AndroidHealthClinic

Roid Rage - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te doen voor een pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 7 gram (1 scoop) 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zijn bekend: gratis verzending, sample, levering binnen 24u, kortingsysteem,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, zie uitleg hieronder:

Mijn review:

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Daarnaast onderdrukt Roid Rage ook de honger. Normaal heb ik na mijn training meteen honger maar dit keer niet. Was ideaal aangezien ik in de cut zit. Dit zal waarschijnlijk door de caff komen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?

Het product is hier te verkrijgen:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/roid-rage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

roid_rage_site_product_page_banner.jpg
 
Nu ben ik wel benieuwd, roid rage VS unstoppabble?
 
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? In een tijd waarin pre-workouts nagenoeg identiek zijn qua samenstelling en effect, beukt Roid Rage ze allemaal opzij met een compleet nieuwe formule. Dit is zonder twijfel de meest krachtige pre-workout van dit moment. Pas nadat je Roid Rage hebt gebruikt voel je welke verpletterende energie, kracht, pomp en motivatie je al die jaren hebt gemist!

    Voordelen Roid Rage

    Geeft een enorme energie over langere tijd
    Ultramoderne pre-workout formule – je voelt dat het anders is
    Keiharde pomp – tot 61% meer NO in de spieren dan traditionele pre-workouts
    Voel je onverslaanbaar
    Til gewichten waar je eerst niet eens naar durfde te kijken
    Alle vermoeidheid glijdt van je af
    Enorme toename motivatie
    Geen nare crash achteraf
    Doet zijn naam eer aan!
    Efedra vrij
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Eerste keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te doen voor een pre workout
  • Welke dosis heb je gebruikt? 7 gram (1 scoop) 30min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Zijn bekend: gratis verzending, sample, levering binnen 24u, kortingsysteem,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 29,95 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja zeker, zie uitleg hieronder:

Mijn review:

Vandaag de nieuwe preworkout van XXL, Roid Rage getest. Ik heb één scoop rond 08:30 genomen op nuchtere maag. Dit heb ik gedaan omdat ik in de cut zit en dus mijn calorieën bewaar tot na de training.

Om 09u was in ongeveer in de gym en begonnen met een warming up, ik merkte pas weinig en ben tien minuten later begonnen met mijn workout. Ik merkte meer drive en had meer zin in de training, daarnaast had ik ook een lekkere pomp. Ondanks dat ik in mijn cut zit had ik nog een vpr gedrukt.

Persoonlijk denk ik wel dat veel van bovenstaande dingen tussen de oren zit, maar Roid Rage doet zeker zijn werk. Ik had meer energie en had een heerlijke pomp. Roid Rage in combinatie met een paar dropsetjes en je staat helemaal vol aan het eind van de training

Roid Rage is zeker een aanrader, en denk dat het ideaal is voor de mensen die 'fasted' trainen, of moe zijn van een lange werkdag of bijvoorbeeld op low/no carb zitten. Daarnaast zou ik het niet dagelijks gebruiken maar echt wanneer je je brak voelt.

Daarnaast onderdrukt Roid Rage ook de honger. Normaal heb ik na mijn training meteen honger maar dit keer niet. Was ideaal aangezien ik in de cut zit. Dit zal waarschijnlijk door de caff komen.

Stiekem ben ik wel benieuwd wat meer dan één scoop met je doet, iemand al ervaring mee?

Het product is hier te verkrijgen:
http://xxlnutrition.com/nl/nld/xxl-nutrition/roid-rage

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Goed om te horen dat Roid Rage bevalt! We krijgen enorm veel positieve reacties, dat doet me goed wat we hebben zeker 6 maanden getest voordat het in productie ging.
 
In een notendop:
Roid Rage doet echt z'n ding wel. Ben er best tevreden over.

Ik koop m'n supplementen voor de werking en niet voor de smaak, doch is het leuk als het toch een beetje lekker is. Jammer genoeg vind ik weinig tropical smaak aan deze PWO (om niet te moeten zeggen dat ik het echt niet lekker vind), maar zoals gezegd is de werking top!

Prima gevoel, zin om te trainen, goede pump, geen crash, noem maar op.

Keep up the good work XXL!
 
Nu ben ik wel benieuwd, roid rage VS unstoppabble?
Bij unstoppable wordt ik na de training altijd helemaal raar. Slapen gaat dan ook echt niet lukken. Met roid rage gelukkig geen last van.

Ik vind de werking hetzelfde, met roid rage niet die nare crash, maar unstoppable wat lekkerder.

Over het algemeen roid rage dus beter!
 
In een notendop:
Roid Rage doet echt z'n ding wel. Ben er best tevreden over.

Ik koop m'n supplementen voor de werking en niet voor de smaak, doch is het leuk als het toch een beetje lekker is. Jammer genoeg vind ik weinig tropical smaak aan deze PWO (om niet te moeten zeggen dat ik het echt niet lekker vind), maar zoals gezegd is de werking top!

Prima gevoel, zin om te trainen, goede pump, geen crash, noem maar op.

Keep up the good work XXL!

Net hetzelfde als bij unstoppble, daar vind ik ook niet veel 'orange' aan.
 
Net hetzelfde als bij unstoppble, daar vind ik ook niet veel 'orange' aan.

De oude batch is bijna op (2 weken denk ik) en dan komt de nieuwe met Black Berry smaak en die is prima te drinken :p
 
De reviewer heeft dit wel op een nuchtere maag gebruikt. Dat heeft zeker en vast meer effect. Maar het zal anders ook wel goed werken denk ik. Spijtig dat je preworkouts nooit kan testen voor een hele pot te kopen.
 
De reviewer heeft dit wel op een nuchtere maag gebruikt. Dat heeft zeker en vast meer effect. Maar het zal anders ook wel goed werken denk ik. Spijtig dat je preworkouts nooit kan testen voor een hele pot te kopen.

Het is toch normaal dat je een pwo op een nuchtere maag gebruikt ???
 
Ik heb hier al veel goede zaken over gehoord, mijn pwo is toch op, misschien dit eens proberen :D
 
Het is toch normaal dat je een pwo op een nuchtere maag gebruikt ???

Hmm, ik neem mijn pwo steeds ca 30min voor de training en dat is haast nooit op een nuchtere maag hoor...
 
Op een redelijk nuchtere maag werkt het wel het beste. Leukste is als je in de auto zit en je pre workout begint al te werken :D :D
 
Goed product met een lekker focus, pomp en energieboost. Wordt hier gelukkig niet zo dol van als van enkele andere pre-workouts en ook ondervind ik geen crash. De smaak mag van mij wel wat beter, wordt hier nog wat aan gedaan?
 
Las ergens dat er nieuwe smaken kwamen, enig idee wanneer die uitkomen?
 
Ik heb al een maand of 4 geen PWO meer gebruikt maar het kriebelt om deze eens te proberen :D
 
Gaat roid rage er niet uit? Er zit toch ook DMBA hcl in?
 
Back
Naar boven