| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #41 |
| Official Sponsor Geregistreerd: Jun 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 21 | Syntha-6 hebben we over een dag of 10 ook in de smaken cookies and cream en in Moccachino.
__________________ Wekelijks nieuwe supplementen, scroll naar beneden op de xxlnutrition site en zie alle nieuw toegevoegde supplementen Nieuw in het assortiment: Supplementen van PVL Nutrition, Dorian Yates en vanaf 12 mei GETDIESEL ! |
| | |
| | #42 |
| Competitive Bodybuilder | lekkol lekkol
__________________ Proud to be Hardcore. There's nothing to it, but to do it! Doel eind 2008: Lengte: 1,82 m. Gewicht: 98 kg. Lichaamsvet: 15 %. Kortom, net als kevin46 een nóg grotere SuperDude worden.. Mission Impossible X??? jE WeEt tOg ZeLlUfF!i! Lipo-6.. Het is zover.. Next stop: ..Universal Animal.. M-Stak & Pump.. (stack) als da nie wor knalle als een malle, mien jong! |
| | |
| | #43 |
| Novice Geregistreerd: Jul 2007 Locatie: België Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 0 | BSN rules!!! |
| | |
| | #44 |
| Banned Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: sparta Geslacht: M
Karma Power: 0 | geef mij maar pro peptide dorian yates |
| | |
| | #45 |
| Cool Novice | de aardbei is de lekkerste shake die ik ooit gedronken heb:d maar jammer da als je dagelijks twee dikke shakes drinkt dat de pot niet zo heel lang mee gaat .. en de prijs is wat te hoog om continu syntha te nemen ..
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! |
| | |
| | #46 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Ga h'm echt eens proberen binnenkort |
| | |
| | #47 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 48 | geef mij maar de smaak mochaccino
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! http://www.youtube.com/watch?v=GmCnjqAqrSc |
| | |
| | #48 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Tja daar heb je een punt, je kunt je natuurlijk wel afvragen of het spul dan een 2 keer zo goed effect heeft als een normale shake, maar goed je hebt dan altijd nog je 2.2 gram eiwit per kg p persoon per dag voor optimale resultaten en dan zou het natuurlijk wel te duur zijn, misschien zou je het kunnen combineren met een 'gewone' eiwitshake en de Syntha dan nemen wanneer je het het hardst nodig hebt, maar dan krijg je weer zo'n verdraaide voorstelling van groei als je begrijpt wat ik bedoel. Er zijn tegenwoordig zoveel goede producten op de markt dat ik af en toe door de bomen het bos niet meer zie en dan is er inderdaad nog de portemonneeeeeeeeks( ha ha) issue en alles tezamen genomen brengt af en toe behoorlijk wat stress met zich mee. |
| | |
| | #49 | |
| Cool Novice | Citaat:
het is gewoon de prijs van bsn.. ik wou nitrix eens proberen ma met de syntha erbij zit ge dan al aan 90€ voor drie weken... tel het maar uit als ge dat wilt blijven gebruiken en ja er zijn zoveel producte tegenwoordig dat ge ni meer weet wat te proberen
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! | |
| | |
| | #50 |
Karma Power: 1 | Je zou direct na je training de synthax 6 kunnen pakken en de rest van de dag je andere shake, dan moet je zo.n 4 tot 6 weken ermee kunnen doen, denk ik. |
| | |
| | #51 |
| Cool Novice | ja was ik ook van plan.. ga terug twee nieuwe shakes halen binnekort de syntha .. en nog een andere voor de rest van de dag, ma moet me nog eens bekijke welke dat gaat zijn.. iemand nog voorstellen voor een goeie shake men een lager prijskaartje als bsn ?:d
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! Laatst aangepast door Unexist msk : 2 March 2008 om 17:50. |
| | |
| | #52 | |
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #53 |
| Cool Novice | Welkom bij Bardolino - Sports Nutrition & Total Body Care :: Bardolino :: Protein & MRP :: Ultra Whey Pro deze bedoelt ge dan ?
| | |
| | #54 | |
Karma Power: 1 | Citaat: Ik had op een gegeven moment ook 2,5 kilo van een amerikaans merk, een hele grote ben de naam vergeten, maar die van universal was toch beter, alhoewel mijn lichaam beter reageerd op 3 componennten eiwit. | |
| | |
| | #55 |
| Cool Novice | jammer dat het onmiddelijk zo een grote pot en prijs is dan .. heb nu de pro 80 van universal .. 25€ .. is al aanlokkender om te kopen als 70€
| | |
| | #56 |
Karma Power: 1 | |
| | |
| | #57 |
| Competitive Bodybuilder | ik heb net 2 potten syntha-6 gekocht voor 75 euro. Ik had hard nieuwe nodig (was helemaal leeg) en toen zag ik deze staan in de aanbieding. Heb net ff de aardbei geproefd en moet zeggen dat hij heerlijk smaakt!!!! Over de werking kan ik jnog niets vertellen. Gebruik over het algemeen toch weinig shakes, meestal alleen na me training of als ik echt wat moet eten als noodgeval... dus denk dat ik er best nog lang mee kan doen.
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #58 | |
| Cool Novice | Citaat:
ma is uberlekker:d
__________________ Train Hard .. Or Stay Home ! | |
| | |
| | #59 |
| Competitive Bodybuilder | 1320 gram hoor.. dus dat is meer dan 2,6 kilo
__________________ 188 96 kilo 24 jaar vet (te vet) En deze jongen weet waar hij het over heeft hoor: Bosje "In jouw schuild een kleine ronnie coleman dat een ding wat ccker is 8 van mij" |
| | |
| | #60 |
| Huge Freak Geregistreerd: Oct 2002 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 48 | in een pot Syntha-6 van 1320 gram zit evenveel servings als in een pot 'standaard' whey van 900 gram (en ca. evenveel eiwit).
__________________ Ik heb een crealul®... DBB Soap afleveringen: Ryu en Dolcett Bascross en Pkroes Edwin1987 Superdudes beramen rof gedrag op DBB-ers Update! http://www.youtube.com/watch?v=GmCnjqAqrSc |
| | |