217 |
| Advanced Bodybuilder | tof, ik zal binnekort eventjes over de grens gaan kijken wat voor leuke dingen jullie apothekers hebben
__________________ Pumping Iron: "Proud member of the DBB Big Ass Lover Club" |
| | |