Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 1 July 2006, 06:59   #1
Heinlbag
Cool Novice

Heinlbag's Avatar

Geslacht: M
Karma Power: 3 Heinlbag is op een gedistingeerde weg
Supplement Review: Syntha-6 - BSN

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  syntha6- 65.jpg
Bekeken: 47
Grootte:  30,2 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Eiwitmix die gestaat uit 6 verschillende eiwitten, waardoor je snelle afgifte en langzame afgifte gedurende de dag hebt. D.m.v. de 15gr. koolhydraten die erin zitten, goeie vetten, vitamines en mineralen komt het heel dicht bij een maaltijd vervanger.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? tot de pot op was
  • Hoe is de smaak van dit supplement? smaakt Extreem goed!!! Vanille, Aardbei en Chocola smaken alledrie heerlijk, en dat was gemixed met water! niet eens met melk! écht lekker
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 2 scoops sochtends
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company, Den Haag
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €49.90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review:

Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is)
Oud 12 July 2007, 11:40   #2
Freaky Bodybuilder

Dave Hawk's Avatar

Karma Power: 60
Dave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereikenDave Hawk is een Ariya (heilige) - zal spoedig de eerste graad van verlichting bereiken
Karma CrownKarma Crown
Yep, idd goed spul heb cookies cream en vanille mogen proeven, kwa smaak helemaal ok...kwa samenstelling hadden er iets minder carbs in gemogen.

ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) .
Dave Hawk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2007, 10:32   #3
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 33
Karma Power: 3 Partje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijnPartje heeft veel om trots over te zijn
Ik heb hier een sample van gekregen bij een bestelling in een Duitse webwinkel.
Chocolade smaakt ongelooflijk lekker , laat me denken aan haagen dazs ijs.
Wel jammer van de overdreven prijs maar dat kan je zeggen van alle BSN produkten.
Partje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 July 2007, 11:10   #4
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 InstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruwe
Citaat:
Origineel gepost door Partje Bekijk Post
Wel jammer van de overdreven prijs maar dat kan je zeggen van alle BSN produkten.
Ik vind de chocolade juist niet zo lekker smaken, smaakt een beetje zurig.
De aarbei vind ik ook wat minder. Mocachino en vanille ice cream vind ik echt lekker. Verder een goed product met een prima samenstelling.
Oud 14 July 2007, 16:58   #5
Cool Novice

Corijn's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 Corijn zal spoedig beroemd wordenCorijn zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar Corijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Heb mij ook voor het eerste de synta aangeschaft. Ben heel tevreden van de smaak. Gebruik hem als langzaam eiwit voor de nacht. Wel idd wat minder carbs waren welkom
Oud 14 July 2007, 18:21   #6
Dutch Bodybuilder

Leeftijd: 25
Karma Power: 2 InstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruweInstructerB is een juweel in het ruwe
Die carbs zijn echt niet zo´n probleem hoor mensen.
Het zijn slechts 2 gram suikers. Een beetje koolhydraten zal de opname alleen maar goed doen.
Oud 15 July 2007, 18:34   #7
Cool Novice

ferryv's Avatar

Karma Power: 0 ferryv is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Partje Bekijk Post
Hier kan ik me ook in vinden...

neem m alleen voor het pitten.
Oud 16 July 2007, 11:25   #8
Cool Novice

Pirmin's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 1 Pirmin zal spoedig beroemd wordenPirmin zal spoedig beroemd worden
Citaat:
Origineel gepost door Corijn Bekijk Post
Heb mij ook voor het eerste de synta aangeschaft. Ben heel tevreden van de smaak. Gebruik hem als langzaam eiwit voor de nacht. Wel idd wat minder carbs waren welkom
Je had beter "lean dessert protein" van BSN kunnen halen... zelfde principe, alleen dan zonder de koolhydraten. Ook meerdere soorten eiwitten om de nacht door te komen
Pirmin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 August 2007, 19:52   #9
Freaky Bodybuilder
Powerlifter

MacB's Avatar

Karma Power: 16
MacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realmMacB is herboren in de Halfgod realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
vandaag, aarbei, chocola EN cookies and cream op, aarbei was lekker, choco was beetje ja...euh...niet zoet genoeg , maar cookies & cream was echt UBER, zitte ook stukjes chocola in enzo, echt super lekker.

mooie is, als ik deze shake ga mixe, wordt ie een stuk "dikker" van structuur dan die whey van XXLnutrition, oftewel....je hebt "meer" te drinken

Big Ass lover Club FTW!
MacB is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2007, 11:09   #10
Advanced Bodybuilder
Elite Member

jones13's Avatar

Karma Power: 7
jones13 is herboren in de Dier realmjones13 is herboren in de Dier realmjones13 is herboren in de Dier realm
Bekijk Galerij (2 foto's)
dit is de eenige eiwitshake die ik nog gebruik........ heel goed van smaak en van samenstelling

log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...13-log-155988/

nu:100 aan +-8,7% (1m86)

doel1:115 aan 15%
doel2:105 aan 6%
jones13 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 August 2007, 11:22   #11
Novice
Elite Member

Leeftijd: 23
Karma Power: 0 Kenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te wordenKenneth00 heeft een sterk verlangen om herboren te worden
heb ook juist 2 aan gekregen smaakt idd wel lekker ja heb cookies & cream of het beter is als andere hebbek geen flauw idee van
Kenneth00 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 August 2007, 10:24   #12
Cool Novice

Leeftijd: 30
Karma Power: 1 ChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardig
Bekijk Galerij (3 foto's)
Duidelijk verschil in structuur tussen aarbei/vanille en mokka/choco. De laatste 2 zijn echt gruwelijk fijn poeder en zodra ik de beker ondersteboven keerde was het al vrijwel perfect opgelost zonder te shaken. De smaak was ook werkelijk heerlijk. Over de werking kan ik nog niet veel zeggen.
Women

I like my women like I do my scotch - 16 and mixed up with Coke
ChopstiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 August 2007, 22:13   #13
MrJ
Super Moderator
Super Moderator Elite Member

MrJ's Avatar

Leeftijd: 27
MrJ is herboren als heerser van het SamsaraMrJ is herboren als heerser van het SamsaraMrJ is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar MrJ
Bekijk Galerij (19 foto's)
Lekkere shake dit. Alleen jammer van de prijs, zelfs als je het uit de VS laat komen ben je meer kwijt dan met andere eiwitten.

Dit omdat er per maatschep ook minder eiwitten inzitten dan bij anderen. Er zitten hier extra carbs en mct in.

Buiten dat vind ik dit niet zo goed mengen als mijn good ol' Sport Nutrition Int. Pro 4 eiwitten die ik al jaren gebruik.
Oud 17 August 2007, 15:51   #14
Xto
Competitive Bodybuilder

Xto's Avatar

Leeftijd: 18
Karma Power: 11
Xto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realmXto is herboren in de Mens realm
Citaat:
Origineel gepost door MrJ Bekijk Post
Lekkere shake dit. Alleen jammer van de prijs, zelfs als je het uit de VS laat komen ben je meer kwijt dan met andere eiwitten.

Dit omdat er per maatschep ook minder eiwitten inzitten dan bij anderen. Er zitten hier extra carbs en mct in.

Buiten dat vind ik dit niet zo goed mengen als mijn good ol' Sport Nutrition Int. Pro 4 eiwitten die ik al jaren gebruik.
Waar haal je die SNI eiwitten?

GROWTH SEASON !!

Proud Member of the DBB Traps Squad!
Beginners lees dit!
Animal Pump Review!
Mijn Foto's!

Check out my deviantART gallery!
Xto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2007, 15:56   #15
Cool Novice

Karma Power: 1 ChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardigChopstiX is gewoon erg aardig
Citaat:
Origineel gepost door MrJ Bekijk Post
Waar in USA had je deze besteld? Trouwens die choco en mochhacino waren zo goed als direct opgelost in magere melk............de vanille en aardbei losten minder goed op.
Women

Oud 17 August 2007, 16:33   #16
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Leeftijd: 36
Karma Power: 26
porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King
Veel te duur , voor 65 euro heb je 4500g LeanGainer

http://www.calorielijst.nl/
porterhouse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 August 2007, 16:40   #17
Cool Novice

Citaat:
Origineel gepost door porterhouse Bekijk Post
Veel te duur , voor 65 euro heb je 4500g LeanGainer
Waar kan je die halen dan voor 65. Vaak issie 75 of bedoel je niet de LEan Gainer 2?
Women

Oud 17 August 2007, 16:46   #18
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

porterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma Kingporterhouse is DBB's Karma King
Citaat:
Origineel gepost door ChopstiX Bekijk Post
Waar kan je die halen dan voor 65. Vaak issie 75 of bedoel je niet de LEan Gainer 2?
KRACHTVOEDING.NL

zijn nog wel meer shops

Oud 17 August 2007, 16:50   #19
Freaky Bodybuilder

porterhouse's Avatar

Lean Gainer 2 (Interactive Nutrition) || Body en Fit Shop

effe op zoeken

Oud 17 August 2007, 21:19   #20
MrJ
Super Moderator
Super Moderator Elite Member

MrJ's Avatar

Leeftijd: 27
MrJ is herboren als heerser van het SamsaraMrJ is herboren als heerser van het SamsaraMrJ is herboren als heerser van het Samsara
Karma Crown
Stuur een bericht via MSN naar MrJ
Bekijk Galerij (19 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door Xto Bekijk Post
Waar haal je die SNI eiwitten?
SNC Hercules-Fitness , welkom op onze site 17-08-2007 22:17

Citaat:
Origineel gepost door ChopstiX Bekijk Post
Waar in USA had je deze besteld? Trouwens die choco en mochhacino waren zo goed als direct opgelost in magere melk............de vanille en aardbei losten minder goed op.
Had ze besteld bij bb.com.

Ik kreeg ze met een lepel niet goed gemengd hoor.
Antwoord

Bookmark topic

Tags
bsn, syntha 6

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels