Fitness Seller

ISO Whey Zero - BioTech USA

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Eiwitten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Iso Whey ZERO is gemaakt van de meest pure micro gefilterde whey proteine isolaat (WPI) denkbaar, terwijl het werkelijk ZERO lactose, ZERO transvetten en ZERO suiker bevat.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Vetverlies én spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maand
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Zeer goede smaak, Vanille (is net roomijs)
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 dosis per dag
  • Waar heb je het supplement gekocht? http://www.bodyengymshop.nl/
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis levering en shakebaker + nutrend testers
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 54,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, vanwege de heerlijke romige smaak van roomijs. Pluspunt zijn ook de proteïnen in de vorm van isolaat.

Mijn review:

Een week of 2-3 nu gebruikt en ik moet zeggen zeer tevreden te zijn over de smaak en structuur van de shake. De smaak was vanilla maar smaakte als roomijs, de structuur deed mij ook aan roomijs denken. Zelfs mijn vriendin vond de shake heerlijk, die ze dus ook soms van mij jatte...

Om een overzicht te handhaven gebruik ik een plus- en minpunten samenvatting:

Pluspunten:

+ Overheerlijke smaak
+ Even lekker als mijn favoriete whey van musclepharm
+ Isolaatvorm, minder uitslag gemerkt
+ Zeer goede verhouding proteïnen/carbs.
+ Lactose vrij


Minpunten:

- Prijs (2.41 euro per 100gr)


Conclusie: Zeer goed product, jammer van de hoge prijs anders had ik hem vaker ingeslagen voor mijn supplementen-stash. Zeker aan schaffen indien in de aanbieding! Een dikke 8 als cijfer (8.8)!

biotech_usa_iso_whey_zero_1.jpg
 
Het is een mengeling van isolaat en concentraat dus niet puur isolaat.
 
Back
Naar boven