| | |||||||
| Forumregels | Registreer | FAQ | Doneren | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Post's van vandaag | Markeer Forums als Gelezen |
![]() |
| | LinkBack | Onderwerp Opties | Weergave Modus |
| | #261 |
| Ripped Bodybuilder | vindt dit product prima iig. ff afwachten of het werkt iig, de energie werkt wel maar de rest weet ik nog niet, pot gaat 2 maand mee ong. dus tijd zat om te kijken
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: |
| | |
| | #262 |
| Advanced Bodybuilder | in supercharge zit 300 mg caffeine per 14 gram daar ga je wel van stuiteren
__________________ Cutten... |
| | |
| | #263 |
| Ripped Bodybuilder | zaten er bij jullie trouwens ook kleine zwarte dingetjes in??
| | |
| | #264 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Die x-pand werkte voor mij ook, maar na verloop van tijd steeds minder en minder
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #265 |
| Ripped Bodybuilder | had jij ook van die kleine zwarte dingetjes erin?
__________________ Beavers take over the world!! Wilders!!! :thumbs: Laatst aangepast door erwin280 : 1 March 2008 om 16:36. |
| | |
| | #266 |
| Massive Warrior Geregistreerd: May 2006 Locatie: België Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! |
| | |
| | #267 |
| Cool Novice Geregistreerd: May 2006 Locatie: Dak Boven Me Hoofd In NL Leeftijd: 29 Geslacht: M
Karma Power: 3 | ik heb blauwe spikkels er in.weet niet eens wat het is maar jah. het lijkt nu wel na het aanbreken van de 2e pot,dat ik minder voel van het spul jah.ga aankomende week wel de dosering opvoeren omdat ik ook nog veel cardio er bij doe. |
| | |
| | #268 |
| Ripped Bodybuilder | wordt die andere die jij nu gebruikt niet minder dan die supercharge?
| | |
| | #269 | |
Karma Power: 60 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() | Citaat:
Nanovapor bedoel je? Die blijft ook lekker werken bij me
__________________ Proud member of the DBB Traps Squad - Traps tot aan je oren!! don't dream your life live your dream sanca's pictures sanca's pictures 2 sanca's pictures 3 sanca's pictures 4 het leven is hard, daarom moet je KEIHARD zijn origineel gepost door KukiShu : I don't lift weights because that's the only thing I can do. I lift weights because it's the only thing I like to do! | |
| | |
| | #270 |
| Banned Geregistreerd: Sep 2006 Locatie: Nederland Leeftijd: 20 Geslacht: M
Karma Power: 0 | ik gebruik helemaal geen sups ;< |
| | |
| | #271 |
| Ripped Bodybuilder |
| | |
| | #272 |
| Ripped Bodybuilder | gebruik hem nu ong. een week en van de energie merk ik niets meer. heb vanmorge anderhalve schep genomen maar geen tot weinig effect. En al helemaal niet het extreme effect van sommige mensen aan het begin van dit topic. Morgen 2 scheppen proberen? Ik neem het tot nu toe alleen in de ochtent in. 1e dag barste ik van de energie -1 schep in de ochtent 2e dag meer energie dan normaal - 1 schep in de ochtent 3e dag niks genomen 4e dag geen effect - 1 schep in de ochtent 5e dag geen effect - 1,5 schep in de ochtent 6e dag morgen dus, 2 scheppen proberen. pomp begint nu goed te komen dus dat werkt waarschijnlijk wel. nu kijken voor hoelang?
| | |
| | #273 |
| Dutch Bodybuilder | wat een wazig spul ik merkte tochwel iets met het op-peppen door de cafeďne, tijdens het trainen schoot het naar me kop volgens mij, met squatten zwaarste setjes werd ik steeds draaierig, zelfde verhaal met legpress de zwaarste setjes(normaal totaal geen last van). ik heb tropical berry als smaak, je gooit t makkelijk achterover *edit: normaal ben ik vooral na benen trainen helemaal leeg, nou voel ik me nog goed fris, dus zal wel een klap worde als het is uitgewerkt *edit2: merk er nou weinig meer van. de 2e dag in nemen al niet eigenlijk
__________________ Building more Strength more Mass Laatst aangepast door Predatorz : 7 May 2008 om 15:08. |
| | |
| | #274 |
| Dutch Bodybuilder | Heb hem gister binnengekregen, morgen maar is proberen
__________________ Born 2 be big |
| | |
| | #275 |
| Ripped Bodybuilder | Mijn pot is nu leeg. Je krijgt er een goede pomp van en energie en aan die orange smaak ben ik nu verslaafd alleen je gaat er aan wennen (ik iig wel) In het begin is het echt een grote pomp en veel energie maar dat wordt allemaal minder, ik zou het eigenlijk 2 weken moeten gebruiken en dan weer 2 weken niet.
| | |
| | #276 |
| Cool Novice Geregistreerd: Mar 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 16 Geslacht: M
Karma Power: 1 | klinkt goed hoe zit het met de caplets?
__________________ 1,78, 66 kilo, 16 jaar |
| | |
| | #277 |
| Novice Geregistreerd: Apr 2008 Locatie: Nederland Leeftijd: 30 Geslacht: M
Karma Power: 0 | Ik heb de X-pand energized 1 keer geprobeerd. Ik ben na 1 week gestopt. Een wazig (misselijk) gevoel tijdens de training en slecht slapen. Ik nam de X-pand energized 's ochtends voor mijn training. De een reageert heftiger op de caffeine die erin zit dan een ander. |
| | |
![]() |
| Bookmark topic |
| Tags |
| dymatize, energized xpand |
| Onderwerp Opties | |
| Weergave Modus | |
| |