MuscleMeat

GlycerGrow - Controlled Labs

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star1.png
1/10 -- Afrader


  • Soort supplement: Omega-3/vetten
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Beter transport van voedingsstoffen en elektrolyten naar cellen
    Spiercelvergroting
    Meer vasculariteit
    Beter herstel
    Intensievere trainingen
    Meer uithoudingsvermogen
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? nu al 12 weken mee bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? het is smaak loos
  • Welke dosis heb je gebruikt? 3 scheppen voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? bodybuilding.com
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis schakebeker
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? $32.89
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Nee. deed niks voor me.

Mijn review:

ik ben nu al 12 weken met dit supplement bezig, de eerste 6 weken alleen dit supp, de laatste 6 gestackt met white flood en de laatste 4 weken ook nog green bulge er bij gepakt. ik merkte geen enkel verschil in mn trainingen met dit product. het is erg vervelend om in te nemen. het lost niet op, het blijft als een berg op het water drijven en na wat roeren ligt het gelijk op de bodem. bijna een kwart blijft in de beker plakken. toen las ik op het forum van bb.com dat ze gewoon de scheppen in hun mond deden en dan wegspoelden met water, op die manier maar gedaan maar je blijft tijdens het trainen korrels in je mond krijgen die tussen je tanden bleven. ik drink 4,5 tot 6 liter water per dag dus daar kan het niet aan liggen. ik merkte geen van de bovenstaande dingen die zouden moet gebeuren. vandaar de 1.

12482.jpg
 
Laatst bewerkt:
glycergrow leek me ook niet echt zo een treffer. Meer iets voor als je geld genoeg hebt maar fundamenteel lijkt het me toch nix. Bedankt voor de waarschuwing :p Het kan natuurlijk voor anderen wel werken maar fundamenteel is het toch niet.
 
voor het geld hoef je het niet te laten, want met een pot van 33 dollar doe ik (train 4 keer per week) 30 weken. maar het werkt jammer genoeg bij mij niet.
 
Jammer dat het niet werkte, bijna alle andere producten van Controlled Labs behoren toch wel tot de betere supps.
 
mijn broertje heeft het ook gebruikt heel veel drinken goed eten etc deed niks!
 
Back
Naar boven