AndroidHealthClinic

Energized Xpand - DYMATIZE

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star5.png
5/10 --afrader


  • Soort supplement? Creatine + transportsysteem
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? meer energie,beter herstel
  • Te gebruiken voor welk doel? Cutten en bulken
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1dag
  • Hoe is de smaak van dit supplement? slecht,aardbei
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 dosering 20,5 gr
  • Waar heb je het supplement gekocht? NutriPlaza.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? -
  • Wat heb je voor dit supplement betaalt? €55
  • Zou je dit supplement in de toekomst nog eens kopen? Nee

Mijn review:
Ik weet niet wat het is maar het is te extreem spul,te heftig voor mij,er zijn meer mensen die die mening erover hebben.Ik heb nog nooit een product meegemaakt dat zo extreem hard inslaat,ben er bang van,geen fijn product,slapen lukt ook niet.

ps:heb er veel meer herhalingen mee kunnen doen dan met normale training,maar geen fijn gevoel erbij.wie het wil hebben kan mij een mailtje sturen.

xpandenergized.jpg
 
Lijkt me gewoon super. Gezond klinkt het niet maarja...
 
ik gebruik nu de "normale" Xpand... heb hier nog geen problemen van ondervonden... maar tis denk ook niet zo sterk als deze Energized... zal dat komen omdat hier Creatine Ethyl Ester Malaat inzit ??
 
Karelhaans zei:
ik gebruik nu de "normale" Xpand... heb hier nog geen problemen van ondervonden... maar tis denk ook niet zo sterk als deze Energized... zal dat komen omdat hier Creatine Ethyl Ester Malaat inzit ??
Van die normale xpand merkte ik niks:S

Totdat je overgaat naar energized.. ik geef je nu alvast aan t niet te doen

- smaak
- heftigheid
 
wat vond je er te extreem aan? Dat je er niet van kon pitten?
of meer dingen?
 
Je kunt toch ook gewoon de dosering wat verlagen in plaats van het na 1 dag proberen weg te doen? Ben je nog goedkoper uit ook :p
 
ik vond het zo extreem omdat ten eerste de smaak aardbei super vies is:mad:
en ik had erge hardkloppingen en ademde gewoon normaal??? heb gisteren met een dosering van 10gram getraind en dat ging beter,maar ik zou dit product niet aanbevelen.
 
@cus damato
Check je PM
Heb je het nog staan, dan wil ik het best hebben, laat me maar wat weten ivm verzendkosten e.d.
 
cus dámato zei:
ik vond het zo extreem omdat ten eerste de smaak aardbei super vies is:mad:
en ik had erge hardkloppingen en ademde gewoon normaal??? heb gisteren met een dosering van 10gram getraind en dat ging beter,maar ik zou dit product niet aanbevelen.
Klopt , hettis een heftig supplement

Daarbij is de smaak zoals ik al zei NIET te harde ik ga soms gwn brake :(
 
Werkt het supplement wel goed? Massawinst?
 
harry112 zei:
Werkt het supplement wel goed? Massawinst?
Ja massawinst komt hier zeker door ;)

maar ik beveel niemand dit product aan
 
voor smorgens te trainen zou het misschien wel goed zijn.
 
ksnap it hier niet.ok het heeft tot nu toe 2 nadelen

-nie te drinken
-nie te stoppen met trainen

ma voor de rest superpomp, aktief,lekker gevoel nu nog kijken wat het op langere termijn doet.en deze nacht
 
Toch superspul wanneer je in de cut zit? Dan kan je wel wat energie gebruiken op low-carb dagen! :thumbs:
 
Heb je dat spul nog..?

Ik wil het wel proberen hoor.. :D
 
M@rsel zei:
Toch superspul wanneer je in de cut zit? Dan kan je wel wat energie gebruiken op low-carb dagen! :thumbs:

idd wil ook wel eens zo'n potje gaan aanschaffen!
 
pff.. nou, ik doe het nu voor de derde dag. Ik kan zeker wel wat hebben wat betreft oppeppende middeltjes enzo maar ik word hier gewoon echt raar van. Ik heb om 1800 getraind en daarna gegeten en voel me nog steeds erg freaky. Je moet 1 schep voor het trainen nemen en 1 daarna. Dikke lul, geen schep erna voor mij, dan slaap ik zeker weten niet. Ga nog effe een half uurtje hardlopen denk ik... freak freak
 
Haha, zo te horen goeie shit! Ik moet dat gewoon een keer kopen :roflol:
 
Back
Naar boven