| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #1 |
| Cool Novice | Supplement Review: Thermonex - BSN
Klik om te vergroten Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Nou vorig jaar mei ging het richting de zomer dus wilde graag gemakkelijk wat vet verliezen om wat droger te worden. Verder nog geen ervaringen met fatburners. Mij werd verteld dat ik de eiwitiname hoog moest houden voor spiermassa verlies te beperken. Heb in die periode 2 maal daags Syntha-6 van BSN genomen. Het gaf me flink veel energie wat ook erg lekker werkte voor een training. Ik heb ondervonden dat je het niet na 8uur savonds moet nemen want om 1 uur snachts waren me ogen nog altijd niet dicht te krijgen. Volgens de verpakking zou je minder honger moeten krijgen...nou ik kreeg alleen maar meer honger maar dat terzijde. Vetverlies was goed merkbaar. Ik begon met 90kg en weinig buikspieren zichtbaar en eindigde na 5weken met 86kg en behoorlijk diepe buikspieren en flinke heupinhammen. Precies zoals ik het bedoeld had. Verder geen rare dingen gedaan met de voeding. 3L water per dag en genoeg eiwitten binnenkrijgen en niet tot nauwelijks junkfood. Conclusie: erg goed product voor zijn geld! |
| | #2 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2007 Locatie: België Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Hoeveel % isje vet ongeveer gedaald?
__________________ Pain is temporary, pride is forever Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength Could God make a barbell so heavy that even he couldn't deadlift it? CHECK ME LOG UIT! msn: nicolasdepoorter@hotmail.com |
| | |
| | #3 |
| Cool Novice | ik kan zeker zeggen een % of 3 a 4
__________________ Shut Up And Train! |
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2007 Locatie: België Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Vind zo'n fatburners altijd een beetje koffiedik kijken. Zonder dit dure supplement had je waarschijnlijk ook wel 3-4% kunnen zakken in BF, zeker in 5 weken. Just my 2ct.
__________________ Train hard or go home! |
| | |