Ga Terug   DutchBodybuilding.com Forum > Supplementen > Supplement Reviews

Antwoord

LinkBack (1) Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Weergave Modus
Oud 7 November 2005, 20:59   #1
HondaDelsol
Dutch Bodybuilder

HondaDelsol's Avatar

Geslacht: M
Leeftijd: 24
Karma Power: 4 HondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijn
Bekijk Galerij (5 foto's)
Supplement Review: NO-XPLODE - BSN

Klik op plaatje voor grotere versie

Naam:  no-xplode.jpg
Bekeken: 33
Grootte:  75,1 KB  

Klik om te vergroten

Beoordeling: 9/10 ++Aanrader
  • Soort supplement: Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Nitrous + Creatine + Mental Focus
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (groeien)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruitpunch-smaak en die was aanvaardbaar
  • Welke dosis heb je gebruikt? Eerste week 1,5 scoops, vanaf dan 2 scoops (2a3 aanbevolen) inname: op trainingsdagen 30 min voor training, anders op nuchtere maag
  • Waar heb je het supplement gekocht? 1Fast400.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Lage prijs
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? $33,49
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja
Mijn review:
Het product op zich is uitstekend, ik vind enkel de prijs er een beetje over (en het is dan nog veel goedkoper dan op de meeste andere sites) als je voor 3 scoops per dag zou gaan want er zijn per pot 40 scoops aanwezig. En voor een deftige kuur moet je het toch een week of 6 à 8 nemen denk ik.

De pumps zijn goed en de krachttoename is ook serieus voelbaar (al vanaf de eerste dosis) en bovenal, je voelt je echt goed in je vel en veel zin om te trainen. Ik ga het nog kopen maar enkel nemen op dagen dat ik me niet zo goed voel of niet veel zin heb om te trainen. En ik zal het ook zeker gebruiken na mijn as kuur als extra motivering om toch te gaan trainen zonder gear Normaal dus een 10, maar wegens te duur een 9. Het is echt een aanrader.
Oud 7 November 2005, 21:09   #2
Ripped Bodybuilder

Diabolic's Avatar

Leeftijd: 29
Karma Power: 59
Diabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma President
Stuur een bericht via MSN naar Diabolic
Citaat:
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?

Nitrous + Creatine + Mental Focus
Dit klopt niet echt volgens mij. Verder spreek je van "een deftige kuur." Dat is een verkeerd woord als je over supplementen bezig bent. Ik denk overigens ook wel dat het een goeie supp is want ik heb eens een gratis staaltje geprobeerd en dat werkte werkelijk fantastisch. Er zijn mensen die beweren dat het nuets doet.
Diabolic is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 21:12   #3
Advanced Bodybuilder

Merauder's Avatar

Leeftijd: 20
Karma Power: 4 Merauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijnMerauder heeft veel om trots over te zijn
Stuur een bericht via MSN naar Merauder
mss kun je dat tijdens je kuur nemen om nog harder te trainen?

Support your local bands!
http://www.myspace.com/fatalrecoil
Merauder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 7 November 2005, 21:31   #4
Dutch Bodybuilder
Elite Member

HondaDelsol's Avatar

Karma Power: 4 HondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijnHondaDelsol heeft veel om trots over te zijn
Citaat:
Origineel gepost door The rebel
Dit klopt niet echt volgens mij. Verder spreek je van "een deftige kuur." Dat is een verkeerd woord als je over supplementen bezig bent. Ik denk overigens ook wel dat het een goeie supp is want ik heb eens een gratis staaltje geprobeerd en dat werkte werkelijk fantastisch. Er zijn mensen die beweren dat het nuets doet.
Hey Rebel, ik vind het ook een top-product maar ik vind alleen dat het wat duur uitkomt als je de volle lading wil gebruiken en dat 3 weken eigelijk te kort was (juist omdat het zo goed werkte). Ik denk als je het een week of 8 kan nemen dat je wel veel winst zou hebben qua massa en kracht (ten opzichte van alle andere supplementen). Volgende keer dat ik het ga gebruiken (na as kuur) ga ik voor 8 weken + CEE extra bijnemen.
En wat klopt er volgens jou niet?
Zie http://www.1fast400.com/?products_id=1226 eens, ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn
Merauder: tijdens een kuur zou ik het niet gebruiken, want van a.s. heb je al pumps en van NO-XPLODE ook, zou een beetje te veel van het goede zijn denk ik, je moet je oefeningen nog kunnen uitvoeren eh "Bicep ontploft bijna naar een intensief setje met NO-XPLODE

http://forum.dutchbodybuilding.com/f...terkuur-82877/
HondaDelsol is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2005, 07:53   #5
Ripped Bodybuilder
Elite Member

