MuscleMeat

Crystal-C - Revolutions Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star2.png
2/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Creatine
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Door Creatine te koppelen aan Potassium (Kalium) Bicarbonate ontstaat er een Creatine die niet of nauwelijks omgezet kan worden naar Creatinine vanwege een pH waarde die past bij het lichaam. Een verschil dat direct voelbaar is.
    Creatine-Potassium-Bicarbonate is dus een compleet nieuwe soort Creatine. Het is geen mix van verschillende stoffen!
    Daarom werkt Crystal-C sneller en sterker dan elke andere gewone Creatine, en dat terwijl het ook nog eens voordeliger is dan vele andere Creatine producten.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 4 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? nvt
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 caps voor 3 caps na training of 4 op off dagen
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending- Levering binnen 24 uur- Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 27 euro
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. Niks van gemerkt! ging nergens over..jammer dus..zou t nooit meer kopen iig!

Mijn review:

Werkt niet! :mad: afrader dus

Crystal-C-Revolutions.jpg
 
ik heb t gebruikt en bij mij werkte het super!

Bij 'normale' creatine kon ik knallen tot aan de 3e rep ofzo en was mn kracht weg, hiermee blijft mn kracht constant en groei ik goed (niet alleen vocht nee)
 
meningen zijn al verdeelt...
 
ik heb t gebruikt en bij mij werkte het super!

Bij 'normale' creatine kon ik knallen tot aan de 3e rep ofzo en was mn kracht weg, hiermee blijft mn kracht constant en groei ik goed (niet alleen vocht nee)

bij mij ook, ga er prima op
duidelijk weer dat iedereen anders reageert op een bepaald crea product
 
een maatje van me brab hier op het forum heeft het ook gebruik hij vond het ook best lkkr gaan
 
oke is ook mijn ervaring he :cool: alle creatine die ik heb gebruikt werkt bij mij niet, dus zal wel niet gevoelig zijn voor creatine :no: ..ik vond het crap iig..echt niks van gemerkt
 
denkt t ook ja..opzich wel jammer..lees vaak leuke en goede reviews namelijk
 
Werkt creatine dan minder? Of is dat doordat ie het dan wellicht uit het vlees haalt?
 
Het is een feit dat grote vleeseters iig minder merken dan kleine vleeseters of helemaal niet. Hoe meer creatine je opbouwd hoe minder je merkt van een supplement.

Gemiddelde mens eet 1 gram en produceert 1 gram. Stel dat je er 2-3 eet dan zit je al op 3-4 gram/dag. Dat is aanzienlijk meer en zal dus zorgen dat je een betere reserve opbouwd.
 
Het is een feit dat grote vleeseters iig minder merken dan kleine vleeseters of helemaal niet. Hoe meer creatine je opbouwd hoe minder je merkt van een supplement.

Gemiddelde mens eet 1 gram en produceert 1 gram. Stel dat je er 2 eet dan zit je al op 3 gram/dag.


ik dacht al dat je daar op doelde ;)

dus dan véél vlees eten, en dan worden die creatinesupplementen overbodig? :dunno:
 
Ik heb hem sinds vandaag.. ook door meerdere mensen positief ervaren en dus ageraden.. de toekomst zal het uitwijzen
 
ja ik weet dat als je veel vlees en haring eet dat je dan uit je voeding al genoeg binnenkrijgt. Alleen ik eet niet veel vlees. eerst at ik wel vaak haring maar dat doe ik tegenwoordig ook niet meer zo vaak, gezien de prijs. wel eet ik iedere dag vis (tonijn,baars en soms zalm) en eieren.
 
Ik heb hem sinds vandaag.. ook door meerdere mensen positief ervaren en dus ageraden.. de toekomst zal het uitwijzen

Ben wel benieuwd wat jij er van vindt dan. Ik zelf gainde er zoals gezegd goed op, en dat terwijl ik al flink wat massa had. Heb je ook al gewone crea geprobeerd?
 
heb hem ook gebruikt(ben nog bezig) en ben erg tevreden.
Sinds ik 2 weken terug de dosis heb opgeschroefd naar 6 à 7 caps per dag ben ik wel in 2 weken tijd 3 kg aangkomen, vocht waarschijnlijk, wat wel minder is
 
ik denk dat ik ook maar is zo potje aan gaat schaffen ze kosten geen drol
 
Back
Naar boven