| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Nederland
Geslacht: M
Karma Power: 3 | Supplement Review: Syntha-6 - BSN
Klik om te vergroten Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Lekkerrrrrrre Eiwit, aanradertje deze. Ik merkte nie écht dat ik afgifte van eiwit gedurende een langere periode had, maar vond em fijn voor mijn ontbijt o.a., Hijs handig te combineren als je soches traint en dan NO-xplode wil gebruiken. 7 uur een shakeje (en er zit alles in voor een goed ontbijt) en een half uur later NO-xplode.. en dan trainen! (een 9 omdat ie een tikkeltje duur is, maar dat is alles wat kwalitatief zó goed is/ van BSN is) |
| | #2 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Feb 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Yep, idd goed spul heb cookies cream en vanille mogen proeven, kwa smaak helemaal ok...kwa samenstelling hadden er iets minder carbs in gemogen.
__________________ Creator of Panatta's Longest Work out Ever Officieel NBBF/IFBB Wereldrecordhouder ROBBERT'S TRIPPLE is o.a. te zien op www.robberts-tripple.nl en www.xxlnutrition.nl (link sectie) . |
| | |
| | #3 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Apr 2007 Locatie: België Leeftijd: 33 Geslacht: M
Karma Power: 3 | Ik heb hier een sample van gekregen bij een bestelling in een Duitse webwinkel. Chocolade smaakt ongelooflijk lekker , laat me denken aan haagen dazs ijs. Wel jammer van de overdreven prijs maar dat kan je zeggen van alle BSN produkten. |
| | |
| | #4 | |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: Oisterwijk Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Citaat:
De aarbei vind ik ook wat minder. Mocachino en vanille ice cream vind ik echt lekker. Verder een goed product met een prima samenstelling.
__________________ It's on again, time for some action!!! | |
| | |
| | #5 |
| Cool Novice | Heb mij ook voor het eerste de synta aangeschaft. Ben heel tevreden van de smaak. Gebruik hem als langzaam eiwit voor de nacht. Wel idd wat minder carbs waren welkom
__________________ My body is like breakfast, lunch and dinner, I don't think about it I just have it ;) |
| | |
| | #6 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: May 2006 Locatie: Oisterwijk Leeftijd: 25 Geslacht: M
Karma Power: 2 | Die carbs zijn echt niet zo´n probleem hoor mensen. Het zijn slechts 2 gram suikers. Een beetje koolhydraten zal de opname alleen maar goed doen.
__________________ It's on again, time for some action!!! |
| | |
| | #7 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2006 Locatie: Roosendaal Leeftijd: 22 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
neem m alleen voor het pitten.
__________________ Sterk spul.....visserman's vrienden | |
| | |
| | #8 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 19 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #9 |
| Freaky Bodybuilder | vandaag, aarbei, chocola EN cookies and cream op, aarbei was lekker, choco was beetje ja...euh...niet zoet genoeg mooie is, als ik deze shake ga mixe, wordt ie een stuk "dikker" van structuur dan die whey van XXLnutrition, oftewel....je hebt "meer" te drinken
__________________ Layne Norton Bulk-Cut Cycle en MassFX2 & HyperdrolX2 http://forum.dutchbodybuilding.com/f...-stack-147327/ Big Ass lover Club FTW! |
| | |
| | #10 |
| Advanced Bodybuilder | dit is de eenige eiwitshake die ik nog gebruik........ heel goed van smaak en van samenstelling
__________________ ~Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated~ log: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...13-log-155988/ nu:100 aan +-8,7% (1m86) doel1:115 aan 15% doel2:105 aan 6% |
| | |
| | #11 |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: België Leeftijd: 23 Geslacht: M
Karma Power: 0 | heb ook juist 2 aan gekregen smaakt idd wel lekker ja |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice | Duidelijk verschil in structuur tussen aarbei/vanille en mokka/choco. De laatste 2 zijn echt gruwelijk fijn poeder en zodra ik de beker ondersteboven keerde was het al vrijwel perfect opgelost zonder te shaken. De smaak was ook werkelijk heerlijk. Over de werking kan ik nog niet veel zeggen.
__________________ I enjoy the simple things in life: Sunsets Flowers Women I like my women like I do my scotch - 16 and mixed up with Coke |
| | |
| | #13 |
| Super Moderator | Lekkere shake dit. Alleen jammer van de prijs, zelfs als je het uit de VS laat komen ben je meer kwijt dan met andere eiwitten. Dit omdat er per maatschep ook minder eiwitten inzitten dan bij anderen. Er zitten hier extra carbs en mct in. Buiten dat vind ik dit niet zo goed mengen als mijn good ol' Sport Nutrition Int. Pro 4 eiwitten die ik al jaren gebruik.
__________________ Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve. (Arnold Schwarzenegger) |
| | |
| | #14 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Citaat:
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! | |
| | |
| | #15 |
| Cool Novice | Waar in USA had je deze besteld? Trouwens die choco en mochhacino waren zo goed als direct opgelost in magere melk............de vanille en aardbei losten minder goed op.
__________________ I enjoy the simple things in life: Sunsets Flowers Women I like my women like I do my scotch - 16 and mixed up with Coke |
| | |
| | #16 |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Veel te duur , voor 65 euro heb je 4500g LeanGainer |
| | |
| | #17 |
| Cool Novice | Waar kan je die halen dan voor 65. Vaak issie 75 of bedoel je niet de LEan Gainer 2?
| | |
| | #18 | |
| Freaky Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Overal en nergens Leeftijd: 36 Geslacht: M
Karma Power: 26 | Citaat:
zijn nog wel meer shops | |
| | |
| | #19 |
Karma Power: 26 | |
| | |
| | #20 | |
| Super Moderator | SNC Hercules-Fitness , welkom op onze site 17-08-2007 22:17 Citaat:
Ik kreeg ze met een lepel niet goed gemengd hoor.
__________________ Keep your purpose in mind, simply go to the gym and do your workout. Do it well and don't worry what other people are doing. Confidence will grow as you achieve. (Arnold Schwarzenegger) | |
| | |