ECLIPSE's Avatar

Leeftijd: 28
Karma Power: 22
ECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realm
@rebel, waarom is een kuur een verkeerd woord als het gaat om supplementen, het duidt simpelweg een periode van gebruik aan.. een kuur van 6 of 8 weken..

dat een kuur hier op het board meestal wordt gebruikt voor AAS betekent niet dat dat altijd zo moet zijn.. bij het gebruik van creatine wordt er ook vaak gesproken over een kuur of cycle.. en we kunnen het net zo goed hebben over antibiotica maargoed

persoonlijk heb ik vaak genoeg gezegd dat ik dit een topproduct vindt.. ik gebruik het zelf gewoon pre-training, en alleen op dagen dat ik train, aangezien het goedje gewoon direct werkt is dit geen probleem.. en verder zie ik het nut van de aanbevolen dosering ook niet echt in

ik gebruik het zowel tijdens een kuur AAS als in de PCT en gewoon in perioden dat ik niet kuur

"A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the androgens. We have the capability to build the world's first true freak. ECLIPSE will be that man. Better than he was before. Better, bigger, stronger, faster, harder."
ECLIPSE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2005, 08:31   #6
Banned

Mars's Avatar

Leeftijd: 25
Karma Power: 0
Mars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realmMars is herboren in de God realm
Stuur een bericht via MSN naar Mars
Zo zijn er ook mensen die praten over een creatine kuur haha.
Mars is offline   Met citaat antwoorden
Oud 8 November 2005, 16:44   #7
Ripped Bodybuilder

Diabolic's Avatar

Diabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma PresidentDiabolic is DBB's Karma President
De werking van dit supp volgens de fabrikant is de volgende: meer concentratie, meer uithoudingsvermogen, meer kracht en een hogere trainingsintensiteit.

Wat betreft dat "kuren:" dat woord wordt in het BB milieu uitsluitend gebruikt om aan te geven dat je as aan het gebruiken bent. Van mij mag je het gebruiken maar het kan voor verwarring zorgen en sommigen zullen het ook belachelijk vinden. Stel nu dat je tegen doorwinterde as-gebruikers gaat zeggen "hey, ik ben aan het kuren" en ze vragen "wat gebruik je dan?" en jij zegt "No Xplode!" Kan je je hun gezichten al voorstellen?
Oud 8 November 2005, 17:32   #8
Cool Novice

sensimilla's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 sensimilla zal spoedig beroemd wordensensimilla zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar sensimilla
hey hondadelsol , als je besteld vanuit belgie hoeveel kosten de transporten kosten om te bestellen bij xxl-nutrition ? En hoe heb je betaald als ik vragen mag? overschrijving ofzow? ...

mvg
Oud 8 November 2005, 18:24   #9
Dutch Bodybuilder
Elite Member

HondaDelsol's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door The rebel
De werking van dit supp volgens de fabrikant is de volgende: meer concentratie, meer uithoudingsvermogen, meer kracht en een hogere trainingsintensiteit.
En waar was ik dan juist verkeerd ?? Concentratie = Mental focus toch ?? uithouding is reultaat van nitrous toch ?? en kracht en trainingsintensiteit zijn toch een resultaat van creatine (en van nitrous) ??

Oud 8 November 2005, 18:30   #10
Dutch Bodybuilder
Elite Member

HondaDelsol's Avatar

Eclipse, met aanbevolen dosering bedoel ik aanbevolen door de fabrikant eh, maar ik had al uitstekend resultaat bij 1,5 en 2 scoops. Hoeveel gebruik jij?

sensimilla, als je op 1fast400 bestelt, hangen transportkosten van het gewicht af denk ik (een kameraad van mij bestelt dat via zijn creditkaart), het is rond de 50€ is voor 10 lbs (=iets minder dan 5 kilo).

Oud 8 November 2005, 18:35   #11
Cool Novice

sensimilla's Avatar

Leeftijd: 22
Karma Power: 3 sensimilla zal spoedig beroemd wordensensimilla zal spoedig beroemd worden
Stuur een bericht via MSN naar sensimilla
Lekker goedkoop. Maar zou toch liever via overschrijving werken.
Oud 9 November 2005, 10:01   #12
Ripped Bodybuilder
Elite Member

ECLIPSE's Avatar

ECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realmECLIPSE is herboren in de God realm
Citaat:
Origineel gepost door HondaDelsol
Eclipse, met aanbevolen dosering bedoel ik aanbevolen door de fabrikant eh, maar ik had al uitstekend resultaat bij 1,5 en 2 scoops. Hoeveel gebruik jij?
sensimilla, als je op 1fast400 bestelt, hangen transportkosten van het gewicht af denk ik (een kameraad van mij bestelt dat via zijn creditkaart), het is rond de 50€ is voor 10 lbs (=iets minder dan 5 kilo).
he gozer, ik gebruik ook 2 of 3 scheppen.. ik doelde meer op het feit dat ik het niet op off dagen gebruik en niet 2x per dag of iets.. gewoon echt alleen voor het trainen en alleen op trainingsdagen

