Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack (3) Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 5 June 2007, 10:40  
Stefan84
Cool Novice

Stefan84's Avatar

Geslacht: M
Leeftijd: 23
Karma Power: 2 Stefan84 is op een gedistingeerde weg
Supplement Review: Superpump 250 - Gaspari Nutrition

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  superpump250.jpg
Bekeken: 46
Grootte:  22,7 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 1. Vergroot de spieropbouwende kracht van uw workout met 250%.
    2.Tot 5 keer meer spieropbouwende kracht dan in een normale workout.
    3. Zelfde training – Tot VIJF KEER meer spiermassa!
    4.Verlies lichaamsvet in 1 dosering!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Tot de pot op was, iets meer dan 30 dagen.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed, orange.
  • Welke dosis heb je gebruikt? eerste 2 dagen 1 schep i.v.m. buikpijn daarna de hele pot opgemaakt met 2 scheppen, en alleen op trainingsdagen.
  • Waar heb je het supplement gekocht? The Natural Health Company.
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 60,-
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Omdat het ook precies doet wat het zegt, en ik kan er erg goed op kon trainen.

Mijn review:
Dit product doet echt precies wat het zegt, ik heb er flink droge spiermassa mee gewonnen. Al na 2 dagen gebruik merkte ik een sterkere pomp, en de NO pakte ook goed aan, dikke aders etc.

Ik ben van 74KG naar 79KG gegaan in droge-spiermassa, ik ben niet aangekomen in vet, in tegendeels zelfs, ben veel droger en toch aangekomen.

Wat wel een nadeel is, dit spul kun je het beste innemen op een lege maag, 30 min voor de training. Alleen als je nog niet gegeten hebt slaat dit spul echt heel erg aan bij mij, ik wordt hyper en kan me niet goed concentreren, dit is de enegizer. Mocht je daar goed tegen kunnen. Probeer het product, het is zeker de moeite waard! Succes mannen.

Laatst aangepast door Big T : 6 May 2008 om 18:11.
Oud 8 May 2008, 01:32   #101
Novice

Leeftijd: 30
Karma Power: 0 richje30 is op een gedistingeerde weg
moet idd wel zeggen dat dat zenuwgedoe van het spul kut is....je moet gewoon gaan trainen,,,niet ff pauze houden. Schijten hoort erbij,maar de pump is wel erg nice moet ik zeggen en die blijft een paar uur(in mindere mate)hangen.Lijk ik net groot man. Nee ff seri, zo te voelen is het de moeite waard,alleen is de smaak vaag.....niet te plaatsen wat het is....en nik slik nog chrystal c+whey.Das pas 1 dag, daarvoor no-xplode,whey en ehtyl-extreme. Was ook een goede combi,maarja je wilt wat afwisseling he en gezond eten blijft toch factor a....wat je ook slikt
gr.rich
richje30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 02:58   #102
Novice

Leeftijd: 30
Karma Power: 0 richje30 is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Disco Thrasher Bekijk Post
Even een vraagje... volgens de gebruiksaanwijzging moet je die Superpump ook op niet-trainingsdagen pakken maar wat is daar het idee achter ?
denk voor beter herstel en dat je creatine monohydraat aangevuld blijft,aangezien dat er volgens mij inzit en natuur;ijk willenv ze je dat je veel verbruikt:")
richje30 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 11:50   #103
Cool Novice

Leeftijd: 21
Karma Power: 0 Fonkmeistah is op een gedistingeerde weg
Afgelopen dinsdag voor de tweede keer het spul genomen, dit keer 2 schepjes ipv 1,5. En ik moet zeggen dat deze training super ging. Ik had niet meer uithoudingsvermogen bij het cardio maar tijdens de krachttraining kon ik méér oefeningen pakken bij een bepaalde spiergroep en die langer volhouden (vooral met biceps..!) en zelfs nog een standje hoger pakken terwijl ik niet veel daarvoor gegeten had. De spieren voelden ook wat harder.

Zaterdag weer, maar dit keer 2,5 proberen. Ik ben benieuwd en heb er zin in..
Fonkmeistah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 May 2008, 12:05   #104
Novice

Leeftijd: 34
Karma Power: 0 Disco Thrasher is op een gedistingeerde weg
Citaat:
Origineel gepost door Fonkmeistah Bekijk Post
Afgelopen dinsdag voor de tweede keer het spul genomen, dit keer 2 schepjes ipv 1,5. En ik moet zeggen dat deze training super ging. Ik had niet meer uithoudingsvermogen bij het cardio maar tijdens de krachttraining kon ik méér oefeningen pakken bij een bepaalde spiergroep en die langer volhouden (vooral met biceps..!) en zelfs nog een standje hoger pakken terwijl ik niet veel daarvoor gegeten had. De spieren voelden ook wat harder.

Zaterdag weer, maar dit keer 2,5 proberen. Ik ben benieuwd en heb er zin in..
Gooi er maar gelijk 3 scheppen in... moet je kijken hoe je gaat!

Wel niet te laat op de avond anders kun je de halve nacht naar het plafond staren...
Disco Thrasher is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels