XXL Nutrition

Noxipro - CTD Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? NoxiPro CTD Labs
    Extreme pharmaceutical grade pre-workout

    Kenmerken NoxiPro:
    -Bevat N-Carbamylglutamate! Het beste voor spiermassa en pomp!
    -Heftige spiergroei!
    -21%-30% meer eiwitsynthese!
    -Verhoogt groeihormoon
    -Extreme energie en feel good
    -Verhoogt de aanmaak van Arginine
    -Sterke stimulans voor de vetverbranding
    -Minder ammonia, minder afbraak
    -Spieren blijven langer sterk
    -Lekkere smaak en 45 doseringen per verpakking

    NoxiPro is anders, heel anders als alle andere Pre-workouts. CTD Labs maakt de claims waar met NoxiPro, de beste Pre-Workout ooit!

    Vergeet ouderwetse Pre-Wokouts en ga voor het echte werk!
    Extreme energie en hardcore spierpomps! NoxiPro verandert de wereld van Pre-workouts voorgoed.
    Met NoxiPro zullen je spieren werkelijk uit elkaar knallen...

    Wat zit er dan in dat NoxiPro zo speciaal maakt?

    N-Carbamylglutamate - Het beste voor spiermassa en pomp!
    N-Carbamylglutamate is misschien wel het beste ingredient voor spierpomp, spiergroei en vetverlies ooit ontwikkeld. 7.5 maal effectiever dan Arginine! N-Carbamylglutamaat activeert carbamylphosphate synthase-1, een enzym dat nodig is voor de aanmaak van Arginine. N-carbamylglutamaat verhoogt de concentratie L-arginine in het bloed. L-Arginine is een precursor van NO, een eenvoudige verbinding die vetverlies en spiergroei in de hand werkt, maar ook het immuunsysteem doeltreffender maakt. NO (Nitric Oxide) heeft een enorm positieve invloed op prestaties en spiergroei. In studies zijn er zeer sterke aanwijzingen dat N-Carbamylglutamate de aanmaak van spierweefsel sterk verhoogt. N-carbamylglutamaat kan wellicht ook de concentratie groeihormoon laten toenemen en de verwijdering van ammonia in het bloed stimuleren.

    Wij denken dat het niet veel beter kan en N-Carbamylglutamate één van de meest veelbelovende ontwikkelingen in de sportvoeding ooit is.

    Beta-Alanine - Beta alanine is een zeer krachtig en veilig supplement voor kracht- en duursporters. Het geeft je direct meer kracht en uithoudingsvermogen. Beta Alanine stimuleert de toename van Carnosine in spiercellen tot wel 60%. Hierdoor vind er veel minder melkzuur opbouw plaats en wordt de ATP (spierenergie) productie maximaal gestimuleert. Het resultaat, direct meer kracht en spieruithoudingsvermogen. Met meer Carnosine hebben je spieren meer ‘growing power’ elke set, elke training! Met Beta Alanine dwing je spieren om te groeien! De ontegenzeggelijke stimulans voor het uithoudingsvermogen en het remmen van de melkzuur vorming maakt van Beta-Alanine een prestatie ingredient voor elke sporter en bodybuilder.

    Arginine-AKG - L-Arginine Alpha Keto-Glutaraat AAKG wordt in het lichaam omgezet in NO (Nitric Oxide). De hoeveelheid stikstof in het lichaam geeft aan hoeveel eiwitten het lichaam opneemt. AAKG zorgt voor een betere doorbloeding naar de spieren en zorgt zo voor een betere opname van voedingsstoffen. Hierdoor versnelt je herstel en krijg je tijdens en na het trainen een lekkere pomp in de spieren.

    Creatine Monohydrate - Creatine is niet voor niets 's werelds meest gebruikte supplement.
    De resultaten zijn meer kracht, spieruithoudingsvermogen, sneller spierherstel en spiergroei.

    1,3 Dimethylamylamine - geeft je een krachtige energieboost en vermoeidheid verdwijnt. Daarnaast merk je meer focus, concentratie en een zeer prettig gevoel. Een weldadig gevoel, bijna een gevoel van euforie. Heerlijke krachtige energie, je bent scherper en merkt een fantastisch feel good gevoel. Als klap op de vuurpijl zal 1,3 Dimethylamylamine ook je vetverbranding verbeteren.

    Evodiamine - wordt gewonnen uit de vrucht van de Chinese Evodia Rutaecarpa plant. Evodiamine werkt op bijna dezelfde manier als Efedra. Het verhoogt de vet verbranding en geeft meer energie. Alleen is Evodiamine vele malen milder dan Efedra. Dus geen hartkloppingen en zenuwachtigheid!

    Caffeine, Theobromine - Caffeine voor vitaliteit en als fatburner. Caffeine verhoogt het energieverbruik en zorgt dat in het lichaam opgeslagen vetten sneller in de bloedbaan komen. Daarnaast kan caffeine je een lekker en fit gevoel geven. Caffeine genomen voor de training zorgt dat je je fitter en scherper voelt, je hebt meer energie gedurende de training.

    R-beta-methylphenyethylamine - kan als grondstof dienen van tal van hormonen en neurotransmitters. Via de stof L-tyrosine is het de voorloper van de neurotransmitters norepinefrine (equivalent van adrenaline voor de hersenen), epinefrine en dopamine, dat zorgt voor een algeheel gevoel van welzijn. Het is een licht stimulerend middel dat goed wordt verdragen. Het heeft een stimulerende invloed heeft op je energiespiegel, stofwisseling en op je humeur.

    NoxiPro: heftige energie en bovenal extreme pomp en spiergroei!

    Aanbevolen gebruik NoxiPro:

    Serving Size: 1 scoop (6650mg)
    Servings per Noxipro container: 45

    Each serving of Noxipro contains:
    Noxipro Blend 6650mg
    (Beta-Alanine, Arginine-AKG, Creatine Monohydrate, Karbolyn, N-Carbamylglutamate, Fibersol-2, Caffeine, Theobromine, 1,3 Dimethylamylamine, Evodiamine R-beta-methylphenyethylamine)
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 Trainingen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Smaakt lekker als fruitdrankje.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis Goodies en Gratis verpakking.
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, traint erg lekker met noxipro op en de smaak is zeer goed te doen voor een pre workout.

Mijn review:
Nou zoals beloofd komt hier de review van NoxiPro.
Het is nieuwe pre workout supplement die de aandacht trok van een aantal DBB leden en mede dankzij hun is die verkrijgbaar in Nederland.


Begin de review met het eerste wat me op viel en dat is het kleine schattige potje :P.
Nadat ik de deksel voor het eerst open gemaakt had en een nare geur verwachtte viel dit erg mee, beetje snoepachtige geur.

De smaak is voor een pre workout zeer goed te doen en drinkt erg makkelijk weg. De kleur is knalrood en de oplosbaarheid erg goed, geen achterblijvende korreltjes of flesje laten staan, gewoonweg paar keer schudden en klaar.

Nadat je de shake hebt opgedronken merk je vrij snel al dat je wat energieker word, helaas blijven de tintelingen uit van de beta alanine maar dat kan net zo goed een voordeel zijn mocht je er een hekel aan hebben.

Richting de sportschool op de fiets merk je al snel dat je op lekker door fiets en grote voordeel voor mij was geen hartkloppingen wat ik regelmatig heb.

In de sportschool aangekomen merk je niet echt overdreven veel energie maar je wilt lekker knallen en dat gebeurt ook zeker.
Heb de afgelopen 2 trainingen toch zwaarder getraind dan voorheen, extra setjes bij sommige oefeningen en zijn paar PR's gesneuveld.

Na het trainen geen last van vervelende crashes of iets dergelijks wat dik pluspunt is.
Gewenning kan ik weinig over zeggen ookal zou ik hem langere tijd gebruiken, ik wissel namelijk af tussen verschillende pre workouts om gewennig te voorkomen.

Ben zeer tevreden over het product en hoop dat andere mensen hun ervaring ook delen in dit topic :)

NoxiPro.jpg
 
Laatst bewerkt:
Mooie review, denk dat ik hem ook ga bestellen :)

Hoe zit het hiermee:
''Wat heb je voor dit supplement betaald? n.v.t maar kosten zijn 30euro.''
Heb je hem cadeau gekregen ofzo?
 
Klopt, na een topic op het forum heb ik NoxiPro aangeraden bij B&F.
Die vonden NoxiPro er ook interessant uit zien, hebben NoxiPro in het assortiment opgenomen en ik kreeg 1 potje opgestuurd :)
 
Goede review! Naar aanleiding van de bijna alleen maar goede reviews op de Amerikaanse boards en die van jou ga ik ook maar eens een potje bestellen. :)
 
Goede review! Naar aanleiding van de bijna alleen maar goede reviews op de Amerikaanse boards en die van jou ga ik ook maar eens een potje bestellen. :)

Dank je en hopelijk beleef je er net zoveel plezier aan als ik :)
 
Klopt, na een topic op het forum heb ik NoxiPro aangeraden bij B&F.
Die vonden NoxiPro er ook interessant uit zien, hebben NoxiPro in het assortiment opgenomen en ik kreeg 1 potje opgestuurd :)

Top review! ..en inderdaad dank je voor de tip!:D De reviews op de Amerikaanse boards zijn inderdaad zeer veel belovend. De eerste reacties op NoxiPro in Nederland en Belgie zijn ook overweldigend.
Noxipro is een knaller!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Hehe was plaatje vergeten toe te voegen :o
 
Goeie zaak Ilco :D
 
Nette review. Top product. :thumbs:
 
Zeker interessant product.

Grote kans dat die over een tijdje besteld word.
 
Uhm nee, kijk naar de ingredienten :)
 
Snap de vergelijking wel, maar als je goedkijkt zie je wel de verschillen. :)

Jack3D

-Leon
 
Ik heb ook een potje besteld van de week en ik vind het echt een schijtproduct, heb nog nooit zon crash gehad na een training.
Hele zooi beta-alanine zit erin dat voel je wel maar verder ben ik er geen fan. geen focus, niet meer kracht en helemaal geen pomp.
Eveneens als Jack3d vond ik ook niets.

Ik blijf gewoon bij superpump 250, die blijft het keer op keer doen maakt niet uit hoevaak je het achter elkaar neemt, tenminste bij mij dan.
 
Bij Superpump zat ik binnen no time op 3 scheppen en veel tijd op de plee.
Het is gewoon per persoon verschillend hoe het werkt :)
 
Ik heb ook een potje besteld van de week en ik vind het echt een schijtproduct, heb nog nooit zon crash gehad na een training.
Hele zooi beta-alanine zit erin dat voel je wel maar verder ben ik er geen fan. geen focus, niet meer kracht en helemaal geen pomp.
Eveneens als Jack3d vond ik ook niets.

Ik blijf gewoon bij superpump 250, die blijft het keer op keer doen maakt niet uit hoevaak je het achter elkaar neemt, tenminste bij mij dan.

Terwijl ik juist huge fan ben van jack3d, na crack & No Xplode NT te hebben gehad
 
Uhm nee, kijk naar de ingredienten :)

De ingredienten zijn inderdaad heel goed. N-Carbamylglutamate is bijvoorbeeld een ingredient wat nog bijna niet in andere producten zit (zal ongetwijfeld snel komen:D) en heel hoog aangeschreven staat.:)
 
ja ieder reageert ook anders op verschillende pre's, crack jack3d en noxplode doen bij mij niet veel terwijl nox-pimp, SP250, en WTF het wel goed bij mij doen.

overigens gebruik ik 2 scoops en ben ook niet echt heel klein qua vormaat maar toch werkt het. ieder zn ding idd.

Dus jij hebt CTD-labs geintroduceerd bij BenF inexpug?
Wel gaaf want ik kende het merk niet en sta altijd open voor nieuwe brands op deze markt.
 
Back
Naar boven