Fitness Seller

Supplement Eclipse - Designer Supplements

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Een alles in een supplement met o.a. Amino peptides , snelle koolhydraten , creatine, elektrolyte blend , beta-alanine en nog veel meer
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijke yoghurt-aardbei achtige smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schep (70 gram)
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.apolloprotocol.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker, trainschema en binnen 24 u verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 59,95
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? niet meer zonder als de werking zo goed blijft!

Mijn review:

Ik ben nou 2 weken met dit supplement en heb nou al meer resultaten als in het laatste half jaar, ik ben dwars door mijn plateau geschoten en de pomp die je ervan krijgt is bizar. het lijkt of ik met de dag groei en tegelijk droger word. ook heb ik minder last van spierpijn en scheelt het me een hoop in kosten omdat ik momenteel alleen nog maar deze pot heb en eiwitten. zeker een aanrader om een keer te proberen!
 
Strong first post!! :)
 
Lekkere spam weer
 
Heb je ook de Apollo secrets guide besteld? Was die de moeite waard?
 
Heb je ook de Apollo secrets guide besteld? Was die de moeite waard?

nee maar ik kreeg bij bestelling van de pot wel een soort mini secrets guide, er stond een training en een voedingsschema in, ik kan je zeggen die training heeft me wel gemold haha. ik denk dat ik hem binnenkort wel ga bestellen, wil alleen eerst nog even kijken of de werking van hun supplement zo goed blijft :)
 
TS staat binnenkort ook op de poster met 12 kilo in 12 weken.
We weten allemaal wat er met de Apollo gebeurt is toch....Houston..We have a problem
 
Back
Naar boven