Fitness Seller

Cell Tech - Muscletech

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Creatine + transportsysteemWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Bijkomende spiermassa/grotere uithoudingVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week (opladen)Hoe is de smaak van dit supplement? Goed maar zeer zoetWelke dosis heb je gebruikt? 100gr bij opstaan/ 100gr na trainingWaar heb je het supplement gekocht? workout.beWelke extra voordelen gaf deze winkel? Wat heb je voor dit supplement betaald? €40Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja.Mijn review:

Ben zeer tevereden over eerste week oplaadfase en ben tijdens nakuur 1,5 kilo verzwaard tijdens deze week. Per dosering van 100 gr zit er 10mg creatine in ( 5 soorten). Is de eerste x dat ik zo goed reageer op creatine en heb al swole/san V12/revenge gebruikt. Enigste GROTE nadeel is de kost prijs..net achter pot geweest van 3 kg en kostte me 90€.

Voor de rest toppie spul.

grtz

celltech.jpg
 
Mooi man! Lekker opladen en daarna onderhouden! Of pak jij het anders aan? Meestal als ik creatine gebruik pak ik de eerste week 3 maal daags 3 volle theelepels, de tweede week 2 maal daags, en de weken erna 1 maal daags. Ik ga hier erg goed op en kom dan vaak 3 tot 6 kg aan. Ik behoud dat gewicht dan meestal ook! Succes, groetjes
 
Ik heb ook al veel zeer goede reacties gekregen op de vernieuwde Cell-Tech. Er zitten trouwens 4 verschillende soorten Creatine in niet 5;)

De prijs is inderdaad behoorlijk stevig, maar het resultaat gelukkig ook!
 
Ja die creatine varianten ken ik inmiddels wel.
 
goede genade, 65 euro. je traint 3 dagen per week. laadfase(5 dagen): 5 x 100gr 's ochtends = 500gr. + 100gr na training. 100 x 3 = 300gr.

800gr op na 5 dagen. 1200gr over. 12 x elke ochtend 100gr. Daarna is je potje leeg??? je hebt maar 17 dagen plezier??? dat moet een magisch middeltje zijn:suicide:
 
Mars zei:
Ja die creatine varianten ken ik inmiddels wel.

Hahaha iedere post die ik lees ben je negatief over creatine..ziet er wel grappig uit.
 
Dit zal natuurlijk geen slecht productje zijn maar idd teringduur als je het gebruikt zoals aangegeven.
 
Ik heb net zulke goede ervaringen met de oude versie en z'n evenbeeld trans-x, maar ben zeer benieuwd naar de nieuwe versie. Bij mij werkt het super iig!
 
Ja, als ik naar de prijs alleen kijk geef ik maar 1/10:D .....

Eerste week pak ik zoals op pot aangegeven en daarna alleen na training.
Dan doe ik toch 6 weken met 3 kilo.

Nadeel....je word er wel vettig van vind ik...door de vele suikers kom je dus ook wel bij volgens mij maar kan geen kwaad tijdens nakuur en winter.

En ik vind alle suppl. geldklopperij, of ze nu werken of niet...eiwitten/gainers..als je het pakt zoals aangegeven kost het je handenvol geld.

grtz
 
ik heb al bizarre ervaringen met 'oude' cell-tech, ik ken geen ander product wat mij zoveel gains op leverde, is dit nog beter? of alleen low carb?
 
90 euro??? hahahahahahahah OMG!!!
 
KaLe zei:
90 euro??? hahahahahahahah OMG!!!

Tsja, 90 euro, en daar doe je dus maar een week of 2 mee als je bijna 200 gram per dag neemt. :eek:

Dan moet dat spul wel heeeeeeeeeeeeel goed werken.
 
Als het zo duur in gebruik is zou ik nog eerder de spuit er in zetten, serieus geen enkel legaal product kan zo'n prijs rechtvaardigen.
 
Idd Dboll is veel goedkoper en de gains zijn ook heel wat beter.
 
Suiker uit de supermarkt is goedkoper de kilo ;)
 
chunky zei:
ik heb al bizarre ervaringen met 'oude' cell-tech, ik ken geen ander product wat mij zoveel gains op leverde, is dit nog beter? of alleen low carb?

wat waren jou gains met de oude celltech?
 
hou je niet veel vocht vast?
dat had ik met de ouwe cell-tech.. heb nog eigenlijk weinig gelezen over de nieuwe.... maar zit toch ook Monohydraat in?
met de ouwe kwam ik ook als een gek aan! vocht vocht vocht..
 
Tsja, 90 euro, en daar doe je dus maar een week of 2 mee als je bijna 200 gram per dag neemt. :eek:

Dan moet dat spul wel heeeeeeeeeeeeel goed werken.

weet nie waar jullie al die spullen kopen, maar bij ons kost het rond de 70 euro als het goed is.. hij werd wel aangeraden, ga hem ook maar eens proberen denk ik!
 
Back
Naar boven