| |||||||
Kwaliteit tot in perfectie. Je traint hard, geef je lichaam en spieren dan ook het allerbeste! Op elk front, kwaliteit, prijs en smaak de absolute nr. 1!
Nu bestellen » (geen verzendkosten!)
![]() |
| | #1 |
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Jan 2010 Stats: M 19j 1m78 74kg - | Supplement Review: Stevia liquid extract - Now Foods Klik om te vergroten Beoordeling: 8/10 ++ Aanrader
Mijn review: Ik had dit de stevia eerst geprobeerd met (spuit)water. Daarbij smaakt het wel ok, maar niet echt speciaal. Het heeft een zachte nasmaak, had natuurlijk ook geen limonade moeten verwachten ![]() Diezelfde avond had ik het geprobeerd in 500 gram kwark. Ik heb deze van de aldi, en is zeer vast van structuur, smaakt ook zurig. 8-10 druppeltjes deed ik erin. Dit nam het "zurige aspect" bij de kwark weg, en je had een zachte lemon nasmaak. Dit vond ik wel zeer lekker! Ik gebruikte hiervoor steeds teisseire 0% suiker. De stevia is dus een goedkoper alternatief hiervoor. Met 10 druppeltjes per keer, kan ik er ongeveer 250 doseringen uithalen! |
| | |
| | |
| Official Sponsor Lid sinds: Oct 2008 Stats: M |
Dank je, voor de review. Ik denk dat veel mensen het wel interessant vinden. De Liquid Stevia vliegt er in ieder geval aardig uit! ![]() (5 smaken zijn in 1 week uitverkocht, gelukkig is er weer nieuwe voorraad onderweg |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Aug 2010 Stats: M 17j 1m87 - - | Citaat:
als dat meevalt ben ik misschien wel geïnteresseerd. | |
|
| | ||
| Cool Novice Lid sinds: May 2008 Stats: M 21j 1m83 89kg | Citaat:
(2x de normale serving). Ik ga strx een keertje proberen met ranzige 'smaakloze' whey die ik hier nog heb staan.I'd consider that to be the ultimate test. | |
|
| | ||
| Novice Lid sinds: Aug 2010 Stats: M 20j 1m73 74kg 11% | Citaat:
| |
|
| | ||
| Novice Lid sinds: Aug 2010 Stats: M 20j 1m73 74kg 11% | Citaat:
---------- Post toegevoegd Thu 9 Feb 2012 om 21:27 ---------- weer een trouwe klant van B&F gelukkig gemaakt se ^^ | |
|
| | ||
| Dutch Bodybuilder Lid sinds: Jan 2010 Stats: M 19j 1m78 74kg - | Citaat:
Je kan het ook enkel beoordelen op de smaak en prijs/kwaliteit, vandaar een 8. | |
|