| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Supplement Review: Tribex - American Sports
Klik om te vergroten Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Mijn review: Over de afgelopen 15 jaar heb ik tig Tribulus producten en andere testosteron boosters geprobeerd. Van geen een heb ik ooit iets gevoeld of gemerkt. Omdat ik bij de Tuinen mijn Whey, amino's , creatine etc haal zag ik Tribex staan. De verkoopster kon mij niet vertellen of het goed of helemaal niet werkte , dus bij wijze van "we zien wel " heb ik het voor 24,95 meegenomen. Ik neem het 's ochtends bij mijn ontbijtshake en halverwege de middag bij mijn tussendoorshake. Binnen 1,5 uur na het innemen begin ik te voelen dat ik scherper en agressiever wordt. Het gevoel van "ik kan de wereld aan ". Nu na ruim een week kan ik echt zeggen dat dit bij mij werkt. De afgelopen dagen heb ik gemerkt dat ik bij mijn trainingen zwaarder begin te pakken. Daarnaast merkt mijn vrouw ook dat mijn "zin" toegenomen heeft. Samengevat : de enige Testo booster tot nu toe die bij mij iets doet en ik ben inmiddels 42. |
| | #2 |
| Novice | American sports moest verboden worden!!!!! Echt super slechte commerciele troep |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | American sports moest verboden worden!!!!! <------ Je schrijft onzin ! Ik ken een aantal mensen die vinden dat het wel goed is. Slechte merken zijn er tegenwoordig niet meer. Zelf heb ik alleen de Tribex geprobeerd en die is goed en aan te raden. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| american sports, tribex, tribulus |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |