Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack (1) Onderwerp Opties Weergave Modus
Oud 7 November 2005, 20:59  
HondaDelsol
Dutch Bodybuilder

HondaDelsol's Avatar

Geslacht: M
Leeftijd: 24
Karma Power: 4 HondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Supplement Review: NO-XPLODE - BSN

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  no-xplode.jpg
Bekeken: 33
Grootte:  75,1 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++Aanrader
  • Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental Focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaar
  • Welke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maag
  • Waar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.
Oud 30 October 2006, 13:01   #81
Advanced Bodybuilder

romano1986's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 5 romano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijnromano1986 heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (4 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door mbo2587 Bekijk Post
Ik heb zo'n 4 weken No-Xplode gebruikt, in het begin problemen gehad met de juiste dosering te vinden. Voor mij werkte in het begin een lage dosering (1 schepje) en daarna opgevoerd naar 2 schepjes. Heb hierdoor een aantal supertrainingen gehad, flinke pomp en enorm veel energie en kracht. Maar ook een berg kuttrainingen, concentratieproblemen, duizelig, misselijk
Dus voor mij geen No-Xplode meer.
word
Oud 30 October 2006, 14:08   #82
Freaky Bodybuilder
Powerlifter Gewichtheffer

rnbflavour's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 12
rnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realmrnbflavour is herboren in de Mens realm
Bekijk Galerij (1 foto's)
theoretisch gezien

tijdens de training krijg je pomp
met no-explode krijg je extra pomp
pomp betekent plaatselijk hogere bloeddruk
plaatselijk hogere bloeddruk beteken: stoffen makkelijker je spieren in/moeilijker eruit
betekent tijdens het trainen: verhoogde energie door extra glucose/creatine
betekent na het trainen: verlengd herstel doordat afvalstoffen langer in de spiercellen blijft zitten

zou ik het gebruiken? nee

tijdens de training krijg ik genoeg pomp die zorgt voor extra toevoor van voedingsstoffen helemaal als ik gewoon normale CEE, whey en dextrose voor de training neem

het verschil met NO.....de pomp gaat veel sneller weg na de training...gevolg...veel sneller herstel en minder schade aan de spiercel doordat melkzuur sneller weg kan

rnbflavour is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 October 2006, 14:27   #83
Huge Freak

SanderM's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 60
SanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma PresidentSanderM is DBB's Karma President
hoeveel kg hebben de "gebruikers" van dit product gewonnen in hoeveel tijd dat ze het gebruikt hebben? daar lees ik vrij weinig over.. ben ik wel benieuwd naar!

This is where we stand, this is where we fight, this is where they DIE!
SanderM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 November 2006, 12:43   #84
Advanced Bodybuilder

Moontribe's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 7 Moontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te wordenMoontribe heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Ik heb nu ook NO-Xplode aangeschaft, na 't lezen van veel positieve comments erover.

Ik ben alleen benieuwd: is het noodzakelijk om NO-Xplode in te nemen op niet trainingsdagen?.. Als ik kijk naar wat het product doet, lijkt me het een beetje onnuttig om 't op rustdagen te gebruiken.
Oud 12 November 2006, 23:57   #85
Advanced Bodybuilder

manofsteel's Avatar

Karma Power: 6 manofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te wordenmanofsteel heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door Moontribe Bekijk Post
Ik heb nu ook NO-Xplode aangeschaft, na 't lezen van veel positieve comments erover.

Ik ben alleen benieuwd: is het noodzakelijk om NO-Xplode in te nemen op niet trainingsdagen?.. Als ik kijk naar wat het product doet, lijkt me het een beetje onnuttig om 't op rustdagen te gebruiken.
onnuttig?
manofsteel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2006, 22:19   #86
Dutch Bodybuilder

baajes's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 baajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbakenbaajes is een prachtig lichtbaken
Bekijk Galerij (2 foto's)
Citaat:
Origineel gepost door SanderM Bekijk Post
hoeveel kg hebben de "gebruikers" van dit product gewonnen in hoeveel tijd dat ze het gebruikt hebben? daar lees ik vrij weinig over.. ben ik wel benieuwd naar!
8 weke, 5 kg, spijtig dat ik ze door ziekte weer verloren ben , (ondertusse terug 3 ingehaalt .)
baajes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 00:17   #87
Advanced Bodybuilder

loekie's Avatar

Karma Power: 6 loekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te worden
welke smaak zouden jullie adviseren? Ik ga het waarschijnlijk bij 1fast400.com bestellen en daar kan je kiezen uit alle smaken.

Ik moet natuurlijk wel de goede hebben. heb wel een Vendetta besteld maar kreeg daar de maagkrachten van.
loekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 05:26   #88
Moderator
Moderator Elite Member

BigMaus's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 31
BigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma KingBigMaus is DBB's Karma King
Stuur een bericht via MSN naar BigMaus
Citaat:
Origineel gepost door loekie Bekijk Post
welke smaak zouden jullie adviseren? Ik ga het waarschijnlijk bij 1fast400.com bestellen en daar kan je kiezen uit alle smaken.

Ik moet natuurlijk wel de goede hebben. heb wel een Vendetta besteld maar kreeg daar de maagkrachten van.
Maagkrachten?

Lid van de AAA (Anonieme Anabolen Apen)
BigMaus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 November 2006, 22:02   #89
Advanced Bodybuilder

loekie's Avatar

Karma Power: 6 loekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te wordenloekie heeft een sterk verlangen om herboren te worden
Citaat:
Origineel gepost door BigMaus Bekijk Post
Maagkrachten?
ken je toch wel? ONGELOFELIJKE pomp in je maag waardoor je al je eten naar buiten spuuwd. HARDCORE!!!

foutje
loekie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 November 2006, 19:38   #90
Novice

Karma Power: 0 losbellos is op een gedistingeerde weg
misschien belachelijke vraag , maar 1 scoop hoeveel koffielepels ( of eetlepels) is dat ? op de doos stond 40g dachtek , maar ja ik weet niet wat een lepel kan bevatten ...
losbellos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 21:53   #91
Novice

Karma Power: 0 Dj Wally is op een gedistingeerde weg
Ey, ik heb ook een pot bestelt maar wanneer kan ik het, het beste innemen. Ik werk altijd tot 6 uur ga dan meteen eten en ga dan om kwart over 7 trainen.... Kan ik het dan beter voor of na het eten nemen?
Dj Wally is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 November 2006, 22:20   #92
Competitive Bodybuilder

truebreaktrue's Avatar

Karma Power: 10
truebreaktrue is herboren in de Dier realmtruebreaktrue is herboren in de Dier realmtruebreaktrue is herboren in de Dier realm
wat denk jezelf
Oud 28 November 2006, 23:27   #93
Competitive Bodybuilder

Arno1975's Avatar

Karma Power: 19
Arno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door Dj Wally Bekijk Post
Ey, ik heb ook een pot bestelt maar wanneer kan ik het, het beste innemen. Ik werk altijd tot 6 uur ga dan meteen eten en ga dan om kwart over 7 trainen.... Kan ik het dan beter voor of na het eten nemen?
je kunt beter wat later gaan trainen, je moet t op een "relatief" nuchtere maag nemen.
Arno1975 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 November 2006, 17:35   #94
Novice

Ja dat komt alleen beetje slecht uit want meestal word ik al weggejaagd uit de sportschool omdat ze gaan sluiten... Ik kijk wel wat beter werkt..
Oud 29 November 2006, 17:37   #95
Competitive Bodybuilder

Arno1975's Avatar

Arno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realmArno1975 is herboren in de God realm
Citaat:
Ja dat komt alleen beetje slecht uit want meestal word ik al weggejaagd uit de sportschool omdat ze gaan sluiten... Ik kijk wel wat beter werkt..
andere sportschool zoeken
Oud 29 November 2006, 18:38   #96
Novice

Ja zit ik ook aan te denken, train nu al bijna 2jaar bij de zelfde word ook een beetje saai... Dan ga ik dat wel doen!
Oud 29 November 2006, 18:46   #97
Competitive Bodybuilder

Arno1975's Avatar

Citaat:
Ja zit ik ook aan te denken, train nu al bijna 2jaar bij de zelfde word ook een beetje saai... Dan ga ik dat wel doen!
succes, ik hoop dat je een leuke en goede sportschool vind
Oud 30 November 2006, 16:21   #98
Novice

Karma Power: 0 wadse is op een gedistingeerde weg
Kan je hier eigenlijk een staal van bestellen? Ben bijna door een pot energized xpand bezig waar ik niks van voel dus heb weinig zin voor nog is zoveel geld weg te smijten. En no-xplode is dan nog duurder.
wadse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 November 2006, 21:56   #99
Dutch Bodybuilder

Sccal's Avatar

Karma Power: 3 Sccal is gewoon erg aardigSccal is gewoon erg aardigSccal is gewoon erg aardigSccal is gewoon erg aardigSccal is gewoon erg aardig
Vandaag even getest, pomp was inderdaad beter..
Maar trillende handen, en zenuwachtig zijn wel de nadelen!!Niet echt een product dat ik zou kopen...

Grtz
Sccal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 January 2007, 12:45   #100
Competitive Bodybuilder

Den_bb's Avatar

Leeftijd: 19
Karma Power: 7 Den_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te wordenDen_bb heeft een sterk verlangen om herboren te worden
aardig geak spul eerst 3 nachten lag ik gewoon wakker met 1 scoop.
trainen ook als een gek.
maar wat ik wel merkte was dat mijn lichaam aan de NO spullen ging wennen hier door had ik na week 4 niet meer egt die drift om te trainen dus ff wat meer scheppen nemen alleen dan zit je zo door je potje heen .
overgens wel veel kracht door die creatine op gebouwt en behouden.
grtzzz dennis
Den_bb is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
no xplode, bsn

Onderwerp Opties
Weergave Modus

Post Regels