Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 13 September 2005, 17:27   #1
Big T
Super Administrator

Big T's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Supplement Review: Vitamine B-12 - injecteerbaar

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  Vitamin_B12_Injection.jpg
Bekeken: 226
Grootte:  37,1 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Vitaminen/mineralen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Geeft meer energie, verbeterd eetlust, beter opname van nutrienten, toename rode bloedcellen, betere pomp, meer vasculariteit en beter herstel.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 injectie om de dag (1000mcg)
  • Waar heb je het supplement gekocht? Apotheek in België
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Vergeten, was niet veel.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.
Mijn review:
Niet echt een 'normaal' supplement omdat het valt onder behandeling voor ziekten, maar omdat dit beter werkt dan 95% van de zogenaamde supplementen toch een review waard.

Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit heeft zowel voor als nadelen. Voordeel is dat je veel meer vasculariteit krijgt, hardere pomps en meer energie tijdens de training. Je heb een algemeen goed gevoel en je voelt je zelden down. Nadelen: Tijdens diëten is het erg nadelig dat je eetlust zo toeneemt, immers je wil geen oncontroleerbare vreetbuien. Dit probleem heb ik kunnen opvangen door efedrine/caffeine/yohimbine te stacken wat alledrie de eetlust remt.

Na 1.5 tot 2 weken kwamen de resultaten. Zoals verwacht meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Meer energie en levenslust. Je spijsvertering verloopt ook beter. Meer rode bloedcellen uiteraard waardoor je veel beter je cardio kan doen en je conditie gaat er erg op vooruit. Dus nog harder trainen bij zware oefeningen als squat deadlift bench en rows. Injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een slin spuitje makkelijk tot diep in de spier geraakt waar de opame het beste is. Dosis: 1 inject om de dag, is meer dan voldoende.

Zeker een aanrader deze B12, hoewel in Nederland mogelijk niet zonder voorschrift te krijgen, in Belgie doet 90% van de apotheken er niet moeilijk over omdat het hier in principe gewoon zonder voorschrift mag afgehaald worden. Net als de insuline spuitjes die ik gebruikt heb.
Oud 13 September 2005, 19:28   #2
Competitive Bodybuilder

S0m30n3's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 17
S0m30n3 is herboren in de Halfgod realmS0m30n3 is herboren in de Halfgod realmS0m30n3 is herboren in de Halfgod realmS0m30n3 is herboren in de Halfgod realmS0m30n3 is herboren in de Halfgod realm
Stuur een bericht via MSN naar S0m30n3
Ik wilde het ook gebruiken in de cut met een stacker met ephe, die stacker heb ik nu, maar weet je een ''adresje'' waar ik b12 in nederland kan krijgen?
S0m30n3 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 20:14   #3
Competitive Bodybuilder
Elite Member

2hard2die's Avatar

Karma Power: 9
2hard2die is herboren in de Dier realm2hard2die is herboren in de Dier realm
1 inject om de dag.

wat is dan de hoeveelheid b12 in één inject?
Oud 13 September 2005, 21:39   #4
Dutch Bodybuilder

Cagri51's Avatar

Leeftijd: 27
Karma Power: 6 Cagri51 is op een gedistingeerde weg
Dus als ik het begrijp kun je b-12 met insuline naald gebruiken. Toch?
Cagri51 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:21   #5
Colossal Veteran
Powerlifter Strongman Gewichtheffer

roxxe's Avatar

Leeftijd: 26
Karma Power: 60
roxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereiktroxxe is een Sotapanna - eerste graad van verlichting bereikt
Karma CrownKarma CrownKarma Crown

Bekijk Galerij (6 foto's)
kan iemand ook zeggen HOE je moet injecteren?, dus gewoon met de naald er volledig injammen?

maakt het een verschil uit of je de tabs neemt?

DBB Adults

I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End
roxxe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 22:26   #6
Advanced Bodybuilder
Powerlifter

Karma Power: 6 GoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijnGoHeavyLifter heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door 2hard2die
1 inject om de dag.

wat is dan de hoeveelheid b12 in één inject?
1ml om de dag. gedurende 2 weken en dan 2 weken niets...

Citaat:
Origineel gepost door Cagri51
Dus als ik het begrijp kun je b-12 met insuline naald gebruiken. Toch?
ja idd, kleine insuline naald van 1ml.