"A man barely alive. Gentlemen, we can rebuild him. We have the androgens. We have the capability to build the world's first true freak. ECLIPSE will be that man. Better than he was before. Better, bigger, stronger, faster, harder."
Oud 9 November 2005, 12:13   #13
Ripped Bodybuilder

Diabolic's Avatar

Citaat:
En waar was ik dan juist verkeerd ?? Concentratie = Mental focus toch ?? uithouding is reultaat van nitrous toch ?? en kracht en trainingsintensiteit zijn toch een resultaat van creatine (en van nitrous) ??

Je hoeft jezelf niet zo vurig te verdedigen. Jezus, het gaat hier maar om een detail man. Sommige mensen hebben er gewoon geen benul van wat je bedoelt met nitrous + creatine + mental focus. Ik heb het gawoon wat duidelijker gesteld
Oud 9 November 2005, 15:15   #14
Ripped Bodybuilder
Elite Member

ECLIPSE's Avatar

lief zijn jongens, anders ben ik genoodzaakt te laten zien wat er onder mijn maskertje zit

Oud 9 November 2005, 20:53   #15
Dutch Bodybuilder
Elite Member

HondaDelsol's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ECLIPSE
lief zijn jongens, anders ben ik genoodzaakt te laten zien wat er onder mijn maskertje zit
hehe

Oud 9 November 2005, 21:39   #16
Novice

Sjoerd1985's Avatar

Geslacht:
Karma Power: 0 Sjoerd1985 is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (4 foto's)
Ik heb gister een pot besteld, ik zal mijn ervaringen er gaandeweg ook even bijzetten. Hopelijk haalt t wat uit!
Sjoerd1985 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 November 2005, 20:31   #17
Dutch Bodybuilder
Elite Member

HondaDelsol's Avatar

Wees maar gerust sjoerd1985, ik heb al veel (en dan bedoel ik echt véél) supplementen "getest" want ik wou vroeger natuurlijk blijven trainen en probeerde dus alle supplementen en dit is echt wel DE nummer 1 (dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening). Ook swole V2 vond ik nog goed en CEE is ook één van de betere. Maar al die dingen zoals HMB, Tribulus, CLA, animal- pack, methoxy, stack, stack 2, test ---> allemaal afzetterij. En muscletech heeft ook 1 goed product en dat is thermogain (ga ik nog een review van posten).

Succes sjoerd en hou ons zeker op de hoogte!

Oud 11 November 2005, 21:36   #18
Novice

Sjoerd1985's Avatar

Geslacht:
Karma Power: 0 Sjoerd1985 is op een gedistingeerde weg
Bekijk Galerij (4 foto's)
Ik neem het zo van je aan Vandaag eerste keer gebruikt en idd, duidelijke krachttoename! Je wordt volgepompt met energie, k stond te trappelen om naar de sportschool te gaan een half uurtje na inname. Echt superspul! K laat nog wel eens wat weten over een weekje of 2, 3 :-)
Oud 13 November 2005, 21:22   #19
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
staat wel een fout: jij zegt dat je hebt aangekocht aan € 33,49, op de site staat
$33.49, wel een verschil.
weet iemand op hoeveel de dollar juist staat?
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 November 2005, 22:45   #20
Ripped Bodybuilder
Gewichtheffer

gallius's Avatar

Leeftijd: 21
Karma Power: 18
gallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realmgallius is herboren in de God realm
Citaat:
Hey Rebel, ik vind het ook een top-product maar ik vind alleen dat het wat duur uitkomt als je de volle lading wil gebruiken en dat 3 weken eigelijk te kort was (juist omdat het zo goed werkte). Ik denk als je het een week of 8 kan nemen dat je wel veel winst zou hebben qua massa en kracht (ten opzichte van alle andere supplementen). Volgende keer dat ik het ga gebruiken (na as kuur) ga ik voor 8 weken + CEE extra bijnemen.
En wat klopt er volgens jou niet?
Zie http://www.1fast400.com/?products_id=1226 eens, ik zou niet weten wat er verkeerd zou zijn
Merauder: tijdens een kuur zou ik het niet gebruiken, want van a.s. heb je al pumps en van NO-XPLODE ook, zou een beetje te veel van het goede zijn denk ik, je moet je oefeningen nog kunnen uitvoeren eh "Bicep ontploft bijna naar een intensief setje met NO-XPLODE
zit er al geen creatine in bsn no-xplode?
gallius is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Bookmark topic

Tags
no xplode, bsn

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus

Post Regels