XXL Nutrition

Jack3D Micro - USP Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star6.png
6/10 +- Twijfelgeval


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Jack3d Micro:

    -Ultra-Potent, Micro technologie
    -Super prestatie formule
    -Cleane constane energie, no crash
    -Unieke gepatenteerde ingredienten
    -Pump, spiergroei en prestaties!
    -Verbrijzel je presoonlijke records!

    Aanbevolen gebruik:
    Meng 1 tot 2 maatscheppen Jack3d Micro in 200 ml water. Inname 30-45 minuten voor de training. Jack3d Micro is een krachtig product. De aanbevolen dosering niet overschrijden.

    Snelle USPlabs Jack3d Micro samenvatting:
    Versterkt intensiteit, kracht, energie, focus, uithoudingsvermogen, pumps & herstel
    Geen suikers
    Geen calorien
    Geen maltodextrine
    Geen enorme doseringen magnesium
    Geen "filler" ingredienten
    De beste samenwerkende ingredienten
    Geweldige smaak!
    Ultra-geconcentreerd!
    Waar voor je geld - pre-workout product!
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? twee keer
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Fruit punch: chemische en te zoete smaak
  • Welke dosis heb je gebruikt? twee schepjes van 3.65g, 30 min voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? Bodyenfitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis shakebeker, sample eiwit pannenkoeken
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? € 39,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Neen, je kan hetzelfde effect van energie bereiken door te supplementeren met cafeïne in pilvorm / koffie. Komt een stuk goedkoper uit

Mijn review:

Aangezien dit de nieuwe versie van Jack3d zonder DMAA is zal ik het vergelijken met de oude versie:

Oude versie:
Smaak: Veel (en lekkere) smaken beschikbaar
Prijs: Stuk goedkoper als nieuwe versie
Focus: Dmaa zorgde voor een goede 'tunnelvisie' focus
Kracht: Door creatine en dmaa op langere termijn stijging in kracht
Energie: Hoog, sommigen werden er te nerveus door, mogelijke crash achteraf
Pomp: Heb het gebruikt tijdens oa. keto, kreeg zelfs toen een zeer goede pomp

Nieuwe versie:
Smaak: Voorlopig één smaak (Fruit Punch) beschikbaar in BE/NL, naar mijn mening te chemisch en te zoet.
Prijs: Te hoog voor (in mijn geval) 20 dosissen
Focus: Vergelijkbaar met inname 200mg cafeïne
Kracht: Creatine is weggelaten in de nieuwe versie dus verwacht geen al te grote krachtwinst op lange termijn.
Energie: Vergelijkbaar met inname 200mg cafeïne
Pomp: Moeilijk vergelijkbaar aangezien ik nu terug volop koolhydraten eet maar volgens mij vergelijkbaar met oude versie.

Samengevat:

Oud:
+ Energie
+ Focus
+ Kracht
+ Prijs
+ Smaak
- Mogelijke crash gevoel achteraf
- Positief testen op doping controles

Nieuw:
+ Geen crash gevoel (ook niet mogelijk aangezien energieniveau geen hoge toppen scheert zoals bij oude versie)
+ Minder gezondheidsrisico's (?)
- Prijs
- Smaak
- Weglaten creatine

micro-product-shot.jpg
 
Tja, het is wat ik ervan verwachtte. Thanks voor de review!
Ik blijf lekker bij het oude of geen.
 
volgens mij kan je net zo goed 2 bakjes koffie naar achter werken
 
je kan dus eigenlijk net zogoed caffeine nemen :)


good to know thx!
 
Dat weglaten van creatine zie ik niet als een minpunt eerlijk gezegd.
Creatine nemen de meeste mensen toch wel, dus heb nooit de toegevoegde waarde gezien ervan in een PWO die je alleen op (misschien niet eens alle) trainingsdagen neemt.
Dit gezien creatine alleen werkt wanneer het dagelijks word genomen.
 
Krijg je hier ook een euforie's gevoel van? Of komt dat door de 1.3d?
 
Ik heb Maximize intense geprobeerd van iforce nutrition, maar dit zat een beetje tegen de harddrugs aan en heb ik weg gegeven..

Heb nu jack3d micro, is vies, is duur, maar werkt gewoon goed zonder al te overdreven bijreacties in gedrag of bewustzijnsgevoel.. Minder lange rustpauzes en gewoon wat actiever.. Dit kan je NIET met koffie / redbull vergelijken naar mijn mening..
 
Jack3D Micro, de nieuwe topper van USP, is vol op verkrijgbaar bij ons:D:D

Eldert
 
kan een vrouw ook jack3d micro gebruiken?
 
je kan dus eigenlijk net zogoed caffeine nemen :)


good to know thx!

Nou ik gebruik de nieuwe jack nu 2 weken en ben er erg enthiousiast over, geen crash idd, pomp houdt veel langer aan (iets wat usp ook claimed dankzij een nieuwe formule?) en creatine doseer ik veel liever zelf los van de pwo, alleen de prijs is misschien wat hoog, maar wat kost no xplode bv?
 
Nou ik gebruik de nieuwe jack nu 2 weken en ben er erg enthiousiast over, geen crash idd, pomp houdt veel langer aan (iets wat usp ook claimed dankzij een nieuwe formule?) en creatine doseer ik veel liever zelf los van de pwo, alleen de prijs is misschien wat hoog, maar wat kost no xplode bv?
Leuk om te lezen dat Jack3d Micro zo goed bevalt :) De prijs is inderdaad vrij hoog, even hoog als de No Xplode, ingrediënten zijn bekend en bewezen. Ik hoor daarom ook vaak veel positieve reacties.

Jack3d Micro
bannerjack3dmicro.png

 
Heb 'm ook geprobeerd. De vorige Jack3d ging ik altijd hard op en had een super relaxte smaak! Met een beetje ijs erin vond ik het echt genieten....
De nieuwe daarentegen ga ik echt stuk van. Paar keer geprobeerd maar kreeg buikpijn tot diep in de avond en tijdens trainen voel ik me ook zwaar beroerd. Zal wel iets inzitten waar ik niet tegen kan helaas..

*edit* zojuist toch nog een keertje geprobeerd en moet zeggen dat-ie me nu niet misselijk heeft gemaakt. Trainen ging ook lekker.. Pomp kwam wel halverwege. Ik kijk t nog even aan. Blijft wel erg zoet!
De prijs vind ik overigens niet gek, grote merken kunnen deze prijzen vragen. Kijk maar naar BSN inderdaad.

@B&F, wat is het verschil met deze en Test Powder?
 
Laatst bewerkt:
Heb 'm ook geprobeerd. De vorige Jack3d ging ik altijd hard op en had een super relaxte smaak! Met een beetje ijs erin vond ik het echt genieten....
De nieuwe daarentegen ga ik echt stuk van. Paar keer geprobeerd maar kreeg buikpijn tot diep in de avond en tijdens trainen voel ik me ook zwaar beroerd. Zal wel iets inzitten waar ik niet tegen kan helaas..

*edit* zojuist toch nog een keertje geprobeerd en moet zeggen dat-ie me nu niet misselijk heeft gemaakt. Trainen ging ook lekker.. Pomp kwam wel halverwege. Ik kijk t nog even aan. Blijft wel erg zoet!
De prijs vind ik overigens niet gek, grote merken kunnen deze prijzen vragen. Kijk maar naar BSN inderdaad.

@B&F, wat is het verschil met deze en Test Powder?
Bedankt voor je review. Probeer een beetje licht voedsel te nemen voor je training, dan valt de Jack3d Micro niet zo zwaar op de maag. :)

Het grote verschil met de test powder is dat de Test Powder een testbooster is en dit een "preworkout"booster is ;)

Ralf
 
Jack3D Micro is qua werking anders dan de oude versie, mss wat minder energie maar de focus die je krijgt is heel goed.
Maar opnieuw een mooi supplement van USP labs.

Uiteraard ook bij XXL Nutrition verkrijgbaar!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jack3D Micro is nu naast Fruit Punch bij ons ook verkrijgbaar in Lemon.:)

bannerjack3dmicro.png
 
Heb een sample hiervan gehad, vorige week genomen voor een training.

Merkte weinig, maar ook geen crash als met de DMAA versie.
Wel halve nacht wakker gelegen, dus werkzame stoffen zitten er in.
Niets voor mij, net als alle oude PWO's.
 
zag hem vorige week in winkel en is wel een heel miniscuul klein potje voor die prijs, had een sample daar gekocht in de winkel en geprobeerd maar vond de smaak walgelijk, geen pomp wel energie en lang wakker gelegen.
 
Back
Naar boven