AndroidHealthClinic

Muscle volumizer - IDS

Bezoekers in dit topic

Beoordeling: [Afbeelding niet meer beschikbaar] 10/10 ++ Aanrader

  • Soort supplement: Creatine + toevoegingen
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? 2 krachtige vormen van creatine, IDS Muscle Volumizer bevat zowel Creatine Tritrate als Di Creatine Malate.
    Kracht en spieropbouw zonder dat je vocht vasthoudt!

    Samen met.....

    Arginine AKG. Dit zorgt voor een geweldige pomp tijdens de training, maar ook voor meer spieropbouw en beter spierherstel.

    Muscle Volumizer is compleet vrij van stimulanten als caffeine.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Bulken (spieropbouw)
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 weken en nog bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? fruit punch, niet extreem zoet, zoiets als limonade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 schep in 300ml 30 min. voor de training. op niet trainingsdagen dezelfde hoeveelheid in de ochtend
  • Waar heb je het supplement gekocht? www.bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, Levering binnen 24 uur, Gratis schakebeker,
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 34,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. werkt bij mij echt vanaf de eerste inname, smaak (voor velen toch belangrijk) is gewoon prettig.
    ook duidelijk minder snel verzuring!

Mijn review:
Ik wilde eigenlijk pas een review hierover schrijven nadat ik het product volledig had gebruikt, maar het verbaasde mij al zoveel dat ik het nu alvast maar doe ;)

Ik was op zoek naar een NO in combi met creatine en natuurlijk moest het betaalbaar zijn. Doel was iets te nemen zonder caffeine aangezien ik savonds sport en graag ook mijn welverdiende nachtrust goed benut *ZZZzzzz*
M'n oog viel op dit product. Weinig tot geen reviews gevonden, toch het "risico" genomen.

Blij toe want het past als een puzzel bij mijn eisen die ik stelde. ik merk duidelijk (al vanaf de eerste keer gebruik) dat verzuring langer uitblijft, kracht toeneemt en ik lang na de training mijn spieren op een aangename manier voel.
verder vind ik het erg prettig wanneer ik een product niet op een lege maag voor de training moet innemen.

mede door de prijs, de smaak en dat het doet wat het zegt vind ik het een echte aanraden

IDS-MV.jpg
 
hoeveel gram is 1 schepje?hoeveel dagen kun je er vooruit mee?
 
goede review log mattie :D
 
Back
Naar boven