| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #81 | |
| Advanced Bodybuilder Geregistreerd: Aug 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 5 | Citaat:
| |
| | |
| | #82 |
| Novice Geregistreerd: Mar 2006 Geslacht:
Karma Power: 0 | hallo allemaal ik heb na het lezen van jullie ervaringen ook een pot aageschaft en ben er sinds gisteren mee begonnen. idd is de smaak niet lekker en het heeft ook mij een slaapeloze nacht bezorgt maar dat komt omdat ik het laat in de avond heb ingenomen. vandaag neem ik het om 15:15 dus eigenlijk nu. en op de verdere resultaten wacht ik nog mn lichaam moet ff wennen nog denk ik. nou zodra ik er meer over kan vertellen zal ik het met jullie delen. allemaal succes met trainen. |
| | |
| | #83 |
| Novice Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: Nederland Geslacht:
Karma Power: 0 | Ik heb mn pot ook verkocht. Zit gewoon te veel cafeine in om lekker te trainen. Maar ik heb ook gehoord, dat cafeine alleen maar effect heb op de monohydraat vorm van creatine. Misschien dat ze het daarom in Xpand gestopt hebben...ik weet het ook niet Heeft iemand misschien al eens Swole 3 geprobeerd, of Pump Juice? |
| | |
| | #84 |
| Dutch Bodybuilder | Dit product is gevvvvaarlijk
__________________ member of the big ass lover club |
| | |
| | #85 |
| Competitive Bodybuilder | WTF, ik heb het gekocht, maar er zit geen maatschep bij en heb geen weegschaaltje. Een dosis is 20,5 gram:O En mensen praten hier over een theelepel? Wat moet ik precies nemen om aan 20,5 gram te komen? |
| | |
| | #86 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Even een lange lepel pakken en er doorheen roeren/prikken, zit meestal verstopt onder het poeder....
__________________ "Intensity is just another word for pain. You should feel that intensity every time you pick up a weight." |
| | |
| | #87 |
| Competitive Bodybuilder | Ja ik heb hem nu |
| | |
| | #88 |
| Dutch Bodybuilder | ik heb die gewonen x pand al 2 mnd gebruikt merk er niet echt iets van maar weet wel dat ik me steeds vet vaag voel vooral op rust dagen als ik het neem 30 min moet ik echt eten voel me zo vaag dan en me maag knort vet erg dan maak wel me laaste pot op maar ga geen meer halen |
| | |
| | #89 |
| Cool Novice Geregistreerd: Jan 2005 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Vaag van de Xpand ?? dan zou ik zeker niet de energized proberen want dat kun je dan helemaal niet aan.... En als jouw maag knort betekent dit dat je te weinig hebt gegeten.....of er moet een varken in de xpand verstopt zitten ?
__________________ "Intensity is just another word for pain. You should feel that intensity every time you pick up a weight." |
| | |
| | #90 |
| Dutch Bodybuilder | nee dat denk ik niet eet gewoon goed van tevoren krijg gewoon een vaag gevoel en ik krijg vette honger daarna eet 6 keer op een dag dat lijkt mij wel goed |
| | |
| | #91 |
| Competitive Bodybuilder | 6 keer wat, een broodkruimel |
| | |
| | #92 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Jan 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 24 Geslacht: M
Karma Power: 5 | cafeine en creatine gaat gewoon samen, dit is al lang achterhaald.... gebruik de search functie maar eens, is genoeg over terugg te vinden |
| | |
| | #93 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Oct 2005 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | ik neem dat spul voor het opstap gaan. een overdosis welteverstaan. kan ik lekker feeste |
| | |
| | #94 |
| Cool Novice Geregistreerd: Apr 2006 Locatie: Nederland Geslacht: M
Karma Power: 3 | ja en de normaale xpand in tablet vorm heeft iemand daar ervaring mee dan vooral met de in name betreft op de pot staat sochtens en savonds en op internet staat 45min voor de training en half uur daarna help |
| | |
| | #95 |
Karma Power: 4 | Poeder vorm nemen, werkt het beste
| | |
| | #96 |
| Dutch Bodybuilder Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: België Leeftijd: 38 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Nog nooit zo een goede reclame voor een Supplement gezien als voor energized xpand , ik heb het dan maar ONMIDDELLIJK besteld |
| | |
| | #97 | |
| Dutch Bodybuilder | Citaat:
__________________ Statts: 19 jaar 196 cm 102kg bankdruk 6x80kg deadlift 5x130kg squat 4x75kg BF boeit me niet zolang het niet hoger word als 18% ;-) | |
| | |
| | #98 |
| Competitive Bodybuilder Geregistreerd: Nov 2005 Locatie: brugtil Geslacht: M
Karma Power: 10 | zo te horen weer wat cafeine junkies erbij.. als je dit 6weken gebruikt en dan stopt, dan komt je stofwisseling pas sloom opgang en ga je je moe voelen...
__________________ ooit word ik groot! |
| | |
| | #99 |
| A.K.A. M a r c e l Geregistreerd: Jun 2005 Locatie: ♥♥-NL-♥♥ Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | ach hoort erbij
__________________ Sticky: Trainingsmethodes Plan voor Gewichtstoename + krachtvoeding! TVDW: Benen trainen! Sticky: tienerbodybuilding |
| | |
| | #100 |
| Cool Novice Geregistreerd: Dec 2004 Locatie: Nederland Leeftijd: 27 Geslacht: M
Karma Power: 4 | Energized X-pand werkt voor mij su-per! Echt een enorme pomp tijdens het trainen (niet normaal meer) die dan ook nog eens lang blijft hangen na het trainen. En een krachttoename van zeker 10%. En heel veel zin (door de pomp) en energie om te trainen. Na anderhalf uur heb ik het gevoel nog wel n uur door te kunnen en willen gaan. Ben ook veel aangekomen, maar de rol van de xpand is niet te bewijzen, ik heb ook gewoon heel goed getraind en gegeten.. Ben eraan gekomen via een maatje van me die verkocht die potten voor 35 euro per stuk (en verkoopt nog steeds voor iedereen, PM me maar). In de winkel normaal gesproken 60 euro. Dus ik dacht laat ik het eens proberen, nu ben ik verslaafd.. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dymatize, energized xpand |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |