XXL Nutrition

Stay Strong! - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Snelle koolhydraten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Stay Strong!
    Body & Fit Sportsnutrition

    DE sportdrank voor energie, prestaties, vochtaanvulling en uithoudingsvermogen!

    Kenmerken Stay Strong:
    -Betere prestaties en minder vermoeidheid
    -Bron van energie voor de spieren
    -Weersta de zwaarste trainingen
    -Vocht en energieaanvulling
    -Geeft uithoudingsvermogen een enorme boost
    -Voor duursport, teamsport, cardio en krachtsport!
    -Verfrissende smaken, goede dorstlesser
    -Werkt snel en langdurig!
    -Onder alle omstandigheden effectief

    Doe je aan duursport, teamsport of krachtsport? Drink Stay Strong tijdens de training, het werkt altijd voor iedereen en onder alle omstandigheden direct, je blijft energiek en sterk!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Heb dit product gebruikt tijdens de training zoals ik vaker een carbotje pak op de gym
  • Hoe is de smaak van dit supplement? De smaak was zeer lekker net een carbotje. Refreshing fruit punch
  • Welke dosis heb je gebruikt? 30gram 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis sample,keuze uit gratis spulletjes Snelle levering en zeer goede service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker ik vind tijdens de training carbo altijd lekker.En deze is dan een stuk voordeliger.Na te gaan dat 1 carbo rond de 3euro kost.En deze als je de aanbevolen hoeveelheid volgt 20 doseringen opbrengt.In carbo zou dat 60 euro zijn dus scheelt veel.

Mijn review:

Ik kreeg dit supplement vandaag binnen.Heb het meteen uitgeprobeerd tijdens de training.Het gaf mij alle voordelen die ik gewent ben van een carbo drankje alleen gaf deze ook meer energie en drinkt het weg als water.Plus het feit dat het mij dus alweer 3 euro heeft bespaart.Meeste zullen nu denken dan pak je toch dextrose poeder.Nou nee dit product is dan vele malen beter geschikt geen vol gevoel.En het bestaat ook uit andere ingrediënten.Zoals hieronder staat.

De ingredienten in Stay Strong:

Stay Strong Energy Blend – de koolhydraten in Stay Strong geven snelle, geleidelijke en langdurige energie waardoor je als sporter langdurig en onder alle omstandigheden optimaal kunt presteren.

Ciwujia /Siberische Ginseng – heeft een positief effect op het uithoudingsvermogen en de maximale zuurstofopname, optimale zuurstof aanvoer naar spiergroepen.

Carnitine Tartrate – geeft je spieren een energieboost om goede prestaties neer te zetten. Daarnaast helpt Carnitine je spieren al tijdens de inspanning te herstellen.

Groene Thee extract – helpt met het behoud van alertheid en concentratie. Gezonde toevoeging als antioxidant.

Arginine – prestatie verbeterend aminozuur. Verlaagt bij inspanning de melkzuurconcentratie in het bloed.

Taurine – vermindert spiervermoeidheid door vorming van ammoniak in de spieren te voorkomen. Verhoogt energie.

Quercetine – vergroot uithoudingsvermogen door het verhogen van de activiteit van de energiecentrales in de spieren (mitchondria). Gunstige invloed op de bloedcirculatie.

Vitamine B1 – belangrijk voor de omzetting van koolhydraten in energie.

Vitamine B2 - de werking van vitamine B2 heeft met name betrekking op de aanmaak van rode bloedcellen.

Vitamine B3 - heeft stimulerende werking op de bloedsomloop.

Vitamine B12 - is een heel belangrijke vitamine voor energie.

Vitamine C en E – van belang bij zware inspanning/training door het beperken van oxidatiestress.

Natrium – stimuleert de opname van vocht in de spieren, optimale hydratatie.

Kalium – belangrijk voor de vochthuishuoding, samentrekken van spiervezels en bij opslag en gebruik van spierenergie.

Magnesium – belangrijk voor de energievoorziening en het ontspannen van spieren (voorkomen kramp). Voorkomt vitaliteitsverlies en vermoeidheid.

De smaken zijn ook lekker.

Stay Strong is verkrijgbaar in heerlijk verfrissende smaken:
-Refreshing Fruit Punch
-Exotic Juice

En ook goed om te weten wat zit er precies in.En voor wie is het en hoeveel gebruik ik per keer en wanneer.


Aanbevolen gebruik Stay Strong:
Mix per bidon 30 gram Stay Strong (1 scoop) in 500 ml water. Drink Stay Strong vlak voor en naarmate de inspanning langer duurt vooral tijdens de inspanning. Stay Strong mag onbeperkt gebruikt worden.

Gebruik vóór de training:
Drink 15 tot 30 minuten voor aanvang van de inspanning 250 ml.

Gebruik tijdens de training:
Drink iedere 30 minuten 250 ml.

Samenstelling Stay Strong
Per 100 gram:
Energie 340 Kcal
Vetten 0.00 gram
Koolhydraten 84.98 gram
waarvan suikers 32.53 gram
Vezels 0.08 gram
Eiwitten 0.10 gram
Vitamine E 10 mg 100%*
vitamine C 180mg 100%*
Vitamine B1 1,60 mg 145%*
Vitamine B2 2,0 mg 142%*
Vitamine B3 16mg 100%*
Vitamine B12 2.5 μg 100%*
Natrium 250mg
Kalium 240 mg
Magnesium 300 mg 80%

L-Arginine 600 mg
Ginseng 600 mg
Quercetine 500 mg
Carnitine 600 mg
Taurine 500 mg
Groene Thee 200 mg

Ingredienten: Maltodextrine, planitose, waxy maize starch, fructose

d44e4cfe23ba969847f9a0e02a527a93.jpg
 
Ben benieuwt of er meerdere mensen zijn die dit besteld hebben,en geprobeerd
 
Heb deze ook 1x getest en is zeer lekker idd !
Heb de exotic juice btw

Zoals je al hebt vermeld geeft het alle voordelen van een carbo drankje en bespaart het je weer wat geld dus daar kan je niet voor miskopen denk ik :D
 
Heb deze ook 1x getest en is zeer lekker idd !
Heb de exotic juice btw

Zoals je al hebt vermeld geeft het alle voordelen van een carbo drankje en bespaart het je weer wat geld dus daar kan je niet voor miskopen denk ik :D

Ja, Stay Strong is perfect om te nemen tijdens de training. Het houdt lekker je energie op peil en is als dorstlesser ook lekker fris.
 
Ben benieuwt of er meerdere mensen zijn die dit besteld hebben,en geprobeerd

Ja heb het donderdag binnen gekregen. Gisteren voor het eerst gebruikt in de avond. Duidelijk verschil in de concentratie. Heb namelijk hard achterwege gelaten om ern duidelijke indicatie te kunnen krijgen. Ook door de vele vitamines heeft het een positieve werking op het herstel en opname van ingredienten/voedsel na het trainen. Zoals al eerder werd opgemerkt scheelt het enorm in de centjes wanneer men met regelmaat een carbo'tje koopt. Ben vooral gecharmeerd van de kh samenstelling en vitamines/mineralen afstemming. Way da GO B&F!!!
 
Inderdaad een zeer compleet product voor tijdens de workout
 
Ja heb het donderdag binnen gekregen. Gisteren voor het eerst gebruikt in de avond. Duidelijk verschil in de concentratie. Heb namelijk hard achterwege gelaten om ern duidelijke indicatie te kunnen krijgen. Ook door de vele vitamines heeft het een positieve werking op het herstel en opname van ingredienten/voedsel na het trainen. Zoals al eerder werd opgemerkt scheelt het enorm in de centjes wanneer men met regelmaat een carbo'tje koopt. Ben vooral gecharmeerd van de kh samenstelling en vitamines/mineralen afstemming. Way da GO B&F!!!

Dank je, voor de complimenten. Weer een hele mooie aanvulling op ons assortiment!:) Stay Strong!

---------- Post toegevoegd Sun 26 Aug 2012 om 07:38 ----------

Inderdaad een zeer compleet product voor tijdens de workout

Ja:) Veel vollediger (meer en betere ingredienten) als de drankjes die je in de sportschool koopt en ook nog eens veel voordeliger. Geen 2 euro per drankje:D Dan is de keuze snel gemaakt:) Stay Strong!
 
Nee, Hard is een pre-workout. De opvolger van Hard komt over enkele weken:)

Vroeg het me af omdat hier gezegd wordt dat de concentratie beter is, en met het illegaal worden van die DMAA dacht ik dat dit dus ook een PWO was, zonder de DMAA dan wel te verstaan. Even wachten op de opvolger van Hard dan :)
 
Vroeg het me af omdat hier gezegd wordt dat de concentratie beter is, en met het illegaal worden van die DMAA dacht ik dat dit dus ook een PWO was, zonder de DMAA dan wel te verstaan. Even wachten op de opvolger van Hard dan :)

De opvolger van Hard zal echt een knaller worden. Nog een paar weekjes wachten:)
 
Zeker een fijn product zeker aanrader voor als je iets wilt tijdens het trainen.
 
Stay Strong heb ik (net als Double) ook gekocht. Vandaag voor het eerst gebruikt en mijn ervaringen zijn positief.

Hiervoor nam ik tijdens het training af en toe een dextro. Dat hielp ook, maar gaf misschien iets teveel een korte suikerpiek. Omdat je de kh's en suikers van SS mixt met water, neem krijg je geleidelijker suikers binnen en kun je zelf beetje timen hoeveel je nodig had.

Effect voor mij was dat ik gedurende de training een stabieler energie niveau had, en zelfs na zwaar squatten nog goed kon benchen en BOR'ren. Ik werd er niet sterker van, maar had simpelweg meer energie om door te gaan.

SS is geen wondermiddel en ik denk ook niet spectaculair veel beter dan goede energiedrankjes, maar wel goedkoper en het werkt prima. Aanradertje.

Qua smaak; heb de rephreshing fruit punch en die smaakt een beetje zoals taxi, met bubblegum smaakje. Niet lekker, maar zeker ook niet vies.
 
Juist dat klopt.Ik hoef geen carbotjes meer te kopen.In de bulk altijd lekker.
 
Stay Strong heb ik (net als Double) ook gekocht. Vandaag voor het eerst gebruikt en mijn ervaringen zijn positief.

Hiervoor nam ik tijdens het training af en toe een dextro. Dat hielp ook, maar gaf misschien iets teveel een korte suikerpiek. Omdat je de kh's en suikers van SS mixt met water, neem krijg je geleidelijker suikers binnen en kun je zelf beetje timen hoeveel je nodig had.

Effect voor mij was dat ik gedurende de training een stabieler energie niveau had, en zelfs na zwaar squatten nog goed kon benchen en BOR'ren. Ik werd er niet sterker van, maar had simpelweg meer energie om door te gaan.

SS is geen wondermiddel en ik denk ook niet spectaculair veel beter dan goede energiedrankjes, maar wel goedkoper en het werkt prima. Aanradertje.

Qua smaak; heb de rephreshing fruit punch en die smaakt een beetje zoals taxi, met bubblegum smaakje. Niet lekker, maar zeker ook niet vies.
Bedankt voor je review! :) Stay Strong is op elk front een goede aankoop, voor duur sport of krachttraining het maakt niet uit. Energie heb je altijd nodig om maximaal te presteren:cool: Stay Strong

Ralf
 
Ben er enthousiast over. Blijf lekker op dreef. Geen dip of langere rust nodig. Fijn!!!
 
Is nog steeds een fijn product. Heb al mooi geld bespaart doordat deze prima dient als vervanger voor de gebruikelijke carbo drankjes.
 
Is nog steeds een fijn product. Heb al mooi geld bespaart doordat deze prima dient als vervanger voor de gebruikelijke carbo drankjes.

Stay Strong is de perfecte dorstlesser met vele extra's tijdens de training! en nog lekker ook:)
 
Back
Naar boven