| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (3) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #101 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | moet idd wel zeggen dat dat zenuwgedoe van het spul kut is....je moet gewoon gaan trainen,,,niet ff pauze houden. Schijten hoort erbij,maar de pump is wel erg nice moet ik zeggen en die blijft een paar uur(in mindere mate)hangen.Lijk ik net groot man gr.rich |
| | |
| | #102 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | denk voor beter herstel en dat je creatine monohydraat aangevuld blijft,aangezien dat er volgens mij inzit en natuur;ijk willenv ze je dat je veel verbruikt:") |
| | |
| | #103 |
| Cool Novice Geregistreerd: Feb 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Afgelopen dinsdag voor de tweede keer het spul genomen, dit keer 2 schepjes ipv 1,5. En ik moet zeggen dat deze training super ging. Ik had niet meer uithoudingsvermogen bij het cardio maar tijdens de krachttraining kon ik méér oefeningen pakken bij een bepaalde spiergroep en die langer volhouden (vooral met biceps..!) en zelfs nog een standje hoger pakken terwijl ik niet veel daarvoor gegeten had. De spieren voelden ook wat harder. Zaterdag weer, maar dit keer 2,5 proberen. Ik ben benieuwd en heb er zin in.. |
| | |
| | #104 | |
| Novice Geregistreerd: Jun 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 34 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Citaat:
Wel niet te laat op de avond anders kun je de halve nacht naar het plafond staren... | |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-superpump-250-gaspari-nutrition-115972/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| partyflock forum onderwerp: Fitness+supplementen | Dit topic | Refback | 11 February 2008 00:20 | |
| Power training - Pagina 377 - 9lives Forum | Dit topic | Refback | 16 July 2007 16:57 | |
| Power training - Page 377 - Telenet Games Forum | Dit topic | Refback | 5 June 2007 16:25 | |