| | |||||||
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Zoek in onderwerp | Weergave Modus |
| | #1 |
| Super Administrator | Supplement Review: Vitamine B-12 - injecteerbaar
Klik om te vergroten Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Niet echt een 'normaal' supplement omdat het valt onder behandeling voor ziekten, maar omdat dit beter werkt dan 95% van de zogenaamde supplementen toch een review waard. Ik heb B12 gedurende het diëten geprobeerd. Dit heeft zowel voor als nadelen. Voordeel is dat je veel meer vasculariteit krijgt, hardere pomps en meer energie tijdens de training. Je heb een algemeen goed gevoel en je voelt je zelden down. Nadelen: Tijdens diëten is het erg nadelig dat je eetlust zo toeneemt, immers je wil geen oncontroleerbare vreetbuien. Dit probleem heb ik kunnen opvangen door efedrine/caffeine/yohimbine te stacken wat alledrie de eetlust remt. Na 1.5 tot 2 weken kwamen de resultaten. Zoals verwacht meer vasculariteit, spierhardheid en betere pomps. Meer energie en levenslust. Je spijsvertering verloopt ook beter. Meer rode bloedcellen uiteraard waardoor je veel beter je cardio kan doen en je conditie gaat er erg op vooruit. Dus nog harder trainen bij zware oefeningen als squat deadlift bench en rows. Injectieplaatsen waren armen en schouders, omdat hier de huid dun is en je met een slin spuitje makkelijk tot diep in de spier geraakt waar de opame het beste is. Dosis: 1 inject om de dag, is meer dan voldoende. Zeker een aanrader deze B12, hoewel in Nederland mogelijk niet zonder voorschrift te krijgen, in Belgie doet 90% van de apotheken er niet moeilijk over omdat het hier in principe gewoon zonder voorschrift mag afgehaald worden. Net als de insuline spuitjes die ik gebruikt heb. |
| | #2 |
| Competitive Bodybuilder | Ik wilde het ook gebruiken in de cut met een stacker met ephe, die stacker heb ik nu, maar weet je een ''adresje'' waar ik b12 in nederland kan krijgen?
__________________ Dead = 130kg x 5 Bench = 105kg x 5 Squat = 115kg x 5 still working on it.... |
| | |
| | #3 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: België Geslacht: M
Karma Power: 9 | 1 inject om de dag. wat is dan de hoeveelheid b12 in één inject?
__________________ OoH...Grow Up ! |
| | |
| | #4 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Mar 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 6 | Dus als ik het begrijp kun je b-12 met insuline naald gebruiken. Toch? |
| | |
| | #5 |
| Colossal Veteran | kan iemand ook zeggen HOE je moet injecteren?, dus gewoon met de naald er volledig injammen? maakt het een verschil uit of je de tabs neemt?
__________________ We can all escape from whatever dilemma we’re in by adopting the correct attitude DBB Adults I am the Alpha and the Omega, the First and the Last, the Beginning and the End |
| | |
| | #6 | |||
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Belgique Geslacht: M
Karma Power: 6 | Citaat:
Citaat:
Citaat:
| |||
| | |
| | #7 |
| Ripped Bodybuilder | Morgen ga ik gelijk zo'n spuiten gaan halen hier in het vrije België. |
| | |
| | #8 |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2003 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 5 | Klinkt ideaal voor in de bulk als ecto zijnde, maar doet het ook wat voor je kracht en is het ook in Nederland verkrijgbaar? Ik zie dat het ook voor lange duursporten goed is, heb echter liever wat witte spiervezels |
| | |
| | #9 | |
| Admin Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Citaat:
| |
| | |
| | #10 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 14 | Leuke review, ik sluit mij hierbij aan, ik gebruik het ook en mijn vriendin ook. Het werkt echt super, alleen gebruik ik de depot versie, dus 1 keer per week, gekocht in duitsland
__________________ Growing is like sex you can never get enough... Eindelijk heeft mijn vrouwtje een dubbel D ... dutchkingkong@hushmail.com |
| | |
| | #11 | |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" | |
| | |
| | #12 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Mijn mening is genoegzaam bekend. Injecteren is niet nodig om genoeg b12 binnen te krijgen met een goede sublinguale B12 tablet met methylcobalamine. Overtuig jezelf door de proef op de som te nemen. |
| | |
| | #13 | |
| Puny human Geregistreerd: Nov 2002 Locatie: Titty Twister Geslacht: M
Karma Power: 60 | Citaat:
__________________ Pimpin' Iron "Religion is regarded by the common people as true, by the wise as false, and by the rulers as useful" | |
| | |
| | #14 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Wageningen Leeftijd: 44 Geslacht: V
Karma Power: 14 | Ja, er is ook een 1000 microgram variant maar de eerstvolgende zending bevat alleen 5000 microgram. Lost onder de tong op en wordt onmiddellijk in de bloedbaan opgenomen. |
| | |
| | #15 | |
| Mommy's little monster | Citaat:
__________________ People need to quit looking for the easy way out and get to work! ~ Dave Tate 1.69m 90kg log; http://forum.dutchbodybuilding.com/f...ml#post2522284 | |
| | |
| | #16 | |
| Admin Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 12 | Citaat:
| |
| | |
| | #17 |
| Super Administrator | Ik heb dat van espe nog niet gebruikt dus ik ga niet beweren dat het beter of minder werkt. Maar voel me persoonlijk goed bij die injects, zit er ook helemaal niet mee in want duurt bijna even lang als pilletje slikken bij mij
__________________ ** Graag geen vragen mbt bb via pm ** Train like an animal, eat like a horse, sleep like a baby, grow like a weed Doe Mee aan de Grote Tevredenheids Enquête |
| | |
| | #18 |
Karma Power: 14 | Met injects is niets mis mee qua effect, behalve dan dat het een enorm gedoe is om te moeten prikken en het ook niet echt goedkoop is. |
| | |
| | #19 | |
| Huge Freak Geregistreerd: May 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 4 Geslacht: M
Karma Power: 40 | Citaat:
http://www.1-apo.de/ zoeken op b12 depot | |
| | |
| | #20 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 25 | Interessante en heldere review over een interessant product. Nam bij jou (en andere gebruikers) je eetlust erg toe? Dat zie ik namelijk echt als een behoorlijk nadeel.
__________________ Status: met pensioen |
| | |