| |||||||
| Registreren | FAQ | Ledenlijst | Sociale Groepen | Kalender | Zoeken | Posts van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | Topic Opties |
| | #1 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Ongeveer half links van de rechterflank
Geslacht: M
Leeftijd: 22
Stats: Karma: | Supplement Review: Mucuna Pruriens - SuperSmart
Klik om te vergroten Beoordeling: 7/10 ++ Aanrader
Mijn review: Mijn schoonvader kwam dit product tegen en had het een jaar geleden besteld en gebruikt met positieve gevolgen (schoonvader is een wielrenner). Hij merkte op dat de spieropbouw bevorderd wordt en dat je je iets beter in je vel zult voelen. Zodoende heb ik het potje besteld en ben ik ermee begonnen. Na de eerste portie van 5 pillen voelde ik me wel een klein beetje misselijk, maar ik had geen idee of het door de pillen kwam. Zodoende merkte ik na een week al dat ik meer kilo's heb kunnen pakken tijdens het bankdrukken dan ik eerst had en dat ik net iets langer door kan gaan op de punten waarop ik normaliter gestopt was. Het is geen product waardoor je diehard spiergroei krijgt en ineens Ronnie Coleman-prestaties hebt. Het is een product dat op een gelijkmatige manier mooie volle spieren kan krijgen die snel herstellen en waardoor je misschien wel blijer wordt. Het is een antidepresiva (ivm. de L-Dopa) maar daar merk ik niet al te veel van, misschien dat ik iets minder gestresst ben. Het werkt prima, alleen niet zo snel. Laatst aangepast door alixoft : wo 27 mei 2009 om 12:21. |
| | #2 |
| Cool Novice Aangemeld: sep 2007 Locatie: almere Leeftijd: 31 Geslacht: M
Stats: Karma: | Re: Supplement Review: Mucuna Pruriens - SuperSmart
vet.. |
| | |
| | #3 |
| Ripped Bodybuilder | Re: Supplement Review: Mucuna Pruriens - SuperSmart
klinkt leuk om eens te gaan proberen
|
| | |
| | #4 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: mei 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 28 Geslacht: M
Is dit uberhaupt wel een pro hormoon?
|
| | |
| | #5 |
|
| | |
| | #6 |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Ongeveer half links van de rechterflank Leeftijd: 22 Geslacht: M
Leuk, laat dan ook gelijk weten hoe het bij jou uitpakt! Heb inmiddels mijn trainingsmaatje aangespoord het te gebruiken, maar hij houd de dosis per dag op 3 ipv 5 pillen. Hij merkt wel groei, maar traint te weinig om het echt goed te merken. Gelukkig is het potje niet zo duur. Niet direct een Pro-hormoon. Eerder een stimulans voor een hormoon. Geen idee hoe je dat kan noemen. Enig idee? |
| | |
| | #7 |
| Competitive Bodybuilder Aangemeld: feb 2007 Locatie: Hongaarse steppe van Nederland Leeftijd: 25 Geslacht: M
Stats: 1m77 87kg 12% Karma: | Re: Supplement Review: Mucuna Pruriens - SuperSmart
http://www.ergogenics.org/supplement115.html Ergogenics haalt hier een studie naar voren met positieve resultaten! Het wordt daarnaast ook gebruikt voor het behandelen van Parkinson ziekte (parkinson mensen hebben een tekort aan dopamine). Kortom dit houdt in dat het bovengenoemde supplementje daadwerkelijk die dopamine verhoogd. Ik zal het eens gaan proberen! Zou trouwens een mooie stack zijn met tongkat ali (zie mijn eigen review) Supplement Review: Eurycoma 1500 EX (longjack) - Scifit Verander trouwens even het prohormoon gedeelte in testobooster (en vermeld er ook een dopamine booster effect bij
__________________ Nbatweek stronglift 5x5: http://forum.dutchbodybuilding.com/f...artist-229158/ http://i25.tinypic.com/2jaztwz.gif Groep voor Oost-Europese Blokhoofden!!: http://forum.dutchbodybuilding.com/group.php?groupid=75 |
| | |
| | #8 |
misschien iets voor XXL om toe te voegen aan hun assortiment
|
| | |
| | #9 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2007 Locatie: Nederland Leeftijd: 21 Geslacht: M
Als dit product werkt, werkt endo-stim ook.
|
| | |
| | #10 | |
| Cool Novice Aangemeld: mrt 2009 Locatie: Ongeveer half links van de rechterflank Leeftijd: 22 Geslacht: M
Citaat:
| |
| | |
| | #11 |
| Advanced Bodybuilder Aangemeld: okt 2008 Locatie: Koninkrijk België Leeftijd: 18 Geslacht: M
dan werkt endo stim ook hé moeilijk is het niet ?
__________________ "God cannot alter the past, but historians can." - S. Butler. Fitness - Oxygen gym Nazareth-Eke mensen die zumba doen zijn zwak. |
| | |
| | #12 |
| Cool Novice Aangemeld: apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 32 Geslacht: M
Mucuna Pruriens wordt ook gebruikt in de producten IGF-2 en Lipotrophin-AM van Applied Nutriceuticals.
|
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| mucuna, pruriens, review:, sport, supplement, worldwide |
| Topic Opties | |
|
|