Citaat:
Origineel gepost door roxxe
kan iemand ook zeggen HOE je moet injecteren?, dus gewoon met de naald er volledig injammen?

maakt het een verschil uit of je de tabs neemt?
ja, in je schouder of je quads. verschil met tabs is dat er hier alles rechtstreeks opgenomen word. bij tabs gaat er enorm veel verloren dacht ik.

powerlifting gear: IRON GLADIATORS
GoHeavyLifter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 September 2005, 23:43   #7
Ripped Bodybuilder

Diabolic's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 59
Diabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar Diabolic
Morgen ga ik gelijk zo'n spuiten gaan halen hier in het vrije België.
Diabolic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 10:25   #8
Cool Novice

Karma Power: 5 ll cool j heeft Karma uitgeschakeld
Klinkt ideaal voor in de bulk als ecto zijnde, maar doet het ook wat voor je kracht en is het ook in Nederland verkrijgbaar?
Ik zie dat het ook voor lange duursporten goed is, heb echter liever wat witte spiervezels
ll cool j is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 11:14   #9
Admin
Technische Administrator

Guillermo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 12
Guillermo is herboren in de Dier realmGuillermo is herboren in de Dier realmGuillermo is herboren in de Dier realm
Citaat:
Origineel gepost door ll cool j
Klinkt ideaal voor in de bulk als ecto zijnde, maar doet het ook wat voor je kracht en is het ook in Nederland verkrijgbaar?
Ik zie dat het ook voor lange duursporten goed is, heb echter liever wat witte spiervezels
Volgens mij is het alleen op recept verkrijgbaar. Anders moet je ff bij een Belgische apo langsgaan.
Guillermo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 11:35   #10
Competitive Bodybuilder
Elite Member

ccnp's Avatar

Leeftijd: 38
Karma Power: 14
ccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realmccnp is herboren in de Mens realm
Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook.

Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland

Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ...

dutchkingkong@hushmail.com
ccnp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 12:26   #11
Puny human
Elite Member

maniac's Avatar

Karma Power: 60 maniac heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door ccnp
Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook.

Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland
Kun je het in Duitsland ook simpel bij de apotheek krijgen? Dan kan ik weleens iemand wat mee laten nemen.

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful"
maniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 12:59   #12
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Leeftijd: 44
Geslacht: V
Karma Power: 14 Esperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen.
Esperantisto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 13:29   #13
Puny human
Elite Member

maniac's Avatar

Karma Power: 60 maniac heeft Karma uitgeschakeld
Citaat:
Origineel gepost door Esperantisto
Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen.
Bedoel je dan deze?

"Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful"
maniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 13:48   #14
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Karma Power: 14 Esperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te wordenEsperantisto heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ja, er is ook een 1000 microgram variant maar de eerstvolgende zending bevat alleen 5000 microgram. Lost onder de tong op en wordt onmiddellijk in de bloedbaan opgenomen.
Oud 14 September 2005, 14:15   #15
Mommy's little monster
Elite Member

KaLe's Avatar

Karma Power: 60
KaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het SamsaraKaLe is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Bekijk Galerij (21 foto's)
Citaat:
als dat echt zo goed werkt, waarom is dat dan niet op recept? En hoeveel van die dingen moet je innemen wil je (bijna) dezelfde effecten krijgen als injects?

1.69m
90kg
log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284
KaLe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 14:35   #16
Admin
Technische Administrator

Guillermo's Avatar

Leeftijd: 24
Karma Power: 12
Guillermo is herboren in de Dier realmGuillermo is herboren in de Dier realmGuillermo is herboren in de Dier realm
Citaat:
Ja, er is ook een 1000 microgram variant maar de eerstvolgende zending bevat alleen 5000 microgram. Lost onder de tong op en wordt onmiddellijk in de bloedbaan opgenomen.
Dat zeg je alleen maar omdat je het zelf verkoopt. Niets kan tegen injects op.
Guillermo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 15:23   #17
Super Administrator
Administrator

Big T's Avatar

Karma Power: 60 Big T heeft Karma uitgeschakeld
Bekijk Galerij (3 foto's)
Ik heb dat van espe nog niet gebruikt dus ik ga niet beweren dat het beter of minder werkt. Maar voel me persoonlijk goed bij die injects, zit er ook helemaal niet mee in want duurt bijna even lang als pilletje slikken bij mij Maar ik zou wel willen dat deze thread/review niet weer een discussie wordt tussen injects en tabs.

Train like an animal, eat like a horse,
sleep like a baby, grow like a weed

Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête
Big T is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 16:20   #18
Freaky Bodybuilder

Esperantisto's Avatar

Met injects is niets mis mee qua effect, behalve dan dat het een enorm gedoe is om te moeten prikken en het ook niet echt goedkoop is.
Oud 14 September 2005, 16:25   #19
Huge Freak
Elite Member

bartp's Avatar

Leeftijd: 4
Karma Power: 40
bartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma Kingbartp is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door maniac
Kun je het in Duitsland ook simpel bij de apotheek krijgen? Dan kan ik weleens iemand wat mee laten nemen.
Je kan ze ook gewoon bestellen op internet:
http://www.1-apo.de/

zoeken op b12 depot
bartp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 September 2005, 16:25   #20
Ripped Bodybuilder
Powerlifter

Grijpwijk's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 25
Grijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het UniversumGrijpwijk heerst over het Universum
Interessante en heldere review over een interessant product.
Nam bij jou (en andere gebruikers) je eetlust erg toe? Dat zie ik namelijk echt als een behoorlijk nadeel.

Bookmark topic

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels