XXL Nutrition

Mammoth Bar - Interactive Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star8.png
8/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Weightgainer
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? De Mammoth repen zijn het meeste geschikt voor mensen die in spiermassa willen aankomen. De reep bevat een hoop eiwitten en kcal. Beidde vereisten voor een toename van spiermassa.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 30 dagen
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Heerlijk - Choco
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x per dag 1 reep
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en fitshop
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? Gratis
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het kost wat, maar in verhouding met andere repen krijg je de kosten vs kcal er prima uit.

Mijn review:

Heerlijke repen, maar wel zwaar op de maag. Ik zelf doe er altijd wel een tijdje over om deze kcal bommen weg te werken. Zeer handig zijn ze wel als ik tussen de maaltijden honger heb of ter vervanging van de vloeibare weightgainers.

Natuurlijk geen wondermiddel, maar in combi met een goed voedingsschemazeker goed te doen! Beter dan die lullige M double sissy bars!


GRRRRRR :D

INTERACTIVE_MammothBar.jpg


Mammoth_NutBox.gif
 
Laatst bewerkt:
Moet je even op de site kijken van B n F . In de winkel zijn ze altijd een stuk goedkoper.
 
Speciaal voor luie sanca ;)

1 Doos (12 repen) Chocolate Peanut € 24.98

2 Dozen (24 repen) Chocolate Peanut € 48.00

3 dozen (36 repen) Chocolate Peanut € 66.00
 
Speciaal voor luie sanca ;)

1 Doos (12 repen) Chocolate Peanut € 24.98

2 Dozen (24 repen) Chocolate Peanut € 48.00

3 dozen (36 repen) Chocolate Peanut € 66.00

Thanks :D

Tja, een prijs of linkje was geen overbodige luxe geweest hoor ryu :rolleyes:
 
Thanks :D

Tja, een prijs of linkje was geen overbodige luxe geweest hoor ryu :rolleyes:

boe hoe hoe.

Er staat toch de naam van de shop bij. Pfff, luie belg! :D

Heb de link er even bij gedaan.

En de prijzen verschillen of je ze online haalt of in de winkel.
 
gruwelijk lekker zijn die!
 
Bij deze staat het volgende;

Vetten⇒ de 9 gram vetten bestaan hoofdzakelijk uit MCT vetten. Deze unieke vetten kunnen in het lichaam niet als vetten worden opgeslagen en verhogen zelfs iets de vetverbranding. Ze leveren net als gewone vetten wel veel energie.
Ah stond hier namelijk niet in detail op, staat 10 gr waarvan 6 verzadigd:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar als het klopt van die MCT dan is het wel beter ja.
 
Krijg jij ze trouwens wel snel weg? Ik doe er soms wel een half uur over. :D

Snel niet, want dan breek ik mijn tanden :D Ik heb pas een paar keer zo'n reep genomen. Vind ze een beetje duur. Maar ik denk 5 minuten ofzo.
 
en de prijs?
 
Ja precies, het is een flinke reep en met 30gr eiwit erin kun je weer even vooruit. Kan iemand mij misschien vertellen wat die MCT vetten inhouden, ik had het namelijk ook al gelezen voordat ik ze kocht, maar had meer het idee dat het om een verkoop praatje ging.

En nog een vraag; iemand al beide smaken gehad? ik ben namelijk wel benieuwd naar de peanut smaak, want ik heb nu bijna de choco op en ik vind deze toch wel een muffe nasmaak hebben.
 
Ik wil ze wel es uitproberen. nog even afwachten waar ze het goedkoopste zullen zijn... :D
 
Back
Naar boven