| | #1 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2005 Locatie: Nederland
Geslacht: M
Karma Power: 3 | Supplement Review: R - Syntrax
Klik om te vergroten Beoordeling: 7/10 ++ Aanrader
Product werkt wel, maar het effect is subtiel en je hebt redelijk grote doseringen nodig. Ik heb het tijdens cutten gebruikt (KH restrictie) en mn vetpercentage daalde wat sneller met gebruik van R-ALA, zelfde trainingvolume zelfde dieet (180 gram KH per dag). Geen verschil tussen Syntrax en bulk product. De aanbevolen dosering doet nagenoeg niets (3 capsules van 100 mg) ik nam er 6, dan doe je dus ongeveer 2 weken met een potje van 15 dollar. Per maand verlies ik er ongeveer 1% extra vet mee (normaal verlies ik 2% vet per maand, met deze zooi 3%). In NL echter veel te duur voor wat het doet. |
| | #2 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Supplement Review: R - Syntrax
"slechts" 1% extra.. Maja als het mss krap word voor de wedstrijd om te gebruiken. Moest je je dosage nog opdrijven, zou je ng meer vet kwijt geraken?
__________________ http://timdewever.x10hosting.com remember,remember, the 5th of november In mijn stad wonen 2000 mensen, als ze er allemaal zijn. Het enige wat ik kon doen was rond rijden met de auto en auto's tillen. Dus ik tilde een auto. Mijn vader zei: dat is mijn zoon en hij tilt auto's. Franco Columbo - Pumping Iron |
| | |