Fitness Seller

Maximize V2 - iForce

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Maximize V2 van I Force Nutrition is een hardcore pre workout booster die je waanzig veel energie, pomp en kracht geeft.

    Maximize V2 geeft je:

    •Extreme Trainingen
    •Geweldige Pomp
    •Enorme Focus
    •Meer Uithoudingsvermogen
    •Sneller herstel

    Gebruik: Neem Maximize V2 een half uur voor je training. Neem de eerste keer niet meer dan 1 maatschep. Daarna kan je 1 tot 2 maatscheppen per keer nemen. Neem nooit meer dan 2 maatscheppen per keer. Voor het beste resultaat neem je Maximize V2 op een redelijk nuchtere maag.

    Waarschuwing: Dit supplement bevat 1,3 dimethylamylamine, deze stof kan leiden tot een positieve dopingcontrole. Vraag eerst je bond of deze stof is toegestaan.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Aantal malen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Goed te drinken
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 tot 1,5 maatschep
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL Nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis goodies, volgende dag in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 39,90 (- kassakorting)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? 100% zeker

Mijn review:
Dankzij alle positieve berichten op DBB ook maar besloten om Maximize V2 te gaan proberen. En ik moet zeggen dat het 100% doet wat het beloofd. Het geeft je echt heel veel energie en een hele dikke pomp. Mensen denken meteen weer dat je begonnen bent met kuren (2,5maand off nu).

Met hetzelfde gewicht dat je normaal neemt maak je nu gewoon makkelijk 3 tot 5 herhalingen meer. Je kan maar door blijven gaan. Ik heb al heel wat pre workout boosters getest maar dit is toch wel de beste tot nu toe.

Iedereen reageert anders op pre workout producten maar dit is toch wel een hele dikke aanrader. 2 gasten waarmee ik train waren ook behoorlijk onder de indruk van dit spulletje :D

http://www.xxlnutrition.nl/maximize-v2/i-force-nutrition

Maximize_V2_iForce.jpg
 
Maximize v2 is inderdaad een topper. Iedereen die het heeft geprobeerd is er enthousiast over. Staat zeker in m'n top 3 van favoriete pre workout boosters :D
 
ga ik ook eens proberen klinkt veel beloofend
 
Bij hoeveel trainingen heb je het gebruikt?
 
heb je jack3d al eerder gebruikt?
Je revieuw lijkt op een 1ste keer jack3d gebruiker.
 
heb je jack3d al eerder gebruikt?
Je revieuw lijkt op een 1ste keer jack3d gebruiker.
Tot nu toe gebruikt: Unleash V1 t/m V3, NOX Pump, Crack, B&F Pre Workout, JP8, Supercharge, Superpump, Jacked, No Xplode, Anabolic Halo, Hell NO, NO Shotgun plus alle andere die ik nu zo snel vergeet :D

Uit alle bovenstaande is Maximize V2 absoluut de beste. De meeste energie en de pomp is abnormaal. Vind niet alleen ik, maar de halve sportschool gebruikt het tegenwoordig :p
 
binnenkort ook maar eens probren, op usa forums lees je inderdaad ook allen maar goede dingen over deze sup
 
Heb net me pakketje binnen gekregen van XXL.. super, ook van TNT in dit k*t weer..!

Ben nu wel erg benieuwd, heb veel preworkouts gebruikt die MasterG heeft gepost..
Even kijken of het wat is :D
 
Vandaag voor het eerste geprobeerd..!! 21:00 genomen (wel beetje laat, maar morgen heerlijk vrij, dus maakt niet uit...)

Aangeraden door XXL (rené), top bedrijf (Y)
Opmerking bij de bestelling gedaan.. En super goed geholpen.. Kreeg een aantal pre WO's mee, om te testen..!! Maar weet nou al dat die Maximize V2 niet overtreffen..

WAT EEN TOP SPUL !!!!

1 scoop genomen en ging als een raket, echt, beste spul dat ik heb geprobeerd en heb er veel geprobeerd : SuperPump, Crack, Napalm, Unleash V3, Nox Pump, Energize..
Maar deze steekt er met kop en schouders boven uit..

Met alle Oefeningen PR's verbroken.. Borst en triceps getraind.. Niet normaal.. Pomp is geweldig, af en toe tunnel effect, En heerlijke focus... Nu nog energie voor 10..!! Pupillen stonden op springen.. :)

Hopen dat het effect blijft.. Morgen weer Rug en Biceps..!!

AANRADER..
 
ik vond het allemaal best meevallen.vond jack3d heviger. wel goede pomp ma energie en focus................?
 
Na alle postieve en ook wel een enkele middelmatige reviews heb ik besloten zelf de Max 2 te testen (grote maatschep ingenomen). Mijn ervaring na 1 training.

Ik ben zelf gewend aan pre workouts - neem ze bij elke trainig, en heb er al een hooop gehad - , dus had niet ál te hoge verwachtingen ervan, maar ik zou aangenaam verrast worden.
Enórm veel energie en een superpomp had ik tijdens de workout. Tevens PR's verbroken, een aangename bijkomstigheid.
De smaak is ook zeer goed te doen, en vooral de enorme schuimpartij ontbreekt die sommige pre workouts hebben, waar ik echt misselijk van wordt, dus dat was top!

Smaak: goed
Pomp: geweldig
Focus: uitstekend
Energie: geweldig
Crash: edit; geen crash, wel nerveus gevoel na training gedurende bepaalde tijd, maar dat stoort me niet.

In short: double thumbs up! :thumbs: :thumb:
 
Laatst bewerkt:
Werking is de 2e x duidelijk minder.. :(
Vind het wel heel erg k*t..

Neem het: 2 dagen, 1 dag niet, 2 dagen, 1 dag niet etc.

Hoelang blijft het spul in je lichaam ?
 
Werking is de 2e x duidelijk minder.. :(
Vind het wel heel erg k*t..

Neem het: 2 dagen, 1 dag niet, 2 dagen, 1 dag niet etc.

Hoelang blijft het spul in je lichaam ?

Bij mij blijft het gewoon prima werken. Keer op keer. Misschien gewoon een mindere dag gehad, of slecht gegeten?
 
Bij mij werkt hij ook minder na hem een aantal keren gebruikt te hebben, ondanks dat ik 3 verschillende boosters afwissel haha ;) Jammer dat je lichaam altijd zo snel went aan boosters!
 
Vandaag tweede keer met maximize getraind. Super product! Heerlijke pomp en krachttoename
 
ga het nu ook maar bestellen haha
 
We hebben de Maximize V2 ook binnen:)

(Ter introductie een Gratis bidon erbij)
 
Ik had dit product meteen besteld toen het product in het assortiment van XXL Nutrition kwam, ik was toevallig ook weer eens toe aan wat anders. Heb in de loop der jaren best veel PWO's ervaren, maar dit is toch echt weer een geval apart.

Als je de pot opent komt er voor de verandering eens een aangename zoete geur uit. De smaak doet denken aan een zoet/zuur snoepje van vroeger. Dit is natuurlijk bijzaak, het gaat er om wat het product doet natuurlijk!

Je moet zelf een beetje spelen met de hoeveelheid water die je gebruikt, afhankelijk van hoeveel scheppen je neem en of je een voorkeur voor de smaak hebt (minder water is sterker/zoeter). Ik deed meestal tussen de 350-500ml, kan gewoon geschud worden in een shakebeker. Een inname van 30-45min voor de training moet voldoende zijn om bij aankomst in de sportschool meteen het effect te ervaren. Een half schepje is goed om mee te beginnen, de trainingen daarna kan je gewoon 1-2 schepjes nemen mocht je dat willen. Al vond ik persoonlijk 2 toch iets teveel van het goede.. Werd er toen een beetje lichtjes van in mijn hoofd en eigenlijk alleen maar negatieve effecten.

De effecten merkte ik al wanneer ik 15min voorafgaand aan de trainen met de auto naar de gym reed. Op dat moment merk je al de focus, maar tevens als effect dat je in een soort roes zit en dus eigenlijk meer met jezelf bezig bent i.p.v. het verkeer om je heen. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen, maar ik had altijd de drang om zo snel mogelijk naar de sportschool te rijden en bijvoorbeeld een trage voorligger wekte bij mij nogal irritatie op.

Meestal kom ik als ik de gym binnen kom aardig wat bekenden tegen, maar eigenlijk wil je door de focus zo snel mogelijk beginnen met knallen! Dus wat ik deed is even snel een handjes geven, oordopjes met noise-cancelling in en z.s.m. aan de slag. Je voelt meteen tijdens de warm-up de positieve effecten als je voelt dat het gewicht wat normaal wat zwaarder voelt opeens een stuk lichter voelt. Eenmaal aan de eerste oefening begonnen merk je het al snel. De focus is echt duidelijk aanwezig (doe maar eens een setje met je ogen dicht en volledig concentreren op de spier die je traint), daardoor is de pomp echt enorm (houd ook maar eens een setje de betreffende spier in de gaten via bijv. een spiegel), en vooral veel energie! Door dat laatste werd ik tussen de setjes door wel een beetje nerveus, vooral als je muziek luistert, dan blijven je handen en voeten bewegen en wil je eigenlijk snel weer verder gaan met de volgende set.

Ik merkte wel dat vooral tussen de 6-12 reps de prestaties het beste waren, met een acceptabele rust tussen de setjes door. Maar ook supersets gingen prima. Drive is aardig, maar ik had het gevoel dat ik wel voldoende rust wilde tussen de setjes door. Ondertussen vliegt de tijd voorbij en wil je eigenlijk toch nog die ene spiergroep erbij pakken voordat je gaat, omdat je voor je gevoel nog genoeg energie over hebt. Eenmaal thuis zat ik nog steeds een beetje in die roes, maar wel genoeg eetlust om eerst whey naar binnen te werken en later nog een hele maaltijd te nemen.

Zijn er dan helemaal geen nadelen aan dit product? Nou, in mijn geval wel. De negatieve bijwerking voor mij was dat ik er pas laat van in slaap viel (train rond 18.00 uur, sliep meestal pas na 02:00 uur). Eenmaal in slaap gevallen, werd ik meerdere keren in de nacht wakker, terwijl er amper enkele uren voorbij waren. Als ik dan wakker werd, voelde ik wel dat mijn lichaam gesloopt was, maar in mijn hoofd was ik klaarwakker. Na verloop van tijd werden het zo'n beetje vaste tijdstippen waarop dit gebeurde omdat het elke nacht na inname voor kwam. Het enige ander PWO product waarbij ik dit effect had ervaren was Nox Pump (Vyomax en Ultralife). Een klein pluspunt voor mij was dat ik gelukkig altijd een beetje kon uitslapen, maar ik werd dan weer van een beetje geluid wakker hier in huis. Dus niet echt plezierig en je krijgt er dus wel een vervelend ritme van als je pech hebt. Ik doe geen cardio na de krachttraining omdat ik al aardig droog ben, maar misschien is dat toch een idee voor de mensen die ook ervaren nog energie over te hebben. Een goede nachtrust is uiteraard belangrijk en niet goed uitgerust op het werk of aan de studie heb je ook weinig aan..

Ik zou dit product in de toekomst waarschijnlijk gewoon weer kopen. Het doet wat het moet doen, en als je een gezonde balans vind in de dosering is dit echt een van de beste PWO's op dit moment! Ik denk dat het wel een goed idee is om naast deze PWO nog een andere PWO ter afwisseling te nemen, bij voorkeur eentje met andere ingrediënten/samenstelling. Als ik de startperiode vergelijk met de laatste 2 weken neemt het effect wel duidelijk af als de dosering hetzelfde blijft. Met 48-72 uur tussen de inname door merk je wel het beste de kracht van het product.

Pro's:
- Goede focus
- Pomp neemt hierdoor toe
- Genoeg energie gedurende de hele training

Con's:
- Tikkie nerveus
- Te lang durend effect, voelt als teveel energie en resulteert bij trainen in de avonduren tot slechte nachtrust (dit kan natuurlijk per persoon verschillen)
- Geleidelijke gewenning zoals met wel meer PWO producten
 
Laatst bewerkt:
^ nice review, ik wil unleash zeker eens probere maar het is altijd overal uitverkocht :D
 
ik wil het ook gaan bestellen maar t is overal uitverkocht!?!?
weet iemand mij te helpen?
 
Back
Naar boven