| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | |
| Advanced Bodybuilder | Supplement Review: Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved
Klik om te vergroten Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Mijn review: Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over. Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren" Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen Laatst aangepast door Big T : 6 May 2008 om 18:19. |
| | #41 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Iemand hier de Protein en/of Lean Gainer van mr. Yates al eens gebruikt ? Heb vanmorgen de eerste keer die Protein (smaak aardbei) geprobeerd... die smaakt echt super!!! |
| | |
| | #42 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Ja dat is inderdaad superlekker! en de leangainer ook hoor.
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #43 |
| Monstrous Giant Geregistreerd: Dec 2002 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Nadeel is dat het spul erg duur in verhouding is
__________________ Stats: Arm: 53,7 cm (koud) Been: 77,0 cm (koud) Kuit: 49 cm (koud) Logje: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-144915/ |
| | |
| | #44 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | niet in verhouding tot de smaak hahaha.. maar het is idd niet het goedkoopste. IK heb een pot staat proteine en neem er af een toe een shake van. Als je even zin hebt in echt iets lekkers, aardbei heb ik ook. René
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #45 |
| Advanced Bodybuilder | He Rene je verziekt deze review page
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #46 |
Karma Power: 0 | |
| | |
| | #47 |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2003 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 27 | Ik heb 't nu twee keer gebruikt. Tis niet te zuipen maar goed dat boeit niet bijzonder veel. Energie krijg je er van en flink ook. Doet me zelfs denken aan de oude stackers. Ik merk echter niets van een extra pomp of een toename van kracht tijdens de training. Zit op weinig calorieen nu dus dat speelt uiteraard een rol daarin. Oordeel voor iemand in de cut: lekker als energieboost maar daar zijn veel goedkopere alternatieven voor.
__________________ Het is "sowieso" |
| | |
| | #48 | |
Karma Power: 21 | Citaat:
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #49 |
| Ripped Bodybuilder | Hahaha 55 euro neertellen voor een potje waar Dorian zijn naam op staat
__________________ ...................2007............................nu.....................2008 Deadlift.........250kg 1x....................265kg 1x................300kg 1x Squat...........160kg 5x....................200kg 1x................200kg 5x Benchpress....145kg 5x....................165kg 1x................170kg 1x Pushpress......120kg 1x....................122,5kg 1x.............130kg 1x Side raises.....12kg 10x....................2kg 3x...................12kg 12x |
| | |
| | #50 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #51 |
| Cool Novice | Het lijkt me interessant om eens te proberen. Ik vraag me af of je hiervan ook vocht vasthoudt (zit creatine in toch)? |
| | |
| | #52 |
Karma Power: 0 | Vanavond voor de eerste keer deze Noxpump proberen... zal ik beginnen met een half zakje of gelijk de volle mep ? |
| | |
| | #53 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
Toch geen half werk zeker Heb vandaag een heel zakje genomen... had meer zin in trainen, en wist niet van ophouden. pomp was ook wel sterk | |
| | |
| | #54 | |
Karma Power: 0 | Citaat:
Het smaakt idd echt goor... volgens het zakje "tropical flavour" maar leek meer op slootwater omgeving Tjernobyl... krijg je alleen maar af wanneer je alles achterelkaar naar binnen klokt zonder adem te halen zodat je alleen de laatste slok echt proeft. Maar goed, daar zeuren we verder niet over. Daarna gelijk gaan trainen maar het eerste uur (rug) merkte ik weinig behalve een wat scherpere focus en een beetje energie. Was dus al een beetje teleurgesteld na alle goede verhalen. Daarna triceps gaan trainen... en ineens bam... keiharde pomp, triceps voelden na de training echt aan als beton. Was ook een wat ander gevoel dan superpump, die geestelijk wat meer met je doet. Toen ik thuis kwam was ik lichamelijk volledig opgedraaid (hyper) en zag mijn nachtrust alweer als sneeuw voor de zon verdwijnen. Zelfs na een mok rustgevende thee en een warme douche nog tot half 4 wakker gelegen... volgende keer pak ik die Noxpump dus lekker een uur van te voren en als dat niet helpt nog eerder. Moet natuurlijk wel aan mijn nachtrust denken... of heeft iemand hier andere tips voor? Ik kan helaas door de week alleen s'avonds trainen en op z'n vroegst om een uur of 18.30. | |
| | |
| | #55 |
| Novice Geregistreerd: May 2008 Locatie: Oostende Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik train in de namiddag en hier van kom ik goed wakker en barst weer van de energie. De smaak....ja inderdaad......tropical shit. Verstand op nul en binnen kappen. |
| | |
| | #56 |
| Novice Geregistreerd: Sep 2007 Locatie: almere Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 0 | niet verwacht dat jij er duizelig van werd sanca terwijl jij wel wat gewend bent of niet komt dat mischien door te veel creatine in het product ofzo? |
| | |
| | #57 |
| Competitive Bodybuilder | mooie review! klinkt goed, binnenkort meer eens kieken
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! |
| | |
| | #58 |
| Ripped Bodybuilder | Ziet er goed uit maar ik zou het niet gebruiken omdat sommigen hier aanhalen dat ze er duizelig van werden en ik daar nogal gevoelig voor ben. Die producten van Dorian Yates hebben in het algemeen een zeer goede reputatie net zoals die van (Lee) Labrada.
__________________ KARMABOLIC |
| | |
| | #59 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Daarna heb ik er eigenlijk geen last meer van gehad, alleen bij de topsets word het wel eens zwart voor de ogen maar dat is zonder die NOX ook zo
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |