| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack (1) | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | |
| Dutch Bodybuilder | Supplement Review: NO-XPLODE - BSN
Klik om te vergroten Beoordeling: 9/10 ++Aanrader
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik. De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear |
| | #481 | |
| Cool Novice Geregistreerd: Oct 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 1 | Citaat:
| |
| | |
| | #482 | |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Jun 2006 Locatie: United States of Xtopia Leeftijd: 18 Geslacht: M
Karma Power: 11 | Citaat:
__________________ STATS: 1.80 95kg GROWTH SEASON !! Proud Member of the DBB Traps Squad! Beginners lees dit! Animal Pump Review! Mijn Foto's! Check out my deviantART gallery! | |
| | |
| | #483 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! | |
| | |
| | #484 |
| Novice Geregistreerd: Dec 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 26 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Hey hey, De nieuwe BSN no-xplode AVPT mag er best zijn. Ik had redelijke energie levels van die vorige. Maar ik moet toch zeggen dat ik best blij ben met deze. Ten opzichte van de vorige NO Xplode toch een paar puntjes erbij. Pluspunten: - Goede igniter (veel energie en zin) - Increased Pumps - geen snelle verzuring v/d spieren - goede focus minpunten: - dizzy gevoel na training (echt merkbaar piek en dal) - veel pissen (en als je niet oppast ook veel crappen (hehehe) - lange uitwerktijd Gebruik nu in combinatie met True Mass van BSN. Ik denk dat je de beste resultaten haalt als je meerdere producten haalt van BSN want die zijn natuurlijk op elkaar afgestemd. (slijm slijm slijm) Groet, Icecoldlemon "Er zijn 2 oneindige dingen. Menselijke domheid, en het universum. Maar van dat laatste weet ik het niet zeker..." - Albert Einstein |
| | |
| | #485 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | nam het eerstmet cell mass, 3 scoops, beetje te veel |
| | |
| | #486 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Vind het goed spul met 2 scoops. Niet te zenuwachtig.Wel zin om te trainen. Iets sterker en je blijft je training redelijk fit(behalve bij benen!). Vind het wel een aanrader,het belooft wat het doet. Die kilo's spier moet ik alleen nog zien te vinden verderbgeef ik het een 8 gr.rich |
| | |
| | #487 | |
No-Xplode heeft maar 1 smaak
| | |
| | #488 |
Karma Power: 0 | 1 smaak? klopt... Ja, die van "finish first". Het is pomp, energie en het spul is echt lekker. Maar soms finish je ook first op de plee. En ook met een dip. Bijna een amfetaminedip. Tja, alle voordelen hebben ook zijspannetjes heah... ;-) ga lekker door met de kuur, of het moet echt wel heel zuur gaan smaken... |
| | |
| | #489 |
| Dutch Bodybuilder | meerdere smaken hoor... Blue Rasperry Fruit Punch Lemonade Grape Lemon Lime Orange ik heb de Blue Rasperry en Fruit Punch gehad, waar van die FP et lekkerst was |
| | |
| | #490 |
Karma Power: 0 | om deze topic ff met het 2 x per week rukken topic te combineren. Moet je eens NO xplode nemen, en je dan na 1.5 uur gaan rukken. (heh heh heh) NO xplode ? YES xplode... (gedver, wat typ ik nou toch allemaal :S) |
| | |
| | #491 | |
Hahaha ik lig van mijn stoel hier. Finish first, yes explode... Dude, that's my kind of smilies.
| | |
| | #492 |
| Dutch Bodybuilder | Huh? hebben we het over NO-Xplode? Ik dacht acht dat het gewoon één standaard smaak was. hmm
__________________ Hou je bek trut, ik zit te trainen! |
| | |
| | #493 | |
| ****** | Citaat:
__________________ Mijn Havoc kuur: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...2008-a-146591/ | |
| | |
| | #494 |
| Dutch Bodybuilder | |
| | |
| | #495 |
Karma Power: 0 | @barbellman En de rest is allemaal koosjer. Zeker die anabolen die jij neemt ;-) Anyway. I.p.v. zeiken, beter adviseren. wat doe jij? wat zijn jouw bevindingen? groet, |
| | |
| | #496 |
Karma Power: 0 | ps: je havoc'je ziet er leuk uit. dat zeker. maar ik moet zeggen dat met een soortgelijk schema, no xplode als pre-training (2scoops) en gelijk truemass (protein,vitamine etc. shake) een goed resultaat in 2 weken ga behalen. Ik heb de 1e week bijna 1 kilo droog erbij. Dus dat zegt wel wat ;-) |
| | |
| | #497 |
Karma Power: 0 | ot: benen verzuren wel snel, maar wooow opgezwollen als de nete. vooral als je goed piekpunt vastpakt. Snel aanspannen, vasthouden, vasthouden, en dan langzaam los. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| no xplode, bsn |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |
LinkBacks naar dit Topic (?)
LinkBack naar dit Topic: http://forum.dutchbodybuilding.com/f116/supplement-review-no-xplode-bsn-49284/ | ||||
| Gepost Door | Voor | Type | Datum | |
| Fitness [Deel 2] - Pagina 38 - Xboxworld.nl Forums | Dit topic | Refback | 21 November 2007 12:52 | |