AndroidHealthClinic

Mass perfection - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer / maaltijdvervanger
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Waar andere Weight Gainers veredelde suikerbommen zijn pompt Mass Perfection met elke shake die je neemt je spieren bomvol waardevolle voedingstoffen. Eigenlijk is de term Weight Gainer ook niet de juiste benaming of categorie voor Mass Perfection. Mass Perfection is puur "Super Food” voor je spieren. Met elke shake die je neemt zullen je spieren sneller groeien, dat merk je, dat voel je. Pure spiermassa!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 2 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? goed: chocolade
  • Welke dosis heb je gebruikt? 100 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? cadeau's, gratis levering,...
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 19.9
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Jazeker. Een zeer goede aanvulling. Ook een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Mijn review:

Ingrediënten

Persoonlijk is dit één van de beste weightgainers die ik al ben tegengekomen. Er is enkel gebruik gemaakt van de betere koolhydraatbronnen i.p.v. bv. het goedkopere maltodextrine/dextrose.

Ook de combo van snelle en trage eiwitten vind ik mooi meegenomen. Zo deed ik het ook als ik zelf een weightgain-shake maakte.

pluspunt: ook nog eens 8 gram vezels!

Opmerking: extra vitaminen/mineralen zou misschien ook nog een leuke toevoeging zijn. Alhoewel de meeste mensen al heel wat binnen krijgen met multivitamine-supplementen.

Oplosbaarheid

Enkele keren schudden en het was zo perfect opgelost. Niets van brokken.

Smaak

Ik heb de smaak chocolade en ik vind het zeer lekker. Het heeft een lekkere lichte chocoladesmaak. Het smaakt niet sterk waardoor (en is ook niet te zoet) waardoor het aangenaam blijft om deze elke dag te blijven gebruiken.

Verder was het iets dikker qua textuur dan bv. whey. Is voor mij ook een pluspunt omdat het wat beter vult. (zal natuurlijk grotendeels afhangen van hoeveel water je erbij doet)



Al bij al vind ik dit een topproduct en zeer zeker een aanvulling op hun assortiment!

mass_perfection_body-en-fit.jpg
 
Bedankt voor je review. De Mass Perfection is absoluut een aanwinst voor ons assortiment. De beste koolhydraatbronnen samen met de beste eiwitbronnen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Kenmerken Mass Perfection:
-Ongeëvenaard in de opbouw van spiermassa
-Elke shake laat je spieren groeien!
-Pure kwaliteit en dat merk je
-Alleen de allerbeste eiwitten en aminozuren!
-De 4 allerbeste koolhydraten
-Bomvol vitamines en bouwstoffen
-Vrijwel vrij van suikers

Mike
 
Perfecte maaltijdvervanger! Ik heb de smaak banaan....smaakt als banaan:) lost makkelijk op. Ikzelf neem 150gr in de shakebeker. Klontert zelfs bij 150gr niet!!! Drinkt makkelijk weg en is dus perfect als vervanger van een vaste maaltijd. Vooral door de samenstelling van de kh en eiwit bronnen. Hulde wederom voor dit product!
 
Perfecte maaltijdvervanger! Ik heb de smaak banaan....smaakt als banaan:) lost makkelijk op. Ikzelf neem 150gr in de shakebeker. Klontert zelfs bij 150gr niet!!! Drinkt makkelijk weg en is dus perfect als vervanger van een vaste maaltijd. Vooral door de samenstelling van de kh en eiwit bronnen. Hulde wederom voor dit product!
Bedankt voor je review!
Ralf
 
Laatst bewerkt:
Profiteer er nog even van::)

We hebben deze week weer bij elke bestelling
Mass Perfection
(elke bestelling boven de 30 euro) een gratis 188 pagina's dik MuscleMag en een gratis shaker Pro twv 9,90 euro:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dit supplement kan ooo perfect gebruikt worden als maaltijd na de training. Half uur na dr magnificent neem ik het.
 
Heerlijke shake inderdaad.Lekker voedzaam en ik ben er blij mee.Gebruik hem nu als ontbijt ipv shake met havermout.Zeker niet te duur en ook niet voorzien van veel slechte suikers.Ik zou zeggen goede wheigt gainer missie geslaagd.Al staat lean gain ook nog op mijn verlanglijstje Berry Blast.Altijd goed voor de afwisseling.Als Hard! ook zo verbetert word komt dat ook goed.
 
Heerlijke shake inderdaad.Lekker voedzaam en ik ben er blij mee.Gebruik hem nu als ontbijt ipv shake met havermout.Zeker niet te duur en ook niet voorzien van veel slechte suikers.Ik zou zeggen goede wheigt gainer missie geslaagd.Al staat lean gain ook nog op mijn verlanglijstje Berry Blast.Altijd goed voor de afwisseling.Als Hard! ook zo verbetert word komt dat ook goed.

Bedankt voor alle complimenten! HARD! gaat een echte knaller worden.

-Mike
 
Wat is nou het verschil tussen Mass Perfection en Lean Gain, met andere woorden; waarom zou ik nu kiezen voor Mass Perfection? In het verleden vaak Lean Gain gebruikt.
 
Mass Perfection kun je zien als een ge upgdrade versie van de Lean Gain.Een betere samenstelling en hogere kwaliteit.Dit is "super food".
 
wat is 'beter'?

whey perfection met jullie oats of Mass perfection na de training.

alleen de mass perfection is toch wat makkelijker naar binnen te harken na een training lijkt mij.
 
wat is 'beter'?

whey perfection met jullie oats of Mass perfection na de training.

alleen de mass perfection is toch wat makkelijker naar binnen te harken na een training lijkt mij.
Met de Mass Perfection heb je een perfecte combinatie en verhouding van koolhydraten en eiwitten in een heerlijke smaak. Met de Mass Perfection heb je dus een ideale balans, als je het zelf combineert kun je zelf bepalen hoeveel koolhydraten je inneemt. Dus helemaal persoonlijk! :)

Ralf
 
True idd! Ikzelf neem 150gr ivm de juiste afstelling qua ingredienten voor mij.
 
Laat ik ook maar eens een wat uitgebreidere review schrijven:
Vanmiddag m'n eerste shake op, chocola. Smaak is gewoon chocolade Whey met Oats. Naar mijn smaak niet helemaal top, vooral omdat de oats qua smaak en textuur overheersen. Zie ook niet in dat ik hier nog apart oats bij ga doen (wat ik normaal wel bij Lean Gain doe), zonder dat 't een vieze oats shake word. Ga nog wel even kijken naar verschillende hoeveelheden melk en MP, maar qua smaak is Lean Gain een stuk beter.

Uiteraard is smaak maar een onderdeel en eigenlijk ondergeschikt aan de kwaliteit en werking van het product en die is gewoon uitstekend. Lekker makkelijk en snel een goeie hoeveelheid kwalitatieve calorieën naar binnen werken. Hier moet je perfect op kunnen bulken, doordat je een stuk makkelijker aan je macro's komt.

Voor de huidige introductieprijs (4400gram voor 34,90) uitstekend, maar als de gewone prijs terugkomt (4400gram voor 54,90) wordt 't voor mij net te prijzig, zeker in vergelijking met Lean Gain.

Kortom:
+ Makkelijke, maar ook goede calorieën
+ Goede verdeling macro's
+ Perfect na de training

- Smaak (en textuur) ietsje minder
 
Laatst bewerkt:
Thanks voor je uitgebreide review. Kwalitatief is dit dé gainer op de markt! :thumbs:

Ralf
 
Oats smaak is sterk van zicbzelf. Persoonlijk vind ik dat een lekkere smaak. Brinta daar in tegen vind ik niet te haggelen. De banaan smaak die ik nu neem vind ik heerlijk. Maar smaken blijven gelukkig verschillen. Misschien moet je nog ff wennen. Hoop het voor je want de kwaliteit is heel hoog van dit product.

QUOTE=Chromath;7045277]Laat ik ook maar eens een wat uitgebreidere review schrijven:
Vanmiddag m'n eerste shake op, chocola. Smaak is gewoon chocolade Whey met Oats. Naar mijn smaak niet helemaal top, vooral omdat de oats qua smaak en textuur overheersen. Zie ook niet in dat ik hier nog apart oats bij ga doen (wat ik normaal wel bij Lean Gain doe), zonder dat 't een vieze oats shake word. Ga nog wel even kijken naar verschillende hoeveelheden melk en MP, maar qua smaak is Lean Gain een stuk beter.

Uiteraard is smaak maar een onderdeel en eigenlijk ondergeschikt aan de kwaliteit en werking van het product en die is gewoon uitstekend. Lekker makkelijk en snel een goeie hoeveelheid kwalitatieve calorieën naar binnen werken. Hier moet je perfect op kunnen bulken, doordat je een stuk makkelijker aan je macro's komt.

Voor de huidige introductieprijs (4400gram voor 34,90) uitstekend, maar als de gewone prijs terugkomt (4400gram voor 54,90) wordt 't voor mij net te prijzig, zeker in vergelijking met Lean Gain.

Kortom:
+ Makkelijke, maar ook goede calorieën
+ Goede verdeling macro's
+ Perfect na de training

- Smaak (en textuur) ietsje minder[/QUOTE]
 
Perfecte maaltijdvervanger! Ik heb de smaak banaan....smaakt als banaan:) lost makkelijk op. Ikzelf neem 150gr in de shakebeker. Klontert zelfs bij 150gr niet!!! Drinkt makkelijk weg en is dus perfect als vervanger van een vaste maaltijd. Vooral door de samenstelling van de kh en eiwit bronnen. Hulde wederom voor dit product!

Mix je deze met melk of water?
 
Gebruik hem nu al ca een week en moet zeggen hij is gewoon lekker ! heb de smaak aardbei en merk geen verschil van smaak tegenover de whey perfection dus dat is gwn goed !
En natuurlijk idd een echt goede maaltijdvervanger is dit
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven