AndroidHealthClinic

Tribulus (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star1.png
1/10 -- Afrader
Soort supplement: Testosteron-boosterWat is de werking van dit supplement volgens de producent? testosteron verhogen, kracht toenameVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? neutraalWelke dosis heb je gebruikt? 1875 mgWaar heb je het supplement gekocht? http://www.xxlnutrition.nl/Welke extra voordelen gaf deze winkel? GeenWat heb je voor dit supplement betaalt? 18 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee
Mijn review over dit supplement
Merk er niks van. Weggegooid geld dus!


tribulus.jpg
 
LOL lekker kort logje. Maarja als dat zo is....
 
'merk er niks van' :D

tjah 't is beter om de mensen te waarschuwen
 
Als je niks merkt dan merk je niks en is er niets meer over te zeggen.
 
Goeie log, heb ook al eens tribulus geprobeert...ook geen resultaat, nog geen grammetje...ik vindt het maar onzin van dat testosteron booster. Als je dan zograag meer hormonen wil ga dan kuren (dat is in verhouding VEEL goedkoper)

Greeeetz
 
Idd, geldverspilling.
 
Testosteron booster is leuk voor in een nakuur, niet voor zomaar even te nemen. Wat had je er eigenlijk zelf van verwacht, dat je 4 kg droge massa zou pakken en 30kg meer kon banken??

Verdiep je voortaan even in supps voordat je ze gaat kopen, kan je een hoop geld schelen.. ;)
 
En ik heb net een potje tribulus gekocht. Ik wil het gebruiken om weer op gang te komen na 2 maanden niet getraind te hebben
 
Ik leest op sites die het aanbieden wel nu dat het produkt niet geloofwaardig is en volgens wetenschappelijk onderzoek (welk en wanneer, god know :eyes: ) niet zou bevatten noch doen, wat er op de verpakking staat.
Wel raar dat diezelfde website het dan toch blijven verkopen :mad:
 
als je van lekkere dikke gynos houdt is het een echte aanrader :thumbs:
 
Het probleem is dat alle tribulus slechte kwaliteit en ondergedoseert is. Dus als de doseringen welmzouden kloppen en de kwaliteit gooed was zou je wel resultaten boeken. Dus voor mij geen tribulus meer !
 
Testo boosters zijn sowieso crap.
 
Tot je 27e ben je nog aan het pieken wat test. gehaltes betreft en zul je weinig merken van boosters in welke vorm dan ook.
 
Je mag pas tribulus gebruiken als je uitgegroeid bent, ik ben 17 en wou het ook gaan nemen maar mij werd het afgeraden omdat het je groeischijven remt. Van andere heb ik gehoord dat wanneer je 2 a 3xdaags een cap a 750mg inneemt je kracht en pomp omhoog gaat.
 
Laatst bewerkt:
Er zijn vrijwel geen planten die je testosteron aanmaak verhogen en als ze het al doen is het meer het losmaken van testosteron in de bloedbaan wat eerst verbonden zat. (brandnetel extract bijv) tribulis doet geen van beiden en verwijdt hooguit de bloedvaten iets. neem een brufen dan heb je het zelfde
 
Eenmaal je al eens testo hebt gebruikt zal tribulus weinig of niets opbrengen.
Alleen als je het in heel hoge mate gebruikt (6tabs) per dag kan het misch nog iets opbrengen maar dan is de verhouding prijs/resultaat alles behalve.
 
Back
Naar boven