| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | |
| Advanced Bodybuilder | Supplement Review: Ultimate NOX PUMP Formula - Dorian Yates Approved
Klik om te vergroten Beoordeling: 10/10 ++ Aanrader
Mijn review: Laat ik beginnen te vertellen dat ik erg scpetisch ben ingesteld als het om creatine producten gaat. Dit heb ik in het verleden meerdere malen geprobeerd maar was er telkens niet tevreden over. Mijn begeleider raadde mij aan dit product te gaan proberen omdat hij er veel goede reacties over heeft gelezen en heeft gehoord. Ik keek hem aan en zei tegen hem dat ik vaak teleurgesteld ben geweest in creatine producten. Hij gaf aan dat dit iets compleet nieuws is en het gewoon moet proberen. Ik lachte (synisch) en dacht bij mijzelf als het niets is dan koop ik nooit meer een creatine product Ik ben vandaag hiermee gestart een half uur voor de training thuis ingenomen met 250 ml water zoals wordt beschreven. Ik scheur het zakje open en er komt een aangename tropical geur mijn neus in Borst-triceps op de planning vandaag dus meteen maar aan de slag. Ik riep nog even hard op naar mijn begeleider dat ik vandaag begonnen ben en hij wist genoeg en antwoorde met een glimlach Na 2 opwarm sets begonnen de zware kilo's te komen en geloof het of niet maar ik kon dit makkelijker wegdrukken en met 2-5 herh meer dan ik gewend was. De pomp kwam dan ook al snel en deze pomp werd groot, geloof me. Daar in tegen stond de pomp niet in de weg qua kracht en was mijn T-shirt aan het opvullen. Ongelooflijk dacht ik maar we zullen zien. Ik kon vervolgens zwaarder trainen en met meer herh. Dit ook zo bij de triceps en ik zag door mijn t-shirt heen dat alles rond werd en alles was keihard. Ik had nog energie over dus dacht ik laten we ook nog de schouders erbij afbeulen. Zo gezegd zo gedaan en ik ging met een voldaan gevoel naar de bar. Ik zag mijn begeleider al stiekem een aantal malen kijken en hij keek erg tevreden. Hij zei "kom shirt uit en poseren" Met pijn en moeite kreeg ik mijn T-shirt uit en ongelooflijk! Wat ik al voelde was werkelijkheid. En de glimlach van mijn begeleider was een enorme grijns geworden. Vol, rond en hard ongelooflijk. Dit was enorm opgebold allemaal en zag er vreselijk kicken uit. Ik ben overtuigd dat dit spul werkt en ga hiervan een logje bijhouden omtrent eventuele veranderingen Laatst aangepast door Big T : 6 May 2008 om 18:19. |
| | #21 | |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Ik ben aan't overwegen ze allebei aanteschaffen en aftewisselen Het enige wat me tegenhoud om die nox pump te halen zijn die duizelingen
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #22 | |
| Ripped Bodybuilder Geregistreerd: Jul 2006 Locatie: pangea Leeftijd: 29 Geslacht: V
Karma Power: 19 | Citaat:
__________________ ¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ | |
| | |
| | #23 |
| JULLIE HELD Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | |
| | |
| | #24 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yep, moet je dus ook alleen voor de training nemen, op niet-trainingsdagen niet
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #25 | |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Citaat:
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! | |
| | |
| | #26 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 19 | dit is toch geen creatine ?
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #27 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2008 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Zit er toch wel bij in hoor. It contains an advanced matrix of leading edge sports nutrients, including Nitric Oxide boosters, creatine, amino acids, phosphates, vitamins, herbal extracts and complex sugars for explosive workout pumps, increased energy, increased stamina and increased strength. Heb het vandaag ook besteld. volgende week zou het binnen zijn. Was van de supercharge heel tevreden, hopelijk gaat deze erover |
| | |
| | #28 |
| Advanced Bodybuilder | Van kre-alkalyn los kreeg ik ook meteen de eerste dag al een enorme pomp. Kan me voorstellen als je dit dan nog is combineerd met een NO booster de werking super wordt. @ hardcorebuilder, het is dus een product met meerdere werkende stoffen (waaronder dus creatine en een NO booster). |
| | |
| | #29 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: I from holland! where the fuck you from? Geslacht: M
Karma Power: 19 | okee, okee, okee, okeeee.
__________________ De eventuele anabole werking en de bijwerkingen van prohormonen zijn meestal nooit onderzocht. Alleen wetenschappelijk onderzoek kan hierover uitsluitsel geven. Producenten voeren dit onderzoek meestal niet uit en zetten het prohormoon gewoon in de markt. De gebruiker is het proefkonijn. Of het haasje. cutten: hoe begin ik? http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-begin-112937/ |
| | |
| | #30 |
| Monstrous Giant | idd in al die speedy achtige pre-workout supplementen zit meestal crea.
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #31 |
| Advanced Bodybuilder |
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) |
| | |
| | #32 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Even een vraagje... zit in dit product genoeg creatine of moet er nog een aparte creatine bijgenomen worden (zoals bij Superpump en Size On) ? |
| | |
| | #33 |
| Competitive Bodybuilder | nee verkopen ze niet sodemieter zat ook net te kijken raar is het wel
__________________ STATS : 1.86 meter START 05-08-2007 76.......77........78........79........80........81........82........83........84........85........86........87........88........89........90 88 KG bereiken in April done 90 kg bereiken in mei (niks beachproof vreten sissy ! ! ! !) 2005 : 58 KG 2006 : 66 KG 2007 : 76 KG 2008 : 90 KG <- doel Juli dit jaar |
| | |
| | #34 | |
| Advanced Bodybuilder | Citaat:
__________________ MASS CONSTRUCTION YEAR;) | |
| | |
| | #35 |
Karma Power: 19 | ik denk toch wel dat dit tijdelijk is hoor. heb wel vaker gehoord van andere soort producten. maar na paar weken is je lichaam eraan gewendt en doet het niks meer. maargoed, of dat hierbij is weet ik niet
| | |
| | #36 |
| Advanced Bodybuilder | Vandaag voor de eerste keer de benen trainen met NOX dus ik laat het jullie weten vanavond.
| | |
| | #37 |
| Monstrous Giant | Ik wen altijd wel heel snel aan dat soort produkten, dat vind ik dan wel weer jammer altijd
__________________ Jay Cutler Mr. Olympia 2006 `07 4e plaats fitness klasse heren YBF 2007 |
| | |
| | #38 |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Ok, vandaag toch maar snel een doos gehaald Vorige keer had ik duizelingen dus heb ik ditmaal 1 zakje gedronken, klein half uurtje gewacht, een shake'je met 2 scheppen whey gedronken en dan gaan knallen Hehe, het sloeg weer in als een bom
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #39 |
| Advanced Bodybuilder | Vanavond mijn been training afgewerkt en hetzelfde als van de week. Een dikke pomp en zwaarder en ook langer kunnen trainen. Ik ben echt overtuigd
| | |
| | #40 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2007 Locatie: Landgraaf Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 2 | lijkt erop dat dit dan mijn volgende aankoop gaat worden, maar eerst even weg werken wat ik hier nog heb staan, alhoewel ik daar niet meer al te veel van merk. |
| | |