MuscleMeat

Syntsize Pump - SynTech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? SynTsize Pump is een pre-workout product van de allernieuwste generatie die zorgt voor een duidelijke verhoging van de explosieve kracht, een groter spiervolume, een optimale ATP-productie en het ondersteunt een sneller herstel. SynTsize Pump geeft je een ongelofelijke spierpomp en draagt bij tot een hogere trainingscapaciteit en spieropbouw.

    SynTsize Pump zorgt voor een grotere NO productie wat resulteert in een snellere doorbloeding, een verhoogde bloedcirculatie van en naar de werkende spieren, een verbeterd zuurstoftransport en aldus een optimale aanvoer van voedingsstoffen en hormonen naar de spieren. De formule van SynTsize Pump is gebaseerd op synergetisch samenwerkende ingrediënten.

    5g Double Action NO Complex – SynTsize Pump combineert 3g Arginine Alfa-Ketoglutaraat met 2g Citrulline Malaat.

    3g Crea-Trona® – dubbel gebufferde, ultrapure creatinevoor meer kracht en versnelde spiergroei. In plaats van alkalyne creatine te gebruiken, koos SynTech™ voor Crea-Trona®, de meest stabiele creatine in het zure milieu van de maag en die bovendien een nog betere opname heeft.

    2g BCAA Blend

    2g Beta-Alanine – Beta-alanine is een melkzuurbuffer die de carnosine-concentraties in de spieren verhoogt. Een verhoogde carnosine-concentratie zorgt ervoor dat spiervermoeidheid op een heel effectieve manier door verschillende biochemische mechanismen wordt uitgesteld.

    1,5g Taurine – Taurine is een belangrijke brandstof voor de spieren en de hersenen. Dit aminozuurachtig ingrediënt ondersteunt de afbraak van melkzuur, waardoor het uithoudingsvermogen toeneemt en sportprestaties ondersteund worden.

    1,8g Energy & Mental Focus Blend bestaande uit 500mg Guarana, 500mg Theobromine en 800mg Tyrosine – deze stoffen hebben verschillende sportondersteunende eigenschappen: ze verhogen de concentratie, verbeteren de reactiesnelheid en alertheid en helpen vermoeidheid uit te stellen.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 10-15 trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical - smaakt eigenlijk echt naar Oasis Tropical ... illegaal lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1-2 scoops voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Workout Antwerpen www.workout.be
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker, samples
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja! Doet zijn werk, word er niet opgefokt van.

Mijn review:

Heb wat geëxperimenteerd met Black Cats, Crack en 50-tal andere pre workouts die ik op FIBO heb gekregen. Stuk voor stuk maken ze mij opgefokt... neem het om 12u 's morgens, lig om 12u 's avonds nog altijd klaarwakker. Had dan een sample gekregen van de pump in de winkel (bij vorige aankoop) en direct bij een squat/bench training geprobeerd.

Persoonlijk vind ik het het beste pre-workout product dat ik ooit nam: veel energie zonder opgejaagd gevoel noch crash achteraf, uitstekende pomp en meer kracht. Smaakt heel lekker en natuurlijk.

Is een Belgisch merk trouwens, zeker eens proberen. Wel 1 puntje er af voor de prijs :D

syntsize pump.jpg
 
Een collega van mij zweert er ook bij. Ikzelf heb het wel een paar keer geprobeerd maar merkte er niet veel van. En de prijs is wel wat belachelijk: de ingrediënten die er inzitten kosten nu toch niet zo veel/
 
Een collega van mij zweert er ook bij. Ikzelf heb het wel een paar keer geprobeerd maar merkte er niet veel van. En de prijs is wel wat belachelijk: de ingrediënten die er inzitten kosten nu toch niet zo veel/

Bwa, voor kwaliteit moet je betalen. Ze hebben ook van die kaartjes liggen voor 20% korting, dus zoveel duurder als bvb Crack is het niet. Ik vind het hoe dan ook tip top.

Ga anders wat samples halen in de winkel ? Als ik veel te veel koffie op heb voel ook niet zo'n energy rush, maar ga wel van niks willen naar "**** yeah, let's do it".
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven