MuscleMeat

RPM - Applied Nutriceuticals

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Testosteron-booster
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

    RPM™ – A Breakthrough Pre-Workout formula in a class by itself: the world’s first Anabolic-Cognitive Energy System Enhancer (A-CESE): (Anabolic + Cognitive Psy-Stimulant)

    RPM delivers:

    - Explosive energy without the jitters
    - Intense mental focus
    - Measurable strength increases
    - Unparalleled pumps
    - Suppressed estrogen
    - Increased testosteron
    - Thermogenic fat metabolization

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Ong 30 dagen, ben nog altijd bezig met mijn 1ste potje.
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps 45min. voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? suprememuscle.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel?
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $29.99
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Ja, ik heb zelfs nog een potje staan. Dit product geeft je lekker energie, maar geen nerveus gevoel zoals bij Venom Hyperdrive 3.0 of Hydroxycut Hardcore.

Mijn review:

Doseringstabel

Directions:
BodyWeight Capsules per day
>140 lbs 1

140 lbs - 160 lbs 2

160 lbs - 180 lbs 3

180 lbs - 200 lbs 4

200+ lbs 5

Goed supplement, 1 van de weinige die werken bij mij.
Geeft energie voor de training, focus en agressie.
Je zweet ook meer...
Het is ook eens iets anders dan al die pre-workout cocktails die op men maag liggen voor het trainen, nu neem ik gewoon 3 caps pre-workout en gaan met die banaan!

Grtz

product_rpm_big.jpg
 
Bedankt voor je Review! :thumbs:
 
No prob.

Binnenkort doe ik een review over DS Xceed en DS ActivaTe.

Grtz
 
Dus is dit infeite test-booster en pre-workout? Ik zit te denken om ook een potje te bestellen ipv white flood nu.
 
Thx lijkt wel een vet product en niet duur ook. Maar ik zit hier ook nog met me hyperdrol wel. Valt wellicht niet echt te stacken aangezien ze allebei wat dezelfde werking hebben als ik het zo lees (test boost en estro onderdrukking).

Die Rpm vind'k wel vet door die preworkout formule erin.
 
Ik neem het samen met ActivaTe, is ook een test booster. No probs
 
Op bb.com is RPM toch 1 v.d. populairste PW producten nu. Die IGF-2 schijnt ook goed te zijn.
 
Ik ben wel benieuwd naar die Anabolic drive die gaat uitkomen van AP, normaal is het deze week of volgende week denk'k
 
Klopt, maandag as komt gaat Drive in de verkoop in de US. Gezien de ervaringen die ik tot nu toe gehoord heb, verwacht ik er ook heel veel van!
 
Dus voor mensen zoals ik zelf die absoluut niet tegen producten zoals Amp & Hydroxycut kunnen ivm met de nervositeit. Kunnen wel RPM gebruiken ?
Ik wordt namelijk bij wijze van al vaag van een bak koffie. :D
 
Oke duidelijk ...RPM is niets voor mij dus.
 
Volgens AN komt er binnenkort ook een versie van RPM uit zonder stims, mss dat die wel iets voor jou is.
 
Drive, gvd weer iets dat ik wil testen. Pfff niet goed voor de portomonnee!
 
He he .....zo gaat dat he.
 
Laat ik me met m'n eerste post gelijk even voorstellen:

Met name om de postieve reacties zoals die van Superspider ben ik enthousiast geworden over de producten van Applied Nutriceuticals. Omdat mijn gebruikerservaringen er zelf niet minder om waren, ben ik zeer content dat ik me nu de officiele Applied Nutriceuticals importeur kan noemen.:)

Maar dat RPM (en andere Applied producten) erg :cool: goed zijn, laat ik graag aan jullie over om te beoordelen. De eerste 100 DBB.com leden die mij een email sturen met daarin hun adres, stuur ik een gratis RPM sample. Het enige wat ik daar voor graag terug zie, is dat je hier je eerlijke ervaring post.

Het sample zakje bevat 5 capsules, genoeg voor 1-5 trainingen (voor de meeste zal dat 1-2 trainingen zijn). Ik neem zelf altijd 3 capsules.

Alvast met dankbare groet,

Koen Boekelo

Heb het vandaag ontvangen hartelijk dank, ik ga het morgen even testen.
 
Ik heb het test pakketje van 5 caps vandaag ook ontvangen.

Mijn dank hiervoor. Ik zal het echter pas volgende week gaan gebruiken aangezien ik deze week 12 uur per dag aan het schilderen ben in m'n huis :)
 
Back
Naar boven