| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Freaky Bodybuilder | ooh, nou was niet zo heel speciaal heb nu ivm de kerstdagen vanaf vandaag tot donderdag ff geen dieet. dus ook geen Hyperdrive (fatburners) maar ik me ook meteen stuk luier/moeier...heb al helemaal geen zin om te bewegen
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #102 |
| Competitive Bodybuilder | Venom geeft je massa's energie om te trainen!
__________________ Competitive Asshole |
| | |
| | #103 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 2 | nou dat valt wel mee als ik het zo hoor. in de oude versie zit pea wat er voor zorgt dat je veel energie krijgt. maar in de huidige versie ontbreekt deze stof waardoor het dus niet echt een energiebooster is maar gewoon een fatburner.. |
| | |
| | #104 |
| Competitive Bodybuilder | Ik had de oude...
| | |
| | #105 |
| Freaky Bodybuilder | maar gewoon een fatburner
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #106 |
| Competitive Bodybuilder | Naar het schijnt is deze: Genera Supplements zeer goed...
| | |
| | #107 |
Karma Power: 2 | |
| | |
| | #108 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
Ziet er ook wel netjes uit.. Iemand ervaring...? | |
| | |
| | #109 |
| Competitive Bodybuilder | Zie vorige post
| | |
| | #110 |
Karma Power: 2 | zijn er revieuws hiervan, het is voor mij een totaal onbekende supplment maar ziet er goed uit |
| | |
| | #111 |
| Competitive Bodybuilder | Bulk Nutrition - ALRI Venom Hyperdrive 3.0 at discount prices! (Appetite Suppressants, Appetite Suppressants, Ephedra Free, Ephedra Free, Ephedra Free, Weight Loss, Weight Loss, Weight Loss Support, Weight Loss Support) Anabolic Beast Forums ...
| | |
| | #112 | |
Karma Power: 2 | Citaat: | |
| | |
| | #113 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2006 Locatie: België Leeftijd: 37 Geslacht: M
Karma Power: 3 | de goeie oude versie venom h.,is die hier nog te vinden kan dat?of ben ik verkeerd,en hebben jullie ervaring met deze shop? Gigas Nutrition - Venom Hyperdrive 3.0 Venom Hyperdrive 3.0 1325 |
| | |
| | #114 | |
| Competitive Bodybuilder | Citaat:
Adrenaline (90 caps) By: Genera Supplements
__________________ Competitive Asshole | |
| | |
| | #115 |
Karma Power: 2 | thnx superspider @chemicals, dat ziet eruit als een andere verpakking, zie trouwens geen PEA ertussen. |
| | |
| | #116 |
Karma Power: 3 | PEA ? Ik dacht dat Hoodia Gordinii het illigaal produkt was,dat ze er hadden uitgezwierd bij de nieuwe versie,of ben ik verkeerd |
| | |
| | #117 |
Karma Power: 2 | nee in de versie die hier wordt verkoch zit geen hoodia, dat is een extract van een beschermde plantensoort. als ik het goed heb zorgt deze niet voor de energie maar voor de eetlust onderdrukking. |
| | |
| | #118 |
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #119 |
| Competitive Bodybuilder | hier heb ik eentje vandaan gehaald De goedkoopste online winkel van Nederland - Home Ik had al is venom hyperdrive bestelt en toen was het een ander potje als ik van hun kreeg. Potje van hun was witter zeg maar zag er niet zo rood uit als het andere. Is dit dan het oude potje? Moet zeggen dat ik niet zoveel verschil merk ertussen. Vindt het zoiezo erg heftig spul. Als ik er 2 tegelijk neem voel ik me echt slecht
__________________ no gloves no belt no fancy machines no nothin just you and the squat rack in a cold and lonely basement.......... REAL BODYBUILDING BB Boeken en tijdschriften te koop kijk even op: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...3/#post2214516 |
| | |
| | #120 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| venom hyperdrive 3, alri, alr industries |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-venom-hyperdrive-3-0-alri-92230/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| Eca fatburner - snelgids.com voor alle informatie | Dit topic | Refback | 10 February 2008 22:12 